Christopher Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hei Jeg bestilte to harddisker fra ItButikken for 3 dager siden (3.11-2003) i dag er det 6.11-2003. Diskene ble pakket å sendt samme dag som de ble bestilt, dermed har de hatt 4 dager på å få levert harddisken. Men allikavell har det ikke kommet noe data på pakkenummeret i posten om hvor pakken er. Hvor lang tid pleier posten å bruke fra danmark til Norge? Andre som har brukt itButikken og har efaringer? itButikken har sent flere fakturaer over e-mail, hva skal jeg med de? jeg har valgt postoppkrav! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Ta det med ro.. Jeg fikk litt panikk når jeg skulle bruke ITbutikken. Fikk endel rare ting ja. Du kan jo spore pakken da. Sjekke hvor langt den er kommet i ordresystemet demmes. Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 problemet er at jeg ikke får opp noe informasjon på pakkenummeret? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hvis du har fått pakkenumret, men sporinga hos posten ikke gir treff, er den muligens ikke levert til posten enda. Mulig Itbutikken leverer pakker til posten noen få ganger i uken. Den blir vel heller ikke sendt fra Dannmark hvis du bestiller fra den norske butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå