Albert Andersson Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Stillits er klar for lunsj ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Just ... wonderful !! Best regards Bekir Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Hello Albert Nice stillits goldfinch Best regards Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Vanskelig å finne noe å klage på her så da er det vel perfekt. Lurer litt på hvorfor jeg kan skrive kommentarer, men får beskjed om å logge meg til tross for at jeg er innlogget når jeg skal legge inn bilder? Kanskje jeg er blitt blokkert? Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Umulig ikke å kommentere denne flotte karen. herlig positur, og her ser den litt nysgjerrig ut. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Er bare så nydelige bilder du tar ...... mvh Torhild Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Hei Albert Utrolig mange flotte fugler du har rundt deg. Utrolig skarphet på dette bilde og flotte farger. Mvh Harald Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Just ... wonderful !! Best regards Bekir Hei, Bekir. Mange takk for hyggelig kommentar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Hello Albert Nice stillits goldfinch Best regards Leif Hei, Leif. Takker så mye for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Vanskelig å finne noe å klage på her så da er det vel perfekt. Lurer litt på hvorfor jeg kan skrive kommentarer, men får beskjed om å logge meg til tross for at jeg er innlogget når jeg skal legge inn bilder? Kanskje jeg er blitt blokkert? Roar Hei, Roar. Jeg har opplevd det samme som du ved et par anlednInger, og jeg har måttet starte maskinen på nytt for å "komme inn" på Tek.no igjen. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Umulig ikke å kommentere denne flotte karen. herlig positur, og her ser den litt nysgjerrig ut. Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Er bare så nydelige bilder du tar ...... mvh Torhild Hei, Torhild. Stor takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Hei Albert Utrolig mange flotte fugler du har rundt deg. Utrolig skarphet på dette bilde og flotte farger. Mvh Harald Hei, Harald. Ja, - det er mye fugler rundt oss, - noe som nok har sammenheng med at skogen befinner seg knapt 300 meter fra huset. Mange takk for hyggelig kommentar, forresten ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Tor Inge Oldervik Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Henger meg på superlativene til de andre .En utrolig vakker fugl perfekt presentert. mvh Tor Inge Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Ja hva kan en si, absolutely perfect. Geir R. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Henger meg på superlativene til de andre .En utrolig vakker fugl perfekt presentert. mvh Tor Inge Hei, Tor Inge. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Ja hva kan en si, absolutely perfect. Geir R. Hei, Geir R. Mange takk for hyggelig kommentar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 SUPERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mer har jeg ikke å si. Jo, du legger alltid ut kvalitetsbilder så det er en fryd å se på bildene dine. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 SUPERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mer har jeg ikke å si. Jo, du legger alltid ut kvalitetsbilder så det er en fryd å se på bildene dine. Mvh Torbjørn Hei, Torbjørn. Hjertelig takk for hyggelig, positiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg