Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tillater du at dattera di ha sex med ikke-vestlige innvandrere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det så vanskelig å tenke seg til da? Hvem er det, er han snill, hva driver han med etc etc etc. Om fyren er hvit, brun, svart, rød, blå, grønn, oransj eller gjennomsiktig bryr meg faktisk så mye som 0.

Jeg var utetter at et konkret tema; religion. Hvor mye har det å si at han er muslim, kristen, buddhist, hinduist eller jøde.. OG hvor sterk religiøs gutten er :). Jeg antar at du ikke godtar en ekstremt religiøs person, siden jeg har ett inntrykk at nordmenn flest er fravikende fra religiøs - da de anser det som tull.

Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt at det ville vært synd når etterkommerne ikke ligner på sine forfedre, til og med ikke i hudfarge og at de kanskje blir mer påvirket av den inngiftede (fremmede) kulturen etc. Men å tillate det må man bare uansett. Man kan jo forsøke å påvirke hennes tankegang, men til syvende og sist er det hun som tar valget.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Noen liker blondiner, andre brunetter. Noen liker samme kjønn, mens andre liker mennesker fra andre siden av verden. Du skal vel ganske langt utenfor Norges grenser før det er greit at foreldre blander seg inn sine barns sexliv, og enten forbyr eller tillater noe som helst. Synes tankegangen til TS hører hjemme i "land som har svært dårlig omdømme blant etniske nordmenn". 

Hva du er komfortabel med og ei blir noe annet. 

Lenke til kommentar

Hei.

Tittelen sier vel det meste.

Situasjon: Dattera di har kun hatt sex med ikke-vestlig innvandrer, og som hun tilfeldigvis traff på byen. Dette har skjedd med samtykke fra din egen datter.

Hvilken disse faktorene påvirker din holdning til saken:

- Om gutten er religiøse (muslim, kristen, hinudist, buddhist osv..)

- Om gutten er oppvokst og født i Norge. 

- Om gutten kommer opprinnelig fra ett land med mye kjønnssykdommer.

Hva tenker du om situasjonen?

Anonymous poster hash: eb892...6eb

Får jeg noen gang ei datter, tviler jeg på at hun kommer til å spørre meg om lov når hun føler seg klar for sex. Men jeg ser uansett ikke problemet.

Hva om datteren din får barn med en ikke-vestlig innvandrer, og barnebarnet ditt derfor blir brunt/svart! Er det greit?

Søstera mi fant seg en asiat. Jeg har derfor en gul nevø, som jeg antar at du sidestiller med brune og svarte i denne sammenhengen. Det har aldri vært noe problem for meg og tilsynelatende ikke for noen andre heller, i hvert fall ikke i familien. Er det noe som tilsier at det ikke skulle være greit?

Hei.

Tittelen sier vel det meste.

Situasjon: Dattera di har kun hatt sex med ikke-vestlig innvandrer, og som hun tilfeldigvis traff på byen. Dette har skjedd med samtykke fra din egen datter.

Hvilken disse faktorene påvirker din holdning til saken:

- Om gutten er religiøse (muslim, kristen, hinudist, buddhist osv..)

- Om gutten er oppvokst og født i Norge. 

- Om gutten kommer opprinnelig fra ett land med mye kjønnssykdommer.

Anonymous poster hash: eb892...6eb

Vel, jeg håper jo at jeg klarer å oppdra datteren min såpass bra at hun ikke velger å være billig hore som har sex med muslimer, men har respekt for seg selv og finner en mann på sitt eget nivå

Vil du utdype hvorfor du mener at muslimske menn er på et annet nivå? Gjelder dette bare muslimer eller gjelder det også andre folk og religioner?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har pult mange Afrikajenter. Deeeeeilig! En av dem hadde ben i nesen. Hun ødela bilen min da jeg ikke ville gifte meg med henne.  Hun brente ikke ned huset mitt. Men lell, det var ikke gøy!

Jeg kjenner en del som har vært dypt forelsket og stiftet familie med afrikanere. Jeg kjenner ingen som fortsatt lever i et lykkelig ekteskap. Vi er i det minste alt for forskjellige til at det skal gå bra. Jentene blir dominert i en uutholdelig grad. Guttene får noen ganger en ydmyk tjener, men savner utfordringer. Det går heller ikke bra.

En gang var jeg bedt i bryllup til en svenske en som giftet seg i Afrika. Hva burde jeg ha gjort når jeg visste hun skjulte for han at hun hadde to unger fra før som for tiden hadde losji hos bestemor?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sikker på at du ikke er litt for gammeldags? I følge din logikk så burde jeg være gift og ha 3-4 barn allerede siden jeg er albaner. Du vet at det er så forskjell mellom jenter med farget hud også, hvorfor generalisere så inni helvetes mye?

Asiatiske kvinner pleier også som regel å være familien sitt overhode. Skal du sitte der å påstå at man får en ''tjener'' fordi man finner seg ei jente fra utlandet? HAH, da har du mye nytt i vente..

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg tenker at det hadde vært rimelig sykt, flaut og misforstått om jenta, gutten eller de sammen hadde levert skriftlig eller muntlig søknad til hennes far om å få tillatelse til å ha sex sammen, vedlagt avkrysningsskjema for hudfarge, religion og opprinnelsesland, fødeland og oppvekstland.

Endret av Simen1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tenker at det hadde vært rimelig sykt, flaut og misforstått om jenta, gutten eller de sammen hadde levert skriftlig eller muntlig søknad til hennes far om å få tillatelse til å ha sex sammen, vedlagt avkrysningsskjema for hudfarge, religion og opprinnelsesland, fødeland og oppvekstland.

Ironisk nok, jeg tror TS egentlig mener: Hvordan reagerer du dersom du får vite....

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Hvorfor er det galt å ha sex med muslimer?

Fordi at hvis du ikke er gift med dem risikerer de sanksjoner. I beste fall blir de uglesett, i verste fall voldsofre. Ofte blir de utstøtt av venner og familie.

Har vært sammen med flere muslimske jenter i løpet av mitt liv, og måtte være veldig forsiktig med å bli "ferska" av særlig familien men også andre folk de kjente.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Kommer mer ann på personene enn at de er ikke-vestlig for min del. Finner mye idioter med norsk bakgrunn også.

Fler enn 95% av muslimske foreldre tillater ikke døtrene deres å være sammen med norske menn heller. Håper dere er konsekvente og har integritet nok til å omtale dem som idioter også.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...