tofo1 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hei! Er det noen som vet om guider/bøker på norsk om hvordan man bruker Pinnacle Edition 5? Ønsker gjerne tilbakemelding fra dere som bruker dette programmet. Lenke til kommentar
TigerOla Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Såvidt jeg vet, skal det være med en manual for Edition, elektronisk. (pdf) Av guider/bøker på norsk, tror jeg det eksisterer svært svært lite. Men klikker du litt rundt omkring i Edition, finner du frem og får testet litt hvordan du gjør ting. Det er som oftest det beste - uansett hva man skal lære seg! Tenk deg at du er ett lite barn som er uerfaren på ting og tang, og trer ut i den store vide værden, iført tøffe blå gummistøvler og en dødsrå kjeledress - og skal ut i sandkassa å leke - Edition er sandkassa.. Lenke til kommentar
adonis Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Tenk deg at du er ett lite barn som er uerfaren på ting og tang, og trer ut i den store vide værden, iført tøffe blå gummistøvler og en dødsrå kjeledress - og skal ut i sandkassa å leke - Edition er sandkassa.. TigerOla, fantastisk bilde! Et lite tips. Bruk litt tid på å bevege musepekeren over de forskjellige knappene i Editions grensesnitt. Kan hente ut mye lur informasjon, og kan være en lett måte å få inntrykk av hva de ulike vinduene/områdene har av funksjoner. /Øystein Lenke til kommentar
TigerOla Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Kanskje litt offtopic, men jeg tror kanskje det passer inn likevel. Adolfsen, som ordnet med opplegg og stash++ i Trondheim for noen ukers tid tilbake, kommer hit på mandag, samt en eller to til (usikker), hvor vi skal ha ett lite muntlig forum, mer eller mindre. diskutere og prate om (Liquid) Edition. Akkurat _hva_ vet jeg ikke ennå.. Jeg skal bare være her.. Kan eventuelt pælme ut noe dokumentasjon fra møtet på webben om interesant. Burde vel hatt ett subdomene; www.edition.ohv-gfx.net med hjelp og tips til Liquid Edition, med diverse bruker-muligheter, eller noe? Legge til guider/tips osv.. Kunne vært intr! :ide: Om noen er intr. kan jeg sjekke om jeg får til å smekke sammen noe opplegg så man får mulighet til dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå