h1nrik Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Hei, jeg er på leting etter denne saften.. Alle butikkene hadde den i sitt sortiment før, men for kanskje et halvt år siden har jeg bare sett den ved et fåtall tilfeller.. Noen som vet hvilke butikker i Oslo området som har den? Sært spørsmål, men verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Har visst gått ut av sortimentet. Jordbær og kiwi fins, kunne det friste? Endret 16. april 2015 av Vox_populi Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Det var vel årets smak i 2014, hvis jeg ikke husker helt feil. Årets smak i 2015 er mango og lime, den er veldig god. Lenke til kommentar
Larjo Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Har de en cola saft nogle steder? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Du får en colasaft hvis du kjøper en pakke med cola saft-is, åpner pakningene og heller disse oppi en beholder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå