AfterGlow Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Utstyrsprodusenten Manfrotto med nytt produkt.Denne lar deg bruke iPad-en som fjernkontroll til kameraet ditt Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Det elektroniske mellomleddet som Manfrotto tilbyr er en teknologisk blindtarm. Det er mye mer naturlig at kameraet prater trådløst direkte til nettbrettet/telefonen. Den mekaniske holderen har likevel noe for seg. Lenke til kommentar
Yamarin415 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 noe alternativ for andre ipad modeller? gjerne kablet som passer EOS 60D Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Jeg har brukt Sony NEX-6 sammen med Ipad med trådløs teknologi NFC (Near Field communication) et par år. Har ikke den mekaniske holderen, men så lenge kamera står på stativ har jeg jo to ledige hender til Ipaden, og det fungerer utmerket. Og det er gratis !! Endret 17. april 2015 av Oeystein Radich Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Koster ca like mye for en god monitor om man skal investere i både Ipad og denne dingsen. Proprietær appleplugg også så det gjør den vel ubrukelig når apple igjen endrer lademåten. Man setter også gjerne opp kameraet og stiller det inn før opptak. Å gjøre "run-and-gun"-stil med en 10" skjerm høres ganske lukrativt ut, men utrolig upraktisk. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Flott at iPad-brukere også får mulighet til å styre kameraene via USB-kabel, Android har jo hatt dette siden 2011. Synd at det kun er Canon og Nikon som støtter avansert fjernstyring via USB, andre merker har kun fjernstyring av lukker. http://dslrcontroller.com/ Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Jeg har brukt DSLRcontroller (Kun for Canon) en stund og det virker veldig bra via WiFi - også på EOS'er som ikke har WiFi. Man kobler da TP-link TL-MR3040 til kamera med USB og telefon/tab trådløst til TP-link'n :-) Lenke til kommentar
Nissenakke Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Jeg har brukt DSLRcontroller (Kun for Canon) en stund og det virker veldig bra via WiFi - også på EOS'er som ikke har WiFi. Man kobler da TP-link TL-MR3040 til kamera med USB og telefon/tab trådløst til TP-link'n :-) Nå er det en liten stund siden jeg prøvde dslrcontroller, men så vidt jeg husker, gikk det fint å koble min Galaxy Tab 7.7 direkte til mitt EOS 7D med USB-kabel (så slipper du en ekstra batteridrevet enhet koblet til kameraet). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg