AnonymDiskusjon Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Hei. Tittelen sier vel det meste. Situasjon: Dattera di har kun hatt sex med ikke-vestlig innvandrer, og som hun tilfeldigvis traff på byen. Dette har skjedd med samtykke fra din egen datter. Hvilken disse faktorene påvirker din holdning til saken: - Om gutten er religiøse (muslim, kristen, hinudist, buddhist osv..) - Om gutten er oppvokst og født i Norge. - Om gutten kommer opprinnelig fra ett land med mye kjønnssykdommer. Hva tenker du om situasjonen? Anonymous poster hash: eb892...6eb 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sampson Skrevet 16. april 2015 Populært innlegg Del Skrevet 16. april 2015 Kommer mer ann på personene enn at de er ikke-vestlig for min del. Finner mye idioter med norsk bakgrunn også. 32 Lenke til kommentar
Populært innlegg Aiven Skrevet 16. april 2015 Populært innlegg Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Hei. Tittelen sier vel det meste. Situasjon: Dattera di har kun hatt sex med ikke-vestlig innvandrer, og som hun tilfeldigvis traff på byen. Dette har skjedd med samtykke fra din egen datter. Hvilken disse faktorene påvirker din holdning til saken: - Om gutten er religiøse (muslim, kristen, hinudist, buddhist osv..) - Om gutten er oppvokst og født i Norge. - Om gutten kommer opprinnelig fra ett land med mye kjønnssykdommer. Hva tenker du om situasjonen? Anonymous poster hash: eb892...6eb Har ikke datter, men håper at om jeg får det, så vil jeg evne å forholde meg til beilerne hennes som individer og ikke på grunnlag av generaliseringer om grupper av mennesker fra andre land. Endret 16. april 2015 av Aiven 19 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Vil selvsagt ha fordommer, men hvis min DATTER, altså fruit of my loins, jeg har oppfostret henne og alt det der, så håper jeg da at jeg hadde være i stand til å stole på hennes valg av beilere. Selv om hun har lyst på mørkere pikk så trenger man ikke å starte tredje verdenskrig 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 16. april 2015 Populært innlegg Del Skrevet 16. april 2015 Så lenge det er frivillig, så tenker jeg at det er hennes valg. (Eller tenkte, den gangen jeg i det hele tatt hadde noe jeg skulle sagt i sakens anledning.) Det samme med mine sønner. Jeg hadde mer enn gjerne vært sammen med en ikke-vestlig innvandrer selv jeg, om det hadde vært aktuelt i min ungdom... - Om gutten er religiøse (muslim, kristen, hinudist, buddhist osv..) Nå hadde jeg blitt rimelig forbauset om vår datter ble sammen med en religiøs gutt, hun nektet å synge salmesanger allerede i andreklasse på barneskolen. Om hun allikevel ble det, hadde jeg antatt at dette var ekte kjærlighet, siden det overvant det hinderet. - Om gutten er oppvokst og født i Norge. Det hadde vært trist om hun fant seg en fra Australia, og flyttet til andre siden av jorda, jeg har jo lyst til å treffe barnebarna mine, men ellers hadde det nå selvsagt vært hennes valg. - Om gutten kommer opprinnelig fra ett land med mye kjønnssykdommer. Dagens ungdom kan mer om kjønnssykdommer enn vi kan, så det hadde hun nok fint klart å finne ut av selv. Jeg hadde ikke begynt å google hiv-raten i hjemlandet hans. Geir 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg darkness| Skrevet 18. april 2015 Populært innlegg Del Skrevet 18. april 2015 Det er vel ikke jeg som bestemmer hvem hun skal ha sex med eller ikke? Hennes kropp, hennes avgjørelse. 15 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Først og fremst er det vel trist om folk dømmer individer utifra gruppen de ufrivilig tilhører. Finnes så mange totale idioter som er "vestlige", så dette er hverfall for meg en ikke sak. Gutt er gutt og gutter er noen griser 4 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 er han snill er det greit. Spiller ingen rolle hvor han kommer fra. 5 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Hva om datteren din får barn med en ikke-vestlig innvandrer, og barnebarnet ditt derfor blir brunt/svart! Er det greit? 1 Lenke til kommentar
DaPickUpArtist Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 - Om gutten er religiøse (muslim, Anonymous poster hash: eb892...6eb I så fall vanker det seriøs spanking og minst 20 år husarrest. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 19. april 2015 Populært innlegg Del Skrevet 19. april 2015 (endret) Hva om datteren din får barn med en ikke-vestlig innvandrer, og barnebarnet ditt derfor blir brunt/svart! Er det greit? Ja. Barn er nydelige, uansett farge. Geir Endret 19. april 2015 av tom waits for alice 15 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Hva om datteren din får barn med en ikke-vestlig innvandrer, og barnebarnet ditt derfor blir brunt/svart! Er det greit? Ja 8 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 (endret) Hva om datteren din får barn med en ikke-vestlig innvandrer, og barnebarnet ditt derfor blir brunt/svart! Er det greit? igjen, kommer helt an på personen, ikke på hudfargen. tenk dette: Jeg har en kompis, han er født i afrika, flyttet til norge når han var 3 år gammel, foreldrene er begge diplomater i norge.... snakker 100% trøndersk, har bare trønderske venner, jobber som geolog i oljebransjen, tjener tett oppunder 2 mill i året.... er snill, grei, morsom, høflig, hjelpsom, kjekk en KJERNEKAR.... hva om dattra di falt for han? hadde det vært værre enn om hun falt for en alkoholisert hvit naver som banker henne hver dag? Jeg setter ting på spissen her men prøver å få frem at det er personen som teller, ikke hudfargen eller fødelsesstedet. Endret 19. april 2015 av Henrik2k 8 Lenke til kommentar
Hekate81 Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Hei. Tittelen sier vel det meste. Situasjon: Dattera di har kun hatt sex med ikke-vestlig innvandrer, og som hun tilfeldigvis traff på byen. Dette har skjedd med samtykke fra din egen datter. Hvilken disse faktorene påvirker din holdning til saken: - Om gutten er religiøse (muslim, kristen, hinudist, buddhist osv..) - Om gutten er oppvokst og født i Norge. - Om gutten kommer opprinnelig fra ett land med mye kjønnssykdommer. Hva tenker du om situasjonen? Anonymous poster hash: eb892...6eb Vel, jeg håper jo at jeg klarer å oppdra datteren min såpass bra at hun ikke velger å være billig hore som har sex med muslimer, men har respekt for seg selv og finner en mann på sitt eget nivå. 7 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Tittelen sier vel det meste. Hva tenker du om situasjonen? Hva ER det du snakker om??? Om jeg TILLATER??? Hvilken far er det som blander seg inn i sin datters sexliv? Du antyder jo at ikke-vestlige har et forkvaklet syn på sex, men din snakk om at pappa skal tillate/godkjenne, er det noe bedre synes du? 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jaybug Skrevet 23. april 2015 Populært innlegg Del Skrevet 23. april 2015 Hva tenker du om situasjonen? Jeg tenker at jeg helst ser at mine barn holder seg unna dine. 11 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Hva om datteren din får barn med en ikke-vestlig innvandrer, og barnebarnet ditt derfor blir brunt/svart! Er det greit? Kan tolke det som om du ikke ønsker det? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Tittelen sier vel det meste. Hva tenker du om situasjonen? Hva ER det du snakker om??? Om jeg TILLATER??? Hvilken far er det som blander seg inn i sin datters sexliv? Du antyder jo at ikke-vestlige har et forkvaklet syn på sex, men din snakk om at pappa skal tillate/godkjenne, er det noe bedre synes du? For å gjøre det enkelt og greit: Det er ingen døtre som spør om godkjennelse eller tilattelse før du har sex med en person. Det jeg er ute etter er holdningene til etniske nordmenn tilknyttet temaet. Om du en gang får vite at din datter er gravid med en fra ikke-vestlig landet (la oss si at gutten er fra et land som har svært dårlig omdømme blant etniske nordmenn). Hva hadde du sagt til dattera di? - TS Anonymous poster hash: eb892...6eb 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Akkurat det samme som det jeg hadde sagt hvis det var en fremmed gutt fra Norge. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Vel, jeg håper jo at jeg klarer å oppdra datteren min såpass bra at hun ikke velger å være billig hore som har sex med muslimer, men har respekt for seg selv og finner en mann på sitt eget nivå. Hva om gutten ikke er muslim, men er svært liten grad religiøs (eksempelvis buddhist, hinduisk). I mine øyne har disse guttene, en helt annet kvinnesyn i forhold til muslimske gutter (men nå generaliserer jeg , for å gjøre det enkelt). - TS Anonymous poster hash: eb892...6eb 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå