Gå til innhold

OnLive Spørreundersøkelse

Anbefalte innlegg

Hei, her er en spillrelatert spørreundersøkelse i forbindelse med masteroppgaven min.
Kort og godt er det en test av den døende cloud gaming-tjenesten OnLive.

Dette går ut på å bruke ca. halvtime inne i OnLive + en kjapp spørreundersøkelse som tar et par minutter. Man kan velge spill som Batman: Arkham City, Borderlands og Just Cause 2.

På forhånd takk :)
Ole

OnLive er en strømmetjeneste for dataspill hvor man kan spille en rekke spill umiddelbart uten noen nedlasting på forhånd. Omtrent som Netflix er for film og Spotify er for musikk. I stedet for å kjøre spillet på maskinen lokalt, strømmer systemet en video av spillet fra en server. Systemkravene er derfor også veldig lave. Man trenger kun en PC kapabel til å spille av video og minst 5 Mbit/s bredbånd.
Denne anonyme spørreundersøkelsen ønsker å se hvordan en slik tjeneste blir mottatt av ulike typer spillere.
http://goo.gl/forms/32TLSLTQVo

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager, laster ikke ned og tester en døende tjeneste.

Men jeg vet at jeg kommer aldri til å benytte meg av en slik tjeneste som Onlive. Har svært lite tro på at dem klarer å levere riktig kvalitet og spillopplevelse uansett hvor bredt bredbåndene blir i framtiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Fungerer i det hele OnLive i det hele tatt i Norge? trodde dette var en tjeneste forbeholdt statene på lik linje som PS Now.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...