Emils. Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 (endret) Slankekrigen på TVNorge nå. Utrolig hvor mye de fokuserer på det mentale. Det handler om å ikke gi opp, og at de pushes på den måten i det programmet er pga. de er svake mentalt og ikke i stand til å stå på egne føtter. Endret 27. april 2015 av Emils. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Om en føler ting blir postet i tråden som ikke hører hjemme, bruk rapporteringsknappen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Dette er visst ett 5 år gammel blogginnlegg fra Tess, før hun ble berømt for å være stor og modell: Skikkelig trist :/ Hun er jo tyngere også nå. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Her er en gjennomført tanke om hvorfor Meghan Trainor også er en gigantisk bitch:https://ambitiouslyliving.wordpress.com/2015/04/24/why-i-will-never-respect-meghan-trainor/ 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 (endret) Her er en gjennomført tanke om hvorfor Meghan Trainor også er en gigantisk bitch: https://ambitiouslyliving.wordpress.com/2015/04/24/why-i-will-never-respect-meghan-trainor/ Nei nå må du gi deg! Meghan er langt, LANGT i fra noe som man kan kalle feit, meghan er ei sunn og vakker dame med en helt vanlig vekt Endret 27. april 2015 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
G Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Vil vel si meg enig med deg i det Winza, kanskje ikke helt optimal i ansiktstrekk, men hun er heller ikke stygg i ansiktet: 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 (endret) Hun er sikkert ''litt'' over normalvekten, men det er ikke det som er poenget. Les innlegget en gang til! Edit: Når jeg sier gigantisk bitch så mener jeg ikke i størrelse, men som at hun er den type bitch som også fortjener en på trynet. Endret 27. april 2015 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Hun er sikkert ''litt'' over normalvekten, men det er ikke det som er poenget. Les innlegget en gang til! Edit: Når jeg sier gigantisk bitch så mener jeg ikke i størrelse, men som at hun er den type bitch som også fortjener en på trynet. Jeg skjønte hva du mente og det er jeg helt uenig i, hun trives i den kroppen hun har og hun viser at man må ikke være tynn for å være lykkelig Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 (endret) Nå er hun ikke feit heller. I samfunnet vi lever i er hun godt innenfor det man kan kalle akseptabelt mtp. hva som er best for helsen. Endret 27. april 2015 av Emils. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Vekten hennes er ikke poenget! Moving on people! Sjekk lenken jeg la ved er dere snille Lenke til kommentar
G Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Og kanskje spesiellt siden hun er blant kvinnekjønnet. Da de kan tillate seg noen ekstra håndtak før det blir sett på som feil. Vi menn må passe oss så fastlegen ikke gjør oss deprimerte over at vi har anlagt ølmage. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Og kanskje spesiellt siden hun er blant kvinnekjønnet. Da de kan tillate seg noen ekstra håndtak før det blir sett på som feil. Vi menn må passe oss så fastlegen ikke gjør oss deprimerte over at vi har anlagt ølmage. Det er jo mer akseptabelt at vi menn legger på oss litt enn damer, slik verden er i dag ihvertfall Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Vekten hennes er ikke poenget! Moving on people! Sjekk lenken jeg la ved er dere snille Ja, jeg leste den, men er ikke helt sikker på hvorfor hun er så bitchy all den tid tjukke damer som henne får klart mest hets. Tror du slanke damer noensinne blir utsatt for samme hetsen? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 (endret) Å gå ned i vekt derimot, er passivt. Nei. Fete folk spiser helautomatisk. Bevisstheten må aktivt sende stopp-signaler som er sterkere enn signalene fra autospis-delen av hjernen. For å sende slike signaler brukes krefter, akkurat som ved muskelarbeid. Begge deler forbruker energimolekylet ATP. Forskjellen er at når du skal bygge muskler trenger du bare å gjøre dette en gang om dagen. Du trener hardt, og bruker opp ATP. Etterpå føles musklene svake, men det gjør ingenting, for de er bedre neste dag. Når du skal gå ned i vekt må du gjøre det 24 timer om dagen. Etter å ha stoppet matinntaket i 2 timer (en treningsøkt) er det tomt for ATP, noe som fører til at man ikke klarer å fortsette og sprekker. Å bygge muskler er piece of cake sammenlignet å gå ned i vekt. Endret 27. april 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Vekten hennes er ikke poenget! Moving on people! Sjekk lenken jeg la ved er dere snille Ja, jeg leste den, men er ikke helt sikker på hvorfor hun er så bitchy all den tid tjukke damer som henne får klart mest hets. Tror du slanke damer noensinne blir utsatt for samme hetsen? Hadde du faktisk lest den så hadde du ikke spurt så dumt. Eller kanskje du ikke forstår det? Er det virkelig at du ikke kan forstå hvordan hun driver å seksualiserer alle kvinner og samtidig sier basically hvis du ikke er 'curvy' så er hun ikke kvinne nok? Hvis du virkelig ikke kan forstå at kvinner faktisk kan få problemer og se på det som regelrett mobbing så har vi ikke noe å diskutere engang. “stick-figure, silicone Barbie doll,” ''skinny bitches'' VIRKELIG? Klarer du VIRKELIG ikke å se hvordan dette er ødeleggende for kvinner og jenter hele verden over? Hva om vi hadde byttet ut ''skinny'' med ''fat'', kjenner du det igjen da kanskje??? HVORFOR er det OK den ene veien men ikke den andre? Jævla hyklere! 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 (endret) Det er faktisk forskjell på at et medlem av en uglesett minoritet sier noe og at et medlem av "vinnerlaget" sier noe tilsvarende. Endret 27. april 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Vekten hennes er ikke poenget! Moving on people! Sjekk lenken jeg la ved er dere snille Ja, jeg leste den, men er ikke helt sikker på hvorfor hun er så bitchy all den tid tjukke damer som henne får klart mest hets. Tror du slanke damer noensinne blir utsatt for samme hetsen? Glemte å svare på akkurat dette, men ja, det vet jeg at de gjør. Kilde: meg selv! Tada! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Det er faktisk forskjell på at et medlem av en uglesett minoritet sier noe og at et medlem av "vinnerlaget" sier noe tilsvarende. Nei det er det ikke! Det er like sårende for unge kvinner å høre at de må fete seg opp, for de får også beskjeden om at de ikke er bra nok, så det stemmer ikke overhode. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Her er en gjennomført tanke om hvorfor Meghan Trainor også er en gigantisk bitch: https://ambitiouslyliving.wordpress.com/2015/04/24/why-i-will-never-respect-meghan-trainor/ Jeg har reagert på den sangen selv. Negativt kroppsfokus på de som er sunne og friske og jeg synes er pene. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Det er faktisk forskjell på at et medlem av en uglesett minoritet sier noe og at et medlem av "vinnerlaget" sier noe tilsvarende. Nei det er det ikke! Det er like sårende for unge kvinner å høre at de må fete seg opp, for de får også beskjeden om at de ikke er bra nok, så det stemmer ikke overhode. Skal de feite bare ta dritten stående da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå