Gå til innhold

Pallefabrikken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Pallefabrikk......hm...spikre paller ja......

Dette kunne jeg like:-) Synes alle bildene er flotte. Liker perspektivet og at det er kun pallene og skyene/himmelen i bildet. Knallgod dybde (høyde) i bildene og v1 synes jeg har den beste kompen. En av dine beste verker etter min mening:-)

PS Du får komme med flere bilder som dette, for du har vel kanskje god tid på pallefabrikken:-)

Lenke til kommentar

Pallefabrikk......hm...spikre paller ja......

Dette kunne jeg like:-) Synes alle bildene er flotte. Liker perspektivet og at det er kun pallene og skyene/himmelen i bildet. Knallgod dybde (høyde) i bildene og v1 synes jeg har den beste kompen. En av dine beste verker etter min mening:-)

PS Du får komme med flere bilder som dette, for du har vel kanskje god tid på pallefabrikken:-)

Hihi!! Jo dagene blir litt lange.. ;) tusen takk for skryt! Tar til meg det! :) jo da, har mer fra samme sted, med bilder som fyller hele flata, kanskje tar jeg dem også en dag. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Meget kreative bilder hvor jeg synes at v1 tar kaka , det har den beste komposisjonen etter min mening.

Kjenner duften av trevirke når jeg ser disse bildene.

V2 så litt utrygg ut , men det kan hende det bare ser slik ut.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Meget kreative bilder hvor jeg synes at v1 tar kaka , det har den beste komposisjonen etter min mening.

Kjenner duften av trevirke når jeg ser disse bildene.

V2 så litt utrygg ut , men det kan hende det bare ser slik ut.

Mvh

Alec

Hei Alec! Takk for atter en super kommentar! Og jo da! V2 var nok litt utrygg, de får et h..... når de klipper banda. ;) PS: Det luktet kjempegodt der! Kanskje jeg skal prøve å selge bildene mine til fabrikken? Hadde vel vært flotte og hatt på kontoret eller på spiserommet disse?

Lenke til kommentar

Et slik sted fungerer som en flott treningsarena for å lære litt mer om komposisjon og utsnitt. Siden man mangler et åpenbart motiv blir man nødt til å "lage" bildet kun ved hjelp av komposisjon og nøyaktig utsnitt.

Synes du mestrer denne øvelsen godt, og liker spesielt V1. Der har du fin linjeføring med en diagonal som strekker seg innover i bildet og gir fin dybde.

V2 blir jeg litt redd av fordi det ser ut som at plankene er i ferd med å rase ned i hodet på meg.

V3 liker jeg også godt på grunn av tøft repeterende mønster. Komposisjonen blir litt midstilt og kjedelig. Tror et kutt på venstresiden slik at pallene kom helt i bildekanten kunne vært bra.

Jeg tror forresten at sort-hvitt kunne være passende her. Fravær av farger ville gitt enda mer fokus på linjer og repeterende mønster.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Et slik sted fungerer som en flott treningsarena for å lære litt mer om komposisjon og utsnitt. Siden man mangler et åpenbart motiv blir man nødt til å "lage" bildet kun ved hjelp av komposisjon og nøyaktig utsnitt.

Synes du mestrer denne øvelsen godt, og liker spesielt V1. Der har du fin linjeføring med en diagonal som strekker seg innover i bildet og gir fin dybde.

V2 blir jeg litt redd av fordi det ser ut som at plankene er i ferd med å rase ned i hodet på meg.

V3 liker jeg også godt på grunn av tøft repeterende mønster. Komposisjonen blir litt midstilt og kjedelig. Tror et kutt på venstresiden slik at pallene kom helt i bildekanten kunne vært bra.

Jeg tror forresten at sort-hvitt kunne være passende her. Fravær av farger ville gitt enda mer fokus på linjer og repeterende mønster.

Heisann Mikael! :)

Tusen takk for så utfyllende og god tilbakemelding, det setter jeg kjempestor pris på, jeg er ikke så dreven i faget og vil gjerne lære mer. Jeg synes faktisk at jeg allerede har lært mye av dere andre her inne. :wee: Det var i utgangspunktet V2 som fanget oppmerksomheten min på dette stedet, både pga. den flotte svungen men også fordi den så skummel ut. :omg: . Men så dukket det opp det ene motivet etter det andre og jeg gikk litt bananas.. :grin2:  Vurdrte s/hv men valgte farger likevel. Et kutt på V3 tror jeg du har rett i ville hevet bildet ett hakk. :yes: God helg!

Lenke til kommentar

Norske byggeklosser er det visst noe som heter.

Lander ved V3, men ikke oppå for jeg tror den som klatrer opp der vil ende på bakken med en hel jævla masse paller over seg.

Du fant virkelig rette kameravinkelen her.

Roar

Hei Roar!  Artig å se at folk hadde veldig forskjellige favoritter blant disse bildene, det tyder vel på at foto/kunst ikke har noen fasit. Hyggelig at du stikker innom og kommenterer, "det lika i godt"! :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...