Gå til innhold

Norsk GTA 5 Crew PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vert morro å hatt en fastsatt kveld å spilt litt sammen på. Driver å sparer opp til high end hus nå så jeg ihvertfall kan hoste heists.

Om noen er interresert har jeg fra fredag til uka fri i en uke så kan hoste events osv da om noen vil :)

Jeg er lett med på heists rundt den tid. Antar det er litt mer praktisk enn med tilfeldige spillere da det tidvis kan være knot å fullføre selv vanlige små missions pga. manglende kommunikasjon.

Lenke til kommentar

Jeg er med i gjengen, men litt vanskelig å finne crew spillere

Er det  noen som lager en crew only server når dere spiller ?

Da kan dere joine crew når dere går online.

Jeg skal spille en del i kveld og se om jeg finner noen

Lenke til kommentar

Angående TeamSpeak. Jeg var innom en tur i dag bare for å se hvordan det fungerer. Jeg ble positivt overrasket over den gode lydkvaliteten, men jeg har et spørsmål. Jeg havnet automatisk i et "rom" (hvis dette uttrykket kan brukes) sammen med noen som allerede var i gang med et heist. Skulle jeg ha startet et oppdrag sammen med noen andre, da ville det ha vært svært lite interessant for de andre å høre på oss, og omvendt. Er det mulig å lage et eget rom innenfor den samme serveren slik at man ikke forstyrrer andre?

Er det forresten noen som har prøvd Android-klienten?

Lenke til kommentar

Angående TeamSpeak. Jeg var innom en tur i dag bare for å se hvordan det fungerer. Jeg ble positivt overrasket over den gode lydkvaliteten, men jeg har et spørsmål. Jeg havnet automatisk i et "rom" (hvis dette uttrykket kan brukes) sammen med noen som allerede var i gang med et heist. Skulle jeg ha startet et oppdrag sammen med noen andre, da ville det ha vært svært lite interessant for de andre å høre på oss, og omvendt. Er det mulig å lage et eget rom innenfor den samme serveren slik at man ikke forstyrrer andre?

Er egentlig bare for de som alt spiller sammen å finne seg et eget rom. Litt dust av oss å sitte i lobbyen mens vi gjør heist/missions egentlig.

Lenke til kommentar

Det var det med å bytte rom/channel som jeg ikke helt klarte å få til. Jeg bruker et nettbrett uten mus eller trackpad, og når hverken langt trykk eller Shift+F10 fungerer som høyreklikk, da er jeg litt handicappet. Nå la jeg inn Android-appen og da fikk jeg byttet rom ved å trykke langt på et av de som er der fra før. Kanskje var det et valg for "Join channel" i menyen...

Jeg hadde begynt å gå ganske lei av dette spillet. Oppdrag med randoms og null kommunikasjon er bare stressende. Da foretrekker jeg å ta oppdragene alene, men det igjen føles som meningsløs grinding. Jeg har derimot tro på at det kan bli gøy igjen med TeamSpeak. Spillet i seg selv er jo så utrolig flott at det er verdt å prøve det meste for få litt flere timer ut av det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei.

Jeg er oslo mann som fyller 30 år til sommer.

Jeg startet å spille GTA V for litt siden og har sett etter ett norsk crew jeg kan joine.

Jeg spiller heists, missions, gjør daily's og har mic samt TS3 :)

Jeg ser etter ett crew som spiller for å ha det gøy og ikke oppfører seg som små barn med eneste intensjon å ødelegge for alt og alle rundt seg.

Jeg har sendt en Crew request på Social Club crew siden deres med navnet >MPRSleepy<

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bare å komme på teamspeak osv folkens. Trenger alltids flere å spille med,

Om det er flere som vil joine er det bare å slenge inn en request så får dere TS info med på kjøpet.

Om noen mangler TS info e.l. er det bare å spørre meg eller andre i crewet på social club så kan jeg sende det ut :)

Lenke til kommentar

Er egentlig bare for de som alt spiller sammen å finne seg et eget rom. Litt dust av oss å sitte i lobbyen mens vi gjør heist/missions egentlig.

Hei Thyristor

Vi har over 70 medlemer nå,  men vi manger folk på Team Speak.

Hva er Team Speak og Valhall ?

Jo det er en mulighet til og treffe og snakke med noen som spiller og snakker om Gta .

Jeg  er sjenert men , turte og sette det opp og snakke med folk. 

Hva jeg har fått ut av det

Lenke til kommentar

Hei Thyristor

Vi har over 70 medlemer nå,  men vi manger folk på Team Speak.

Hva er Team Speak og Valhall ?

Jo det er en mulighet til og treffe og snakke med noen som spiller og snakker om Gta .

Jeg  er sjenert men , turte og sette det opp og snakke med folk. 

Hva jeg har fått ut av det

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Noen som er med å gjøre heist sammen og tjene penger?

Nå er det vel ikke så mange som spiller GTA lenger? :p

Nei, sikkert ikke så mange enn før. Men fortsatt en del, hviket rank er du i? og hvor mye penger har du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...