Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tillater du at dattera di ha sex med ikke-vestlige innvandrere?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Tittelen sier vel det meste.

 

Situasjon: Dattera di har kun hatt sex med ikke-vestlig innvandrer, og som hun tilfeldigvis traff på byen. Dette har skjedd med samtykke fra din egen datter.

 

 

Hvilken disse faktorene påvirker din holdning til saken:

 

- Om gutten er religiøse (muslim, kristen, hinudist, buddhist osv..)

- Om gutten er oppvokst og født i Norge. 

- Om gutten kommer opprinnelig fra ett land med mye kjønnssykdommer.

 

Hva tenker du om situasjonen?

 


Anonymous poster hash: eb892...6eb
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva om datteren din får barn med en ikke-vestlig innvandrer, og barnebarnet ditt derfor blir brunt/svart! Er det greit?

igjen, kommer helt an på personen, ikke på hudfargen. 

 

tenk dette: Jeg har en kompis, han er født i afrika, flyttet til norge når han var 3 år gammel, foreldrene er begge diplomater i norge.... snakker 100% trøndersk, har bare trønderske venner, jobber som geolog i oljebransjen, tjener tett oppunder 2 mill i året.... er snill, grei, morsom, høflig, hjelpsom, kjekk en KJERNEKAR.... hva om dattra di falt for han?

 

hadde det vært værre enn om hun falt for en alkoholisert hvit naver som banker henne hver dag? 

 

Jeg setter ting på spissen her men prøver å få frem at det er personen som teller, ikke hudfargen eller fødelsesstedet. 

Endret av Henrik2k
  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Hei.

 

Tittelen sier vel det meste.

 

Situasjon: Dattera di har kun hatt sex med ikke-vestlig innvandrer, og som hun tilfeldigvis traff på byen. Dette har skjedd med samtykke fra din egen datter.

 

 

Hvilken disse faktorene påvirker din holdning til saken:

 

- Om gutten er religiøse (muslim, kristen, hinudist, buddhist osv..)

- Om gutten er oppvokst og født i Norge. 

- Om gutten kommer opprinnelig fra ett land med mye kjønnssykdommer.

 

Hva tenker du om situasjonen?

 

 

Anonymous poster hash: eb892...6eb

 

 

Vel, jeg håper jo at jeg klarer å oppdra datteren min såpass bra at hun ikke velger å være billig hore som har sex med muslimer, men har respekt for seg selv og finner en mann på sitt eget nivå.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Tittelen sier vel det meste.

Hva tenker du om situasjonen?

 

 

Hva ER det du snakker om??? Om jeg TILLATER???

 

Hvilken far er det som blander seg inn i sin datters sexliv?

 

Du antyder jo at ikke-vestlige har et forkvaklet syn på sex, men din snakk om at pappa skal tillate/godkjenne, er det noe bedre synes du?

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

Tittelen sier vel det meste.

Hva tenker du om situasjonen?

 

 

Hva ER det du snakker om??? Om jeg TILLATER???

 

Hvilken far er det som blander seg inn i sin datters sexliv?

 

Du antyder jo at ikke-vestlige har et forkvaklet syn på sex, men din snakk om at pappa skal tillate/godkjenne, er det noe bedre synes du?

 

 

For å gjøre det enkelt og greit: Det er ingen døtre som spør om godkjennelse eller tilattelse før du har sex med en person. Det jeg er ute etter er holdningene til etniske nordmenn tilknyttet temaet. 

 

Om du en gang får vite at din datter er gravid med en fra ikke-vestlig landet (la oss si at gutten er fra et land som har svært dårlig omdømme blant etniske nordmenn). Hva hadde du sagt til dattera di?

 

- TS

 

Anonymous poster hash: eb892...6eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Vel, jeg håper jo at jeg klarer å oppdra datteren min såpass bra at hun ikke velger å være billig hore som har sex med muslimer, men har respekt for seg selv og finner en mann på sitt eget nivå.

 

 

Hva om gutten ikke er muslim, men er svært liten grad religiøs (eksempelvis buddhist, hinduisk). I mine øyne har disse guttene, en helt annet kvinnesyn i forhold til muslimske gutter (men nå generaliserer jeg :p, for å gjøre det enkelt).

 

- TS

 

Anonymous poster hash: eb892...6eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...