Delvis Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Dette gjelder pioneer AD106 (dvd brenner) og Power DVD Nå siste gang hadde jeg en reg 1 film i, og da sto det at det var 2 ganger igjen den kunne skifte reg.kode. Hvordan kan jeg bli sikker på at det blir reg2? Trenger egnetlig bare bruke reg2 på denne, så jeg bryr meg ikke/tar ikke sjansen på gjøre sonefri. Men det er hvis jeg skulle risikere å glemme ut og sette i en reg. 1 film. Hvordan jeg kan gardere mot det mener jeg. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 DVDgenie er veldig snill på det området. Gjør man en feil så bare går man inn der og setter koden først http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/dvdgenie.html Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Bruk DVD-Genie! Finnes her: DVD-Genie Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Takk, jeg har nå installert dette. Men det er litt usikkerhet her, hva gjør programmet i et sånt tilfelle her? Altså når jeg setter i en reg 1 film, så kommer samme advarsel opp som her: Hva skjer hvis jeg skulle komme til å taste OK der nå, vil dvd-genie dukke opp og sperre det på noen måte, eller skal du gå inn å gjøre noe etterpå så valget blir omgjort? Ser ikke at det står noe om akkurat det i programmet, eller på noen av sidene deres etter det jeg så men Men sånn står det innstilt her nå: Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg bruker DVD Region Killer Veldig enkel!! Du kan velge om den skal starte med windows eller ikke. Deretter kan den settes til autoregion, som ordner alt... helt rått!! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Jeg bruker DVD Region KillerVeldig enkel!! Du kan velge om den skal starte med windows eller ikke. Deretter kan den settes til autoregion, som ordner alt... helt rått!! Takk for tipset, har sett det programmet men fikk nettopp et tips om noe som heter AnyDVd Sikkert noe lignende, den overkjører hvertfall reg kodene uten problemer selv om spilleren er låst på reg2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå