Gå til innhold

Norge tar imot 10.000 flyktninger fra Syria.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Vi bidrar definitivt mye i forhold til størrelsen vår

 

Nei, Norge er f.eks. ikke engang blant de 30 øverste når det gjelder å ta imot flyktninger i forhold til BNP (brutto nasjonalprodukt)

 

Number of Refugees per 1 USD GDP (PPP) per capita by Country

 

 

Vi er blant dem som tar inn flest per innbygger, og samtidig gir vi en stor del av BNP sammenliknet med andre land. Kostnadsnivået i Norge tilsier at vi ikke bør ta inn flyktninger basert på BNP, og det er irrasjonelt å bruke så mye penger over så lang tid på flyktninger når vi allerede sliter i nedgangstider og har midlertidig mistet store deler av inntektene våre fra det som er årsaken til vår velferd.

 

Er det ikke tydelig nok at vi ikke løser noenting der nede mens vi bare skaper nye problemer her hjemme?

Lenke til kommentar

Når jeg sier at det ikke er målet så mener jeg selvsagt at å 'ordne opp' i Syria ikke er målet ved akkurat dette tiltaket. Det hadde heller ikke vært målet om vi bidrar til å opprette flyktningleirer, eller når vi finansierer den norske operaen for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Fremtidige Norge om trenden ikke endrer seg:

 

http://gatesofvienna.webscraping.webfactional.com/index.html

 

Statistikk basert på FN tall. Ikke at 40% muslimer er så gale, men kjekt å vite hva fremtiden kan bringe. Statistikk er nå statistikk, men om tallet skulle bli så lite som 20% så vil vi få flere problemer enn vi kan forestille oss. Vi kan ihvertfall bare glemme å opprettholde velferdstaten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Viktig å hjelpe mennesker i nød. Anbefaler at Norge tilbyr Arabisk språkopplæring på offentlige norske skoler.

I USA har de allerede innført dette i 2014. Norge henger etter og burde bruke USA som et eksempel på god integrering av muslimer.

 

 

Hvis jeg ikke tar helt feil så kan man studere arabisk språk i Norge. Man kan også studere russisk. Betyr det at vi godkjenner en russisk invasjon? 

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...