Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Betennelse i albue

Ænonym

Anbefalte innlegg

Var på fest jula 2014 og klarte å falle i fylla på venstre albue som fikk et dypt sår på albuespissen. Albuen var ikke spesielt vond de to neste dagene, bare litt sviing fra såre. Men på dag fire etter en lang skitur på dag tre i en godt brukt uvaska skijakke, så begynte det å gjøre noe inni granskauens vondt i albuen. Hadde så vondt albuen og hadde litt feber de neste tre dagene og lå stort sett bare på sofaen eller i senga. følte meg bittelitt bedre neste dag og kom meg på legevakten og de tok prøver fra såret og fikk påvist at det var bakterieinfeksjon. Og siden det legebesøket så ble det 5 antibiotika kurer..  Nå har det gått fire måneder og albuen er en del bedre men det er et godt stykke til den er 100%. smertene nå sitter litt bak på albuespissen/nederst på triceps og på utsiden av albuen og på utsiden av bicepsfeste. og spesielt gjør det vondt på disse stedene da jeg løfter ting bak hode som ved en tricep extension og da stråler smerten nesten opp i skuldra og langt nedover i underarmen. 

Så det jeg lurer på er om noen har opplevd noe lignende?

hvordan kan det behandles?

Kan albuen bli vond for alltid?

Om du har opplevd noe lignende, hvor lang tid tok det før det evt ble bra?

- Mann 20

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...