Gå til innhold

Tidenes spill-fusjon

Anbefalte innlegg

Hvilke spill kunne du tenkt deg og sett sammen/blandet?

En fusjon mellom SimCity4, The Sims, GTA3 og Street Legal hadde vært genialt.

Lage din egen by i SimCity, bruke egne Sims som characters (samt huset), kjøre rundt og gjøre som oppdrag som i GTA3 med din egne bil snekret i garasjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

WoW er ikke ute ennaa... og tja, kanskje bytte EQ med AO (siden ao egentlig er scifi) ... kanskje hatt inn planetside istedet for SWG da, siden AO (og EQ forsaavidt) har nok av tradeskills. :p

Men AO har blitt saa 'episk' naa etter shadowlands,, er litt deprimerende..

Lenke til kommentar

Sim Copter er et godt eksempel på at en slik fusjon kan fungere godt. Her kunne man fly rundt i sine egne SC2000-byer og redde folk, slukke branner og banke demonstranter. En klassiker!

Men jeg vet ikke helt hvordan et Sim City-brett ville takle overgangen til et GTA-univers. Sim Copter hadde ikke den beste grafikken jeg har sett, akkurat, så da gikk det fint at åsekammene var kantete og veiene firkanta. I GTA, derimot, skal jo veiene være snirklete og detaljerte. Uansett, det hadde vært kjempegøy om et slikt konsept hadde blitt utviklet skikkelig.

Lenke til kommentar
Sim Copter er et godt eksempel på at en slik fusjon kan fungere godt. Her kunne man fly rundt i sine egne SC2000-byer og redde folk, slukke branner og banke demonstranter. En klassiker!

Men jeg vet ikke helt hvordan et Sim City-brett ville takle overgangen til et GTA-univers. Sim Copter hadde ikke den beste grafikken jeg har sett, akkurat, så da gikk det fint at åsekammene var kantete og veiene firkanta. I GTA, derimot, skal jo veiene være snirklete og detaljerte. Uansett, det hadde vært kjempegøy om et slikt konsept hadde blitt utviklet skikkelig.

Har dere ikke hørt om "Streets of Sim City"? Der kunne du kjøre rundt i byer du hadde konstruert i SC2000.

Lenke til kommentar
blanding mellom RPG, RTS og FPS. Mange spillere som spiller i FPS med RPG elementer mot hverendra online. 2 eller flere sider som blir styrt av en general med RTS grensesnitt. :woot:

Noe sånt hadde vært skikkelig tøft. Generals, med online bakketropper :D

Enhetene på bakken fikk waypoints fra "generalen" ol.

Fly hadde nok blitt litt vanskelig å få med da :(

Lenke til kommentar
blanding mellom RPG, RTS og FPS. Mange spillere som spiller i FPS med RPG elementer mot hverendra online. 2 eller flere sider som blir styrt av en general med RTS grensesnitt.  :woot:

Noe sånt hadde vært skikkelig tøft. Generals, med online bakketropper :D

Enhetene på bakken fikk waypoints fra "generalen" ol.

Fly hadde nok blitt litt vanskelig å få med da :(

Hvis du klarer å leve uten fly anbefaler jeg "Natural Selection"-modden til Halflife!

Der har de blandet RTS og FPS, med 1 commander med RTS grensesnitt som gir waypoints til alle de andre spillerne. Pluss at det er Marines mot Aliens! Mangler bare Predators så har du et av de beste Multiplayer-spill ever!

Lenke til kommentar

Har dere ikke hørt om "Streets of Sim City"? Der kunne du kjøre rundt i byer du hadde konstruert i SC2000.

Var det ikke det som aldri ble utgitt da? Venta lenge på det, men det dukka aldri opp... :grine:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...