Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vært hos fysioterapaut i 5 måneder uten noe forbedring..

Anbefalte innlegg

Hei, siden november 2014 har jeg gått hos en fysoterapaut pga. noe vi trodde var en kneskade. Etter ca. 4 måneder med trening etter plan, og ikke mye hadde forandret seg, tok vi en ultra lyd av knærne mine.

Det viser seg at kneskjellene mine er veldig skeive, og at det er genetisk. 

Så nå har vi startet med en roligere behandling av knærne, og jeg tenkte å gi det 1-2 måneder før jeg eventuelt søker om å bytte til en annen fysoterapaut.

Jeg vil gjerne bytte til en som kanskje er flinkere når det gjelder mitt problem, for som sagt knærne mine har ikke blitt bedre, føler faktisk at det har gått motsatt vei, selv om jeg generelt har fått større muskelmasse i resten av kroppen.

Hva syns dere? er 1-2 måneder for lite er grei nok tid til å se om behandlingen hennes funker på meg? 

Hilsen jente, 18.

Endret av Bacosack
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo forsøke en manuellterapeut. De har en del mer utdannelse enn fysioterapeuter og kan se på problemet fra en annen vinkel, ellers kan du jo be om en utredning. Knær går igjennom en vokseprosess og kan derfor naturlig midlertidig bli vonde mens ting tilpasser seg. Du kan ta opp det har gått igjennom med legen din og be om forslag til hvordan dette kan behandles videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...