AnonymDiskusjon Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Er en jente på 19 år. Jeg er ikke en forholds type, aldri sett for meg en fremtid med barn og ekteskap. Jeg er ikke en jente som driver å ligger med alle og er ikke den typen som fester og er løs om dere kaller det det. Men ærlig synes jeg det er kjedelig å ha sex med den samme i over lengre tid. Samtidig vil jeg være i et forhold fordi jeg synes det er koselig en gang i blant. Vet ikke om det er lurest at jeg bare er singel? Er heller ikke typen som er utro. Anonymous poster hash: 9a85f...9a8 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Høres ut som det er lurest at du er singel til du treffer en du virkelig har lyst til å være sammen med 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Eller finner noen som er komfortabel med et åpent forhold. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Lev livet ditt AKKURAT som du vil, kos deg, ha sex og lev godt. Det er privilegier vi har i Norge i dag 2 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Er en jente på 19 år. Jeg er ikke en forholds type, aldri sett for meg en fremtid med barn og ekteskap. Jeg er ikke en jente som driver å ligger med alle og er ikke den typen som fester og er løs om dere kaller det det. Men ærlig synes jeg det er kjedelig å ha sex med den samme i over lengre tid. Samtidig vil jeg være i et forhold fordi jeg synes det er koselig en gang i blant. Vet ikke om det er lurest at jeg bare er singel? Er heller ikke typen som er utro. Anonymous poster hash: 9a85f...9a8 de fleste har det slik du er normal. vær singel til du møter "den rette" Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Åpent forhold. Burde ikke være vanskelig å finne noe som er med på den, med mindre du er av den sjalu typen. 1 Lenke til kommentar
Minimize' Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Vær forsiktig med åpent forhold hvis det er noe du vender deg mot. Har erfaring med at "Freinds with benefits" å åpent forhold går skeis pga sjalusi. There is not a thing such as casual sex anymore. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg