smelx Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Hadde vært kjekt med fler å spille med. Bruker steffmel som nick Lenke til kommentar
half6 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Sendt deg request, half67;) Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Hadde vert morro å hatt en fastsatt kveld å spilt litt sammen på. Driver å sparer opp til high end hus nå så jeg ihvertfall kan hoste heists. Om noen er interresert har jeg fra fredag til uka fri i en uke så kan hoste events osv da om noen vil Jeg er lett med på heists rundt den tid. Antar det er litt mer praktisk enn med tilfeldige spillere da det tidvis kan være knot å fullføre selv vanlige små missions pga. manglende kommunikasjon. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 (endret) Har sendt request (Silithas) er 25. Endret 27. april 2015 av Gintoki Lenke til kommentar
shakey Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Jeg er med i gjengen, men litt vanskelig å finne crew spillere Er det noen som lager en crew only server når dere spiller ? Da kan dere joine crew når dere går online. Jeg skal spille en del i kveld og se om jeg finner noen Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Angående TeamSpeak. Jeg var innom en tur i dag bare for å se hvordan det fungerer. Jeg ble positivt overrasket over den gode lydkvaliteten, men jeg har et spørsmål. Jeg havnet automatisk i et "rom" (hvis dette uttrykket kan brukes) sammen med noen som allerede var i gang med et heist. Skulle jeg ha startet et oppdrag sammen med noen andre, da ville det ha vært svært lite interessant for de andre å høre på oss, og omvendt. Er det mulig å lage et eget rom innenfor den samme serveren slik at man ikke forstyrrer andre? Er det forresten noen som har prøvd Android-klienten? Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Angående TeamSpeak. Jeg var innom en tur i dag bare for å se hvordan det fungerer. Jeg ble positivt overrasket over den gode lydkvaliteten, men jeg har et spørsmål. Jeg havnet automatisk i et "rom" (hvis dette uttrykket kan brukes) sammen med noen som allerede var i gang med et heist. Skulle jeg ha startet et oppdrag sammen med noen andre, da ville det ha vært svært lite interessant for de andre å høre på oss, og omvendt. Er det mulig å lage et eget rom innenfor den samme serveren slik at man ikke forstyrrer andre? Er det forresten noen som har prøvd Android-klienten? Er egentlig bare for de som alt spiller sammen å finne seg et eget rom. Litt dust av oss å sitte i lobbyen mens vi gjør heist/missions egentlig. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Det var det med å bytte rom/channel som jeg ikke helt klarte å få til. Jeg bruker et nettbrett uten mus eller trackpad, og når hverken langt trykk eller Shift+F10 fungerer som høyreklikk, da er jeg litt handicappet. Nå la jeg inn Android-appen og da fikk jeg byttet rom ved å trykke langt på et av de som er der fra før. Kanskje var det et valg for "Join channel" i menyen... Jeg hadde begynt å gå ganske lei av dette spillet. Oppdrag med randoms og null kommunikasjon er bare stressende. Da foretrekker jeg å ta oppdragene alene, men det igjen føles som meningsløs grinding. Jeg har derimot tro på at det kan bli gøy igjen med TeamSpeak. Spillet i seg selv er jo så utrolig flott at det er verdt å prøve det meste for få litt flere timer ut av det. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 29. april 2015 Forfatter Del Skrevet 29. april 2015 Det var nok vi som satt i lobbyen og spilte ja Vi skal egentlig bruke egne rom til dette . Det er bare og joine teamspeak og bli der inne selvom ingen andre er der for da blir de andre også selvom de bare er innom for og sjekke om andre er online osv =) Lenke til kommentar
MPRSleepy Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Hei. Jeg er oslo mann som fyller 30 år til sommer. Jeg startet å spille GTA V for litt siden og har sett etter ett norsk crew jeg kan joine. Jeg spiller heists, missions, gjør daily's og har mic samt TS3 Jeg ser etter ett crew som spiller for å ha det gøy og ikke oppfører seg som små barn med eneste intensjon å ødelegge for alt og alle rundt seg. Jeg har sendt en Crew request på Social Club crew siden deres med navnet >MPRSleepy< Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Bare å komme på teamspeak osv folkens. Trenger alltids flere å spille med,Om det er flere som vil joine er det bare å slenge inn en request så får dere TS info med på kjøpet.Om noen mangler TS info e.l. er det bare å spørre meg eller andre i crewet på social club så kan jeg sende det ut Lenke til kommentar
shakey Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Angående TeamSpeak. Jeg var innom en tur i dag bare for å se hvordan det fungerer. Jeg ble positivt overrasket over den gode lydkvaliteten, men jeg har et spørsmål. Jeg havnet automatisk i et "rom" (hvis dette uttrykket kan brukes) sammen med noen som allerede var i gang med et heist. Skulle jeg ha startet et oppdrag sammen med noen andre, da ville det ha vært svært lite interessant for de andre å høre på oss, og omvendt. Er det mulig å lage et eget rom innenfor den samme serveren slik at man ikke forstyrrer andre? Er det forresten noen som har prøvd Android-klienten? Er egentlig bare for de som alt spiller sammen å finne seg et eget rom. Litt dust av oss å sitte i lobbyen mens vi gjør heist/missions egentlig. Hei Thyristor Vi har over 70 medlemer nå, men vi manger folk på Team Speak. Hva er Team Speak og Valhall ? Jo det er en mulighet til og treffe og snakke med noen som spiller og snakker om Gta . Jeg er sjenert men , turte og sette det opp og snakke med folk. Hva jeg har fått ut av det Lenke til kommentar
shakey Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Angående TeamSpeak. Jeg var innom en tur i dag bare for å se hvordan det fungerer. Jeg ble positivt overrasket over den gode lydkvaliteten, men jeg har et spørsmål. Jeg havnet automatisk i et "rom" (hvis dette uttrykket kan brukes) sammen med noen som allerede var i gang med et heist. Skulle jeg ha startet et oppdrag sammen med noen andre, da ville det ha vært svært lite interessant for de andre å høre på oss, og omvendt. Er det mulig å lage et eget rom innenfor den samme serveren slik at man ikke forstyrrer andre? Er det forresten noen som har prøvd Android-klienten? Er egentlig bare for de som alt spiller sammen å finne seg et eget rom. Litt dust av oss å sitte i lobbyen mens vi gjør heist/missions egentlig. Hei Thyristor Vi har over 70 medlemer nå, men vi manger folk på Team Speak. Hva er Team Speak og Valhall ? Jo det er en mulighet til og treffe og snakke med noen som spiller og snakker om Gta . Jeg er sjenert men , turte og sette det opp og snakke med folk. Hva jeg har fått ut av det Lenke til kommentar
shakey Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Hva jeg har fått ut av det ? Kom på Team Speak så kan jeg svare deg Lenke til kommentar
JDC Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Noen som er med å gjøre heist sammen og tjene penger? Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Noen som er med å gjøre heist sammen og tjene penger? Nå er det vel ikke så mange som spiller GTA lenger? Lenke til kommentar
JDC Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Noen som er med å gjøre heist sammen og tjene penger? Nå er det vel ikke så mange som spiller GTA lenger? Nei, sikkert ikke så mange enn før. Men fortsatt en del, hviket rank er du i? og hvor mye penger har du? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Spiller litt nå og da, siste uka nå har det blitt endel mer mtp den nye map moden som kom. Digger at slik ny content fortsetter å komme til spillet Lenke til kommentar
JDC Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Vet noen hvordan man tjener mye penger? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 23. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2016 Vet noen hvordan man tjener mye penger? Om du spiller alene så må du nesten bare ta masse missions, bli med på race osv. det tar litt tid men du får jo stort sett over 10.000 hver gang og ofte mye mer så det blir en god del etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå