Rosa9 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Hei! Jeg er en jente på 18. Jeg er sammen med en gutt, og vi har vært sammen litt over ett år. Han er forresten 3 år eldre enn meg. Jeg har det så utrolig bra med han, og jeg elsker han virkelig! Men det som jeg synes er litt "ubehagelig" er at han et ganske seriøs når det kommer til forholdet vårt. Han har faktisk sagt at han vil gifte seg med meg, og være sammen med meg for resten av livet, og helt ærlig så skremmer det meg litt.. Han har også sagt at han aldri ville gifte seg før, men når han ble sammen med meg så har han ombestemt seg helt, og det skremmer meg litt egentlig.. Altså jeg kunne ikke tenkt meg noen andre enn han, men jeg kunne ikke tenkt over hvem jeg skal gifte meg nå.. Så ja, jeg føler at han er så ekstremt seriøs, jeg bare tar dag for dag, og akkurat nå så har jeg det veldig bra! Er det feil? At vi er så forskjellige der? Endret 16. april 2015 av Rosa9 Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Enig med deg. Men kanskje han mener at som situasjonen er NÅ, ser han for seg at det er deg han gifter seg med. Dere har ikke alt for mye fartstid i forholdet, så ting endrer seg nok både opp og ned med tiden... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Har du sagt til ham at du ikke vil ta den avgjørelsen ennå? Lenke til kommentar
Rosa9 Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 Ja, det har jeg! 1 Lenke til kommentar
WPX Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Ikke ta det så alvorlig Dere er unge (selv om han er tre år eldre enn deg), og ingenting er sikkert her i livet. Enten blir dere sammen for resten av livet, eller så blir dere ikke det. Så enkelt er det faktisk, det er kun de to alternativene. Og hva som vil skje er det ingen som vet, ikke han heller. Syns ikke du skal ta hans giftemålsdrømmer for seriøst, han er nok bare betatt og veldig glad i deg her nå. Det får en til å si de merkeligste ting. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Ja, det har jeg! Så bra. Da vet han det og du kan med god samvittighet la ting ligge. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 han er 21 og bare en guttevalp, han vet ikke hva han vil.... ta det dag for dag du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå