akelbo Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Til og med sjefskampene kan unngås.Du kan snike deg usett gjennom hele det neste Deus Ex-spillet Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Du kan snike deg usett gjennom hele Deus Ex: Mankind Devided. *kremt* Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Du kan snike deg usett gjennom hele Deus Ex: Mankind Devided. *kremt* Æsj, for en klønete feil. Er rettet opp nå. Takk 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-noEijIRj Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Hva man elsker disse spillene! Gleder meg masse til dette. Lenke til kommentar
Bengt Albert Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 For no tull.... sneik meg gjennom hele deus ex uten å ta en eneste fiende og hadde ingen problemer når jeg kom til bossene. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Adam Jensen er gøy å si på nordlandsdialekt. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 For no tull.... sneik meg gjennom hele deus ex uten å ta en eneste fiende og hadde ingen problemer når jeg kom til bossene. Fra å ha full frihet over store områder, så endte man i lukket rommet med en boss og plenty ammo. Så var det bare å kite rundt til bossen var død. Nei det var ikke noe problem, bare en helt idiotisk design. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 For no tull.... sneik meg gjennom hele deus ex uten å ta en eneste fiende og hadde ingen problemer når jeg kom til bossene. Ingen som har sagt det var vanskelig, kun idiotisk spilldesign. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå