Fotoskrulla Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Pallefabrikken II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Sorry, jeg sletta nr.3 for å gjøre en endring på det, og nå får jeg ikke lagt det inn igjen...grrr Lenke til kommentar
HSP Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Fint sted å leke med komposisjon vil jeg tro. Likte v1 best. H 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Fint sted å leke med komposisjon vil jeg tro. Likte v1 best. H Ja, det har du helt rett i! Og denne gangen var jeg alene, ingen til å stresse meg videre.. En får litt mer ro i hjernen til å tenke foto, når ikke familien står og tripper og vil videre.. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Bilder som beviser at motiver finnes overalt. V2 likte jeg best, synes jeg kjenner tre-lukta helt hit. Flott! 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Som Fredrik fremfører, kjenner trelukta inn i PC-stua. (Ser ut til å være god kvalitet på treverket)! Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Ja, her luktet det godt, skal jeg si dere. Det så veldig ordentlig ut alt sammen, noen har vært nøyaktig i stablinga. Hyggelig dere stakk innom meg i dag også. God helg! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Lukta nok tresprit i hele huset nå...... Artig og se at du har det gøy med foto. Det mangler aldri motiver, det er bare og kunne se dem:-) Der har du virkelig talent, så spinn videre på det. Likte v1 best, med sin stramme komp. Synes egentlig at fargen på disse bildene blir veldig fin. Varme og gode:-) Flott jobba! PS Hvor mange paller spikra du i dag.....:-))) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Det første som slo meg var om du hadde vært ute og kjørt i fylla så du hadde endt opp med 3 ukers pallespikring. Men så gæli var det altså ikke. Her synes jeg det blir V2 som tar kaka til tross for linje ut i øvre høyre hjørne. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2015 Forfatter Del Skrevet 20. april 2015 Lukta nok tresprit i hele huset nå...... Artig og se at du har det gøy med foto. Det mangler aldri motiver, det er bare og kunne se dem:-) Der har du virkelig talent, så spinn videre på det. Likte v1 best, med sin stramme komp. Synes egentlig at fargen på disse bildene blir veldig fin. Varme og gode:-) Flott jobba! PS Hvor mange paller spikra du i dag.....:-))) Hei Pål! Takk for oppmuntrende kommentar! ...greide 12 paller i dag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg