SirreStrikk Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Hei, Hvor mange år med støtte har man krav på vis man studerer medisin? Jeg har en bachelor fra før av hvor jeg fikk støtte, og går nå medisin til høsten. Det blir totalt 9 år, må jeg finansierer det siste året selv? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Ja.http://www.lanekassen.no/nb-NO/Stipend-og-lan/Hoyere-utdanning/krav-og-vilkar-for-a-fa-stotte/Antall-ar-med-stotte/ Lenke til kommentar
SirreStrikk Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 Er det ingen unntak whatsoever? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Nei. Eller, jo, de tre som er nevnt i linken, men de klarte du vell aa finne selv? Endret 16. april 2015 av Zash Lenke til kommentar
aryastark Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Et lite tips: ikke vent med å ta det støttefri året til sist. Du har nok å gjøre på sisteåret angående lesing. Ta det tidligere i studiet, og så jobber du mye sommeren(e) før. 2 Lenke til kommentar
SirreStrikk Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 Planen blir nok å spare ca 25 000 i året. Om jeg skulle mangle noen kroner etter dette får det bli i enten lån av foreldre eller forbrukslån tenker jeg. Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Planen blir nok å spare ca 25 000 i året. Om jeg skulle mangle noen kroner etter dette får det bli i enten lån av foreldre eller forbrukslån tenker jeg. Kanskje du heller burde studert økonomi? 1 Lenke til kommentar
SirreStrikk Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 Ja jøss, 10 000 i forbrukslån fører til økonomisk ruin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå