Organisme Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Såååå. Månedens tema i fotoklubben er "vann i bevegelse", og jeg har NULL fantasi. Vet liksom ikke hvordan jeg skal få det spennende, og samtidig være av... Vann? Har tenkt på disse bildene med lang lukkertid av bekker og fosser, men så kom jeg på at vi faktisk ikke har èn plass her jeg bor der det er mulig. Noen lure sjeler her som har god fantasi? fristen er 1. mai, men må nesten ha litt tid på meg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Hva med dråpebilder? Kanskje litt klisje, men stilig er det likefult, og det passer til tema. Lenke til kommentar
se# Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Har tenkt på disse bildene med lang lukkertid av bekker og fosser, men så kom jeg på at vi faktisk ikke har èn plass her jeg bor der det er mulig. I Norge, og ikke en eneste elv, bekk, vann eller fjor i nærheten? Du trenger ikke en foss for vann i bevegelse. Hva med hagesprederen eller regn? Ellers kan du jo google "images water" for inspirasjon. Lenke til kommentar
Organisme Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Såklart det er vann her... Men er litt begrenset med tid, så det å gå rundt å lete/oppsøke har jeg ikke interesse av. Merker fotosjelen min begynner å visne Dråpebilder er et nødstilfelle, bare synd det er såpass "klisjè"... Har virkelig null inspo )) Endret 16. april 2015 av Organisme Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 E Har tenkt på disse bildene med lang lukkertid av bekker og fosser, men så kom jeg på at vi faktisk ikke har èn plass her jeg bor der det er mulig. I Norge, og ikke en eneste elv, bekk, vann eller fjor i nærheten? Du trenger ikke en foss for vann i bevegelse. Hva med hagesprederen eller regn? Ellers kan du jo google "images water" for inspirasjon. Såklart det er vann og sånne ting her, men er begrenset med tid, så orker ikke "dra rundt å lete", og er meeget ensformig å ta bidler av en bekk liksom. Dråpebilder som en foreslo over er greit nok det, men blir litt oppbrukt føler jeg... Kjenner det er lenge siden jeg har tatt bilder nå, ja. Inspirasjonen er totalt borte Orker ikke lete, ensformig, eller oppbrukt? Jepp, sånn er det med det meste. Du har jo toalett regner jeg med, der er det også vann i bevegelse når man trekker i snora. Kan sikkert bli kult nok, og garantert ikke mange som tar nærbilder av sånt, Eller badekar, vask, når du slipper ut vannet. Nærbilder av den virvelen. Eller når du fyller et glass vann i springen. Noen forslag, så kan du tenke selv etterpå. Du trenger iallefall ikke lete etter det vannet. Lenke til kommentar
Organisme Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 E Har tenkt på disse bildene med lang lukkertid av bekker og fosser, men så kom jeg på at vi faktisk ikke har èn plass her jeg bor der det er mulig. I Norge, og ikke en eneste elv, bekk, vann eller fjor i nærheten? Du trenger ikke en foss for vann i bevegelse. Hva med hagesprederen eller regn? Ellers kan du jo google "images water" for inspirasjon. Såklart det er vann og sånne ting her, men er begrenset med tid, så orker ikke "dra rundt å lete", og er meeget ensformig å ta bidler av en bekk liksom. Dråpebilder som en foreslo over er greit nok det, men blir litt oppbrukt føler jeg... Kjenner det er lenge siden jeg har tatt bilder nå, ja. Inspirasjonen er totalt borte Orker ikke lete, ensformig, eller oppbrukt? Jepp, sånn er det med det meste. Du har jo toalett regner jeg med, der er det også vann i bevegelse når man trekker i snora. Kan sikkert bli kult nok, og garantert ikke mange som tar nærbilder av sånt, Eller badekar, vask, når du slipper ut vannet. Nærbilder av den virvelen. Eller når du fyller et glass vann i springen. Noen forslag, så kan du tenke selv etterpå. Du trenger iallefall ikke lete etter det vannet. Haha, nei du sier noe der forsåvidt! Godt ikke alle tenker like avansert som meg. Dråpebilder i et glass kunne kanskje blitt kult Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Jeg er en enkel sjel, ikke avansert i det hele tatt når det kommer til fotografi. Tar bare bilder av hunden, fugler, dyr, insekter og blomster. Nordlys hender det jeg tar noe av, men det er sjelden. Landskap, og "seascape" syns jeg er kjedelig både og ta og å se. Slørete vann har jeg jo tatt noe av tidligere, men mistet litt sansen for slikt. Om jeg tar bilder av vann i bevegelse så er det med vannet som en bakgrunn, er bare interessert i det om det er en laks som hopper i det vannet, og da er jo vannet helt fryst i bildet. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Du kan se litt i tråden "dine beste dråpebilder" for inspirasjon, det finnes noen skikkelig bra bilder utover i tråden. Endret 16. april 2015 av Nautica Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 En hvit bøtte fylles med vann, slipp noe farget oppi og knips i vei.... Noen dråper konditorfarge kan også hjelpe på... Lenke til kommentar
HSP Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Hva med å få med deg en venn og overraske folk på gata med en bøtte kaldt vann i fleisen, og ta bilde i det de blir truffet. Litt som Bruce Gilden, men med isvann istedenfor blits. Kan være du får deg en på tygga, men artige bilder kan det jo også bli. H 2 Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Hva med å få med deg en venn og overraske folk på gata med en bøtte kaldt vann i fleisen, og ta bilde i det de blir truffet. Litt som Bruce Gilden, men med isvann istedenfor blits. Kan være du får deg en på tygga, men artige bilder kan det jo også bli. H Tre fluer i en smekk Vann, priceless ansiktsutrykk og din nye kompis tar bilde av årets første blåveis ... Lenke til kommentar
Organisme Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2015 Må bare kommentere her at jeg valgte å ta bilder av vann dryppende fra en kran, og vant månedens utfordring! Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Må bare kommentere her at jeg valgte å ta bilder av vann dryppende fra en kran, og vant månedens utfordring! Nei, det gjorde du ikke Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Her er et jeg tok i Nydalen i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå