Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil gjerna ha eksen tilbake

Anbefalte innlegg

Var nettopp med henne på skyting, hentet henne og kjørte bort sammen. Var ganske gøy, hun likte det godt og vil gjerne være med flere ganger, heller det enn klatring. 

Spurte henne om hun hadde planer i helgen, men det hadde hun. neste uke ville hun være mer med meg, da ville hun komme på besøk til middag og bli hele dagen, også ville hun bli med på skyting igjen, også sa hun vi kunne gjerne passet på tanteungen hennes. 

Jeg fortalte etterpå om fremgangen i forbedringen min og jeg flørter litt innimellom, noen ganger fniser hun litt, andre ganger er hun helt stille.. 

jeg sa jeg elsket henne, det sa hun også tilbake, men jeg sliter med å lese henne også er det veldig hardt å høre det, se henne prate relativt normalt som før og likevel ikke kunne være kjæresten hennes.

Hadde det vært en kamerat i min situasjon så ville jeg antatt at "de" hadde blitt sammen igjen basert på meldingene og planene sammen, men når hun skjuler følelsene sine så godt som hun gjør så aner jeg ikke hva hun tenker, jeg klarer ikke å lese henne litt engang, noe sier meg at vi blir sammen, men noe annet sier at det ikke vil skje.. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at jeg vil vente til da er for å bedre vise henne at jeg forbedrer meg, og de gangene jeg er med henne så vil jeg gjøre alt jeg kan for at hun skal trives og være glad. Jeg har alltid gått henne til å le, og om jeg får det til noen ganger og viser henne de sidene av meg jeg vet hun liker og i tillegg viser forbedringer hos meg selv vil jeg kanskje vekke noen følelser i henne.

Men ja, å vente så lenge er vanskelig...

Har bursdag den søndagen, og mistenker at hun vil gi meg en liten overraskelse, men er ikke sikker! Hun fortalte meg idag at hun har voldsomme mensensmerter og det har nok påvirket humøret litt, for jeg merker fort når humøret går opp eller ned.

Det forstår jeg selvfølgelig! Hvis det er det du føler blir riktig, så gjør du det. Du har fortsatt sjanser hos henne, ettersom ting er slik de er nå, og hun bryr seg jo tydeligvis veldig om deg! Jeg anbefaler hvertfall at hvis det ikke skjer noen endringer fra hennes side etter en stund, så ikke vent for lenge. Du burde ikke utsette deg for å bli dratt på slep over lang tid.. Ta ting som de kommer. Hvis hun ser forbedringene dine en stund fremover og allikevel ikke klarer å gi deg noe svar på hva hun vil, hadde jeg nok gitt henne litt mer space. Håper det ordner deg for deg :)

Lenke til kommentar

Takk!

Men idag fikk jeg den vanlige god morgen meldingen, men da skrev hun ikke med noe hjerte (det har hun alltid gjort) eller spurte meg hvordan dagen har gått...

Igår så merket jeg at hun savnet meg, men idag føler jeg at hun er lei av meg..

Men igår kveld så skrev jeg til henne at om hun ikke fikk til å såve så kunne hun ringe meg så skulle jeg synge nattasang for henne. (jeg synger aldri)

Hun ringte rett etterpå, noe jeg ikke forventet og sa hun ikke fikk såve.. Jeg sa det talt da ikke, hun måtte nå prøve å såve litt først også var jeg så dum og sa at det var nattasang som skulle til for at hun ringte... Faen asså.. Jeg burde bare sunget for henne og gitt henne en god latter, men istede så er hun nok irritert på meg fordi jeg sa det.... Føler håpet er minsket godt nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...