Gjest member-296438 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Lofoten, slik jeg ser det - Fiskekarsmosaikk.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Brukskunst er vel det første jeg tenker på når jeg ser dette. Til nytte både for fotografen og feskaren. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Ikke bondesjakk denne gangen, men fiskarsjakk, tenkte jeg! Lenke til kommentar
HSP Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Herlig! Dette er god gammel pentaxen-stil. Bra gjort å se slike ting. Henning Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Godt bidrag til serien. Kult at du varierer mellom veldig motivorienterte bilder, og noe mer abstrakt. Det gjør serien interessant og er med på å opprettholde interessen. Tøft bilde, kassen til høyre som bryter mønsteret er en fin touch. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 At noe så enkelt som gamle slitte plastkasser kan være godt fotomotiv er det vel nesten bare du som kan se og beherske. Nydelig komposisjon og skarphet i bildet ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Er'e her døm arkiverer fisken? God skarphet i fint lys som henter farger og detaljer. Sørgeranda rund og luringen nede i høyre hjørne veit jeg ikke helt hva jeg skal mene om. Men heller nok mot å fjerne det med en skikkelig sløyekniv. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Takker for hyggelige kommentarer:-) Det eneste med dette bildet som irriterer, er at det øverste blå/turkise karet til venstre står skeivt....men på den andre siden, så er det noe rebelskt over det. Og det passer jo meg:-))) Drar ut denne Lofotserien, noe som gjør at noen synes det nok blir i overkant. Hadde dette som et prosjekt når jeg reiste Nordover, så jeg får vel bare kjøre til "the bitter end". Største prosjektet jeg har hatt noen gang, og jeg har flere ganger lurt på om jeg hadde tatt meg saltvann over hodet.....til og med jeg begynner og bli lei av denne ensporingen fra min side...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg