AnonymDiskusjon Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Så tok en ct i slutten av januar. Har ikke fått svar fra ønh-hals legen enda. Venter også på at de skal ta kontakt for ny time for videre undersøkelser, som jeg skulle ha rundt 2. mnd etter ct. Har ikke hørt et ord, regner med at det ikke var noen funn på ct, som jeg hadde mistanke om at det ikke kom til å være i første plass. Bør jeg ringe å høre, eller bare vente til de tar kontakt? Anonymous poster hash: ada2e...b0b Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Ring i vei, det skader ikke det. Jeg ble testet på legevakten en stund tilbake, og fikk beskjed at jeg ville bli oppring i løpet av en uke med resultatene. Etter 2 uker ringte jeg dem og spørte hvordan det hadde gått med prøven min. De rotet litt i papirene før de fant resultatene mine, de hadde vist blitt rotet bort sammen med noen andre papirer. 1 Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Ring. Leger har _mye_ å gjøre ila. en normal hverdag. Noen ganger glemmer legene å ringe opp, spesielt om det er normale funn i bildediagnostikken som ikke krever ny/forlenget behandling. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå