Dracoknight Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Personlig har jeg ikke noe imot folk, eller personer ifra ikke-vestlige områder. Meeen, det skal sies at det er noen grupper som jeg er engstelig for. F.eks om jeg hadde hatt en datter som ble sammen med noen ifra nylig krighærja områder og så bestemmer de seg for å dra ned dit hadde vært gedigne røde flagg for min del. ( pga. media og en del historier om "erobringer" av koner etc. selv om en tar dette med en bøtte salt så er jeg ganske skeptisk på hvorfor folk drar tilbake frivillig ) Ellers har jeg møtt en del av "våre nye landsmenn" og skalaen varierer kraftig, alt ifra en levende stereotyp til et prakt eksemplar som ville fått normenn til å skamme seg, men det kan jo egentlig sies om alle og enhver. Så som en konklusjon så tror jeg at jeg vil møte alle som likeverdige om de er blitt valgt av min datter, og da får tiden vise hva slags personer de er. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Mange rare tanker og meninger her. Interessant at gutter/menn tror at de skal få oversikt over hvem datteren deres har ubeskyttet sex med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå