Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Octavia... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Noe må man vel gjøre for å gjøre denne bilen spennende... hihi! Pussige greier, men litt artig og litt kult også! Tøff kameravinkel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Hei Helene ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Bildet ble tatt i garasjen på det lokale handlesenteret , i et øyeblikk av kjedsomhet som resulterte i en sjelden anvendelse av kameraet i telefonen. Ellers er bilen spennende nok , det er den fjerde jeg har av dette merket. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Kreativ etterbehandling i en slags negativform. Og Skoda er ikke hva det var, bare mye bedre ! (Lite hint til Helene) Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Hei, Alec. Stilig bilde, - bra jobba, Alec ! Skoda Octavia var Norges mest solgte stasjonsvogn i 2014, - det taler for seg ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Ragnar og Albert ! Har gode erfaringer med dette merket , hvorfor gå da når man kan kjøre Skoda. Mvh Alec Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Joda, en kan kjøpe Skoda istedenfor og gåda....... Kreativt og artig lek dette. Ble tøft! Pleier å gjøre det samme når jeg står på vent en eller annen plass, men jeg bruker lommekamera som alltid er i hanskerommet eller lomma. Telefonen bruker jeg til å ringe med.....eller motta anrop der de lurer på om jeg er på samme plass og venter enda......i Citroen´en (nr 5:-)) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Joda, en kan kjøpe Skoda istedenfor og gåda....... Kreativt og artig lek dette. Ble tøft! Pleier å gjøre det samme når jeg står på vent en eller annen plass, men jeg bruker lommekamera som alltid er i hanskerommet eller lomma. Telefonen bruker jeg til å ringe med.....eller motta anrop der de lurer på om jeg er på samme plass og venter enda......i Citroen´en (nr 5:-)) Hei Pentaxen ! Takker for hyggelig og positiv kommentar . Har dessverre ikke lommekamera ,selv Rx1'en som er verdens minste fullformatkamera går ikke i lomma. Kanskje jeg må gå for RX100 III eller RX100 IV når den kommer. det er i lommefasong/str . Uansett er det artig å se hva man får til med mobilkamera og en redigeringsapp. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Ja, her var det visst både både og og enten eller. Artige resultater der jeg muligens kunne tenkt meg litt mer luft foran til venstre. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Ja, her var det visst både både og og enten eller. Artige resultater der jeg muligens kunne tenkt meg litt mer luft foran til venstre. Roar Hei Roar ! Takker for hyggelig , positiv og konstruktiv kommentar. Du har et skarpt øye for detaljer , det skal vi andre være glade for. Det kan vi lære noe av. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg