Thoto79 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Fint at du spør. Hva med å føre en politikk som resulterer i at hvite ikke ender opp som en minoritet i egne land. Samt promotering av større hvite familier rundt om i europa og kutte ut innvandring for det trengs ikke lenger i så fall. Veldig enkle forslag som ville vært bedre enn det systemet dette "demokratiet" drukner oss med nå. Jeg skjønner hvilket resultat du ønsker deg. Spørsmålet er hvilket "system" som skal gi oss dette resultatet, hvis det ikke lar seg gjøre i et demokrati. Geir Vi får se hva framtiden bringer. Er spent på hvor lenge det vil ta før folk våkner opp og innser at globalisering ikke er noe vi burde gå for, så vil vell hodene begynne å rulle når det skjer Du er en ekte dramatiker, det er nemlig en kunst å klare å skape dramatikk ut av ingenting. Evnt ut av noe så banalt som menneskers utseende. Skal de tykke og de lave få lov til å være med i ditt lille utopia, eller er det forbeholdt de slanke blonde? Stop the hate og finn på noe mer konstruktivt. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Jeg mener det bør bli straffbart i et demokrati å ikke gjennomføre valgløfter, som et minimum bør ansvarlige personer ikke kunne stille til gjenvalg. Å lyve for folket eller mangle gjennomføringsevne bør bety umiddelbar slutt på personens politiske karriere. De som styrer er valgt til det fordi folket ønsker det, de skal være folkets tjenere, ikke folkets herrer. Slik det er nå så er det lite demokratisk, flertallet ønsker A mens et mindretall heller ønsker B og gjennomfører B. Siden det er flere partier som lyver ved et valg , og de skal danne regjering sammen samtidig som alle motarbeider hverandre så vil ikke alle valgløftene bli gjennomført. jeg kunne tatt en liten utredning om hvorfor partiene lyver , men det tro jeg ikke er nødvendig jeg tror der forstår såpass Noen av løftene blir også sabotert av andre parti Så hvem er det du mener skal straffes, de som ikke får dem gjennomført eller de som hindre løftene til andre parti å bli gjennomført ? Da går jeg også ut fra at det er kun de som sitter i regjering du er interessert i å straffe FRp var ikke interessert i ta inn ekstra flyktninger AP var ikke interessert i å ta in så mang som det ble spurt om Men venstre mente tydeligvis at vi kunne ta inn enda fler en de 10 tusen det ble spurt om siden V og FRP hadde motsetninger mot hverandre , og AP har veldig mye mak så ende det på 8 tusen Men nå har det jo kommet langt flere Hele opplevet er hinsides alle fornuft enten må man sette grensen der den skal være og så får de som klager bare klage eller så må man operette skikkelige mottak over hel verden i regi av Norge ( her hadde det heller ikke gjort så mye om man fikk elskelige mottak også i Norge ) Nå er det jo veldig man private som skor seg på dette , og det er ikke sikker at alet er slik det skal være problemet er gi de som har ingenting å gjøre her beskjed tidsnok Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Demokratiet har feilet fordi flertallet ikke er enig med geita_, som forøvrig ikke er fremmed for å kaste alt det nordmenn i generasjoner har kjempet igjennom av rettigheter og bytte det hele ut med en ikke-folkevalgt diktator slik at vi får sveivet igang ett totalitært regime her oppe i nord også. En bedre idè er at du heller reiser avsted og joiner en av de totalitære regimene verden allerede sliter med, siden akkurat det tror jeg det hadde blitt ett stort demokratisk flertall for her. Så nordmenn har kjempet i generasjoner fram til i dag der vi skal sakte byttes ut med andre raser og folkeslag? Eller du tror vell ikke på ting som forskjellige menneske raser Det blir vell ikke politisk korrekt av deg. Raser... Tror vi overlater akkurat den betegnelsen på bikkjene jeg også kan vi heller enes om at alle mennesker, for det første, er så genetisk like at det blir feil å dele oss opp i raser. Og for det andre så er det ingenting i dette vi kan ta med oss videre eller bruke til noe som helst konstruktivt. Ikke bare er det fint lite matnyttig, men direkte destruktivt ettersom man helt unødvendig skaper splid og polarisering. Hva sier du om jeg, blond og blåøyd som jeg er, så ned på alle dere etniske norske brunetter? Flyr rundt her med brune øyne og det hele liksom. Jeg mener vi er jo ikke av nøyaktige samme gensett og derfor så må vi jo skille disse vekk ifra meg? Eller? Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Du er en ekte dramatiker, det er nemlig en kunst å klare å skape dramatikk ut av ingenting. Evnt ut av noe så banalt som menneskers utseende. Skal de tykke og de lave få lov til å være med i ditt lille utopia, eller er det forbeholdt de slanke blonde? Stop the hate og finn på noe mer konstruktivt. Afrika for afrikanere. Asia for asiatere. Europa for europeere. etc. Værre er det ikke. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Fint at du spør. Hva med å føre en politikk som resulterer i at hvite ikke ender opp som en minoritet i egne land. Samt promotering av større hvite familier rundt om i europa og kutte ut innvandring for det trengs ikke lenger i så fall. Veldig enkle forslag som ville vært bedre enn det systemet dette "demokratiet" drukner oss med nå. Jeg skjønner hvilket resultat du ønsker deg. Spørsmålet er hvilket "system" som skal gi oss dette resultatet, hvis det ikke lar seg gjøre i et demokrati. Geir Vi får se hva framtiden bringer. Er spent på hvor lenge det vil ta før folk våkner opp og innser at globalisering ikke er noe vi burde gå for, så vil vell hodene begynne å rulle når det skjer Du er en ekte dramatiker, det er nemlig en kunst å klare å skape dramatikk ut av ingenting. Evnt ut av noe så banalt som menneskers utseende. Skal de tykke og de lave få lov til å være med i ditt lille utopia, eller er det forbeholdt de slanke blonde? Stop the hate og finn på noe mer konstruktivt. Det går ikke på utseende Thoto79, men språk og kultur. I Sverige tåler de ikke mer innvandring, de er ved bristepunktet, jeg leste EU ikke ville fordele flyktninger til Sverige men heller skulle omplassere fra Sverige til andre EU-land. Du skjønner kanskje at de ikke gjør det kun på grunn av utseende. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Du er en ekte dramatiker, det er nemlig en kunst å klare å skape dramatikk ut av ingenting. Evnt ut av noe så banalt som menneskers utseende. Skal de tykke og de lave få lov til å være med i ditt lille utopia, eller er det forbeholdt de slanke blonde? Stop the hate og finn på noe mer konstruktivt. Afrika for afrikanere. Asia for asiatere. Europa for europeere. etc. Værre er det ikke. Så en asiater kan aldri bli en europeer and so on? Det som er helt sikkert er at det fjøset du er født og oppvokst i, må forbli forbeholdt fjøsnisser. 1 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Jeg mener det bør bli straffbart i et demokrati å ikke gjennomføre valgløfter, som et minimum bør ansvarlige personer ikke kunne stille til gjenvalg. Å lyve for folket eller mangle gjennomføringsevne bør bety umiddelbar slutt på personens politiske karriere. De som styrer er valgt til det fordi folket ønsker det, de skal være folkets tjenere, ikke folkets herrer. Slik det er nå så er det lite demokratisk, flertallet ønsker A mens et mindretall heller ønsker B og gjennomfører B. Siden det er flere partier som lyver ved et valg , og de skal danne regjering sammen samtidig som alle motarbeider hverandre så vil ikke alle valgløftene bli gjennomført. jeg kunne tatt en liten utredning om hvorfor partiene lyver , men det tro jeg ikke er nødvendig jeg tror der forstår såpass Noen av løftene blir også sabotert av andre parti Så hvem er det du mener skal straffes, de som ikke får dem gjennomført eller de som hindre løftene til andre parti å bli gjennomført ? Da går jeg også ut fra at det er kun de som sitter i regjering du er interessert i å straffe FRp var ikke interessert i ta inn ekstra flyktninger AP var ikke interessert i å ta in så mang som det ble spurt om Men venstre mente tydeligvis at vi kunne ta inn enda fler en de 10 tusen det ble spurt om siden V og FRP hadde motsetninger mot hverandre , og AP har veldig mye mak så ende det på 8 tusen Men nå har det jo kommet langt flere Hele opplevet er hinsides alle fornuft enten må man sette grensen der den skal være og så får de som klager bare klage eller så må man operette skikkelige mottak over hel verden i regi av Norge ( her hadde det heller ikke gjort så mye om man fikk elskelige mottak også i Norge ) Nå er det jo veldig man private som skor seg på dette , og det er ikke sikker at alet er slik det skal være problemet er gi de som har ingenting å gjøre her beskjed tidsnok Hele systemet måtte revideres og legges om. Jeg tror en skal være litt naiv for å tro at dagens styremåte ikke kan forbedres på noen måte. I fremtiden vil demokrati kanskje bli satt i samme bås som diktatur, en styreform som blir sett ned på. Har du noen gang tenkt på hvem det er som skriver lovforslagene som partiene stemmer på? Hvem som bestemmer alle tiltak som kommer fra regjeringen? De folkevalgte er talspersoner som skal overtale deg til å godta høyere skatter og mindre frihet. De kunne blitt dyktige bilselgere. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Raser... Tror vi overlater akkurat den betegnelsen på bikkjene jeg også kan vi heller enes om at alle mennesker, for det første, er så genetisk like at det blir feil å dele oss opp i raser. Og for det andre så er det ingenting i dette vi kan ta med oss videre eller bruke til noe som helst konstruktivt. Ikke bare er det fint lite matnyttig, men direkte destruktivt ettersom man helt unødvendig skaper splid og polarisering. Hva sier du om jeg, blond og blåøyd som jeg er, så ned på alle dere etniske norske brunetter? Flyr rundt her med brune øyne og det hele liksom. Jeg mener vi er jo ikke av nøyaktige samme gensett og derfor så må vi jo skille disse vekk ifra meg? Eller? Der ja. Det er kun du som ser ned på andre raser fordi dem er forskjellige i så fall. Og man har forskjellige menneskeraser akkurat som hunderaser. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Så en asiater kan aldri bli en europeer and so on? Det som er helt sikkert er at det fjøset du er født og oppvokst i, må forbli forbeholdt fjøsnisser. Igjen er det du som pusher en agenda om å holde folk utenfor fordi dem har forskjellig utseende Bare du som bruker beskrivelser som "undermennesker" og annen nazi-retorikk som ikke passer seg. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Fint at du spør. Hva med å føre en politikk som resulterer i at hvite ikke ender opp som en minoritet i egne land. Samt promotering av større hvite familier rundt om i europa og kutte ut innvandring for det trengs ikke lenger i så fall. Veldig enkle forslag som ville vært bedre enn det systemet dette "demokratiet" drukner oss med nå. Jeg skjønner hvilket resultat du ønsker deg. Spørsmålet er hvilket "system" som skal gi oss dette resultatet, hvis det ikke lar seg gjøre i et demokrati. Geir Vi får se hva framtiden bringer. Er spent på hvor lenge det vil ta før folk våkner opp og innser at globalisering ikke er noe vi burde gå for, så vil vell hodene begynne å rulle når det skjer Du er en ekte dramatiker, det er nemlig en kunst å klare å skape dramatikk ut av ingenting. Evnt ut av noe så banalt som menneskers utseende. Skal de tykke og de lave få lov til å være med i ditt lille utopia, eller er det forbeholdt de slanke blonde? Stop the hate og finn på noe mer konstruktivt. Det går ikke på utseende Thoto79, men språk og kultur. I Sverige tåler de ikke mer innvandring, de er ved bristepunktet, jeg leste EU ikke ville fordele flyktninger til Sverige men heller skulle omplassere fra Sverige til andre EU-land. Du skjønner kanskje at de ikke gjør det kun på grunn av utseende. Du har ihvertfall skjønt dette, altså forskjellen på etnisitet og utseende, språk og kultur etc. Jeg går ikke ett øyeblikk av veien for å si akkurat hva jeg mener om Islam og alt det uakseptable faenskapet som forfektes av Islamister. Jeg kan også poengtere hvor lite inkluderende jeg er til dette og at jeg kommer til å kjempe på alle måter og til siste slutt for at sharialover og religiøs fascisme aldri får fotfeste i Norge. Samtidig så ville jeg ha hjulpet hvilken som helst muslim som trengte hjelp, slik vi ser mange muslimer trenger hjelp idag. Dette blir nok en gåte for mange, slik som for eks geita_ her, ettersom de anser menneskene og doktrinene for en og samme sak. Ignoranse kalles slikt. En låvedørsmentalitet som forsvinner i det øyeblikk man åpner en bok eller beveger seg litt utenfor gårdstunet sitt.... Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Så en asiater kan aldri bli en europeer and so on? Det som er helt sikkert er at det fjøset du er født og oppvokst i, må forbli forbeholdt fjøsnisser. Igjen er det du som pusher en agenda om å holde folk utenfor fordi dem har forskjellig utseende Bare du som bruker beskrivelser som "undermennesker" og annen nazi-retorikk som ikke passer seg. Hahaha joda så... du er nå søt også, på din helt egne ekle lille ignorante måte. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Jeg mener det bør bli straffbart i et demokrati å ikke gjennomføre valgløfter, som et minimum bør ansvarlige personer ikke kunne stille til gjenvalg. Å lyve for folket eller mangle gjennomføringsevne bør bety umiddelbar slutt på personens politiske karriere. De som styrer er valgt til det fordi folket ønsker det, de skal være folkets tjenere, ikke folkets herrer. Slik det er nå så er det lite demokratisk, flertallet ønsker A mens et mindretall heller ønsker B og gjennomfører B. Siden det er flere partier som lyver ved et valg , og de skal danne regjering sammen samtidig som alle motarbeider hverandre så vil ikke alle valgløftene bli gjennomført. jeg kunne tatt en liten utredning om hvorfor partiene lyver , men det tro jeg ikke er nødvendig jeg tror der forstår såpass Noen av løftene blir også sabotert av andre parti Så hvem er det du mener skal straffes, de som ikke får dem gjennomført eller de som hindre løftene til andre parti å bli gjennomført ? Da går jeg også ut fra at det er kun de som sitter i regjering du er interessert i å straffe FRp var ikke interessert i ta inn ekstra flyktninger AP var ikke interessert i å ta in så mang som det ble spurt om Men venstre mente tydeligvis at vi kunne ta inn enda fler en de 10 tusen det ble spurt om siden V og FRP hadde motsetninger mot hverandre , og AP har veldig mye mak så ende det på 8 tusen Men nå har det jo kommet langt flere Hele opplevet er hinsides alle fornuft enten må man sette grensen der den skal være og så får de som klager bare klage eller så må man operette skikkelige mottak over hel verden i regi av Norge ( her hadde det heller ikke gjort så mye om man fikk elskelige mottak også i Norge ) Nå er det jo veldig man private som skor seg på dette , og det er ikke sikker at alet er slik det skal være problemet er gi de som har ingenting å gjøre her beskjed tidsnok Hele systemet måtte revideres og legges om. Jeg tror en skal være litt naiv for å tro at dagens styremåte ikke kan forbedres på noen måte. I fremtiden vil demokrati kanskje bli satt i samme bås som diktatur, en styreform som blir sett ned på. Har du noen gang tenkt på hvem det er som skriver lovforslagene som partiene stemmer på? Hvem som bestemmer alle tiltak som kommer fra regjeringen? De folkevalgte er talspersoner som skal overtale deg til å godta høyere skatter og mindre frihet. De kunne blitt dyktige bilselgere. Lovforslagene kommer fra politikere i alle mulige tilstander. Mange av dem er også lite gjennomtenkt . Da er det et elle flere prinsipper som betyr mye mere en sunn fornuft Da er det noen som ikke har peiling på hva de holder på med , eller ser hvilken vei det går Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Hahaha joda så... du er nå søt også, på din helt egne ekle lille ignorante måte. Og der kom personangrepene Godt argumentert. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Du har ihvertfall skjønt dette, altså forskjellen på etnisitet og utseende, språk og kultur etc. Jeg går ikke ett øyeblikk av veien for å si akkurat hva jeg mener om Islam og alt det uakseptable faenskapet som forfektes av Islamister. Jeg kan også poengtere hvor lite inkluderende jeg er til dette og at jeg kommer til å kjempe på alle måter og til siste slutt for at sharialover og religiøs fascisme aldri får fotfeste i Norge. Samtidig så ville jeg ha hjulpet hvilken som helst muslim som trengte hjelp, slik vi ser mange muslimer trenger hjelp idag. Dette blir nok en gåte for mange, slik som for eks geita_ her, ettersom de anser menneskene og doktrinene for en og samme sak. Ignoranse kalles slikt. En låvedørsmentalitet som forsvinner i det øyeblikk man åpner en bok eller beveger seg litt utenfor gårdstunet sitt.... Du lover å kjempe mot Islam ja Må bare ta "ansvar" og slippe inn problemet i første omgang Endret 1. desember 2015 av geita_ Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Nå har vel rase diskusjonen havnet bra ut på viddene her. Det er forøvrig fullstendig likegyldig hvilken hudfarge eller "rase" man er. Det som utgjør den store forskjellen på oss som bor her i Norge og de som bor i f.eks Afghanistan er kulturen , altså hvordan barn blir oppdratt og hva de lærer om rett og galt , tradidisjoner osv. Endret 1. desember 2015 av boundishh 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Det rottehullet der kommer jeg ikke til å være med deg ned i. Jeg har møtt og kjent såpass mange forskjellige mennesker til å se at det du begir deg inn på her er en intellektuell blindvei. Mennesker er mennesker, på godt og vondt. Utdyp gjerne hva dette tullet skal bety. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Lovforslagene kommer fra politikere i alle mulige tilstander. Mange av dem er også lite gjennomtenkt . Da er det et elle flere prinsipper som betyr mye mere en sunn fornuft Da er det noen som ikke har peiling på hva de holder på med , eller ser hvilken vei det går Det som bekymrer meg er kompetansenivået i ulike offentlige etater, jeg forstår ikke hvordan disse folkene kan ha fått stillingene sine og enda mindre hvordan de kan beholde dem. Årets terrorberedskapsøvelse er unntatt offentligheten for en grunn. En journalist skrev utfyllende om hva som gikk galt og ikke fungerte og argumenterte med at det var viktig at noen sa fra slik at forholdene kunne forbedres til senere - ikke glemmes vekk og late som ingenting. Politiets våpeninstruks kan umulig ha vært utformet av noen med kunnskap våpen. Velferdseldorado med åpne grenser, hva kan gå galt? Lite gjennomtenkt er bare forordet Jeg tror ikke dette vil bedre seg, og jeg skjønner at folk vil skvise vann ut av stein så langt det går. Endret 1. desember 2015 av Pycnopodia Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Det rottehullet der kommer jeg ikke til å være med deg ned i. Jeg har møtt og kjent såpass mange forskjellige mennesker til å se at det du begir deg inn på her er en intellektuell blindvei. Mennesker er mennesker, på godt og vondt. Utdyp gjerne hva dette tullet skal bety. Han mener at raser er et sosialt konstrukt som ikke eksisterer (men bare så lenge det er snakk om mennesker). Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Hahaha joda så... du er nå søt også, på din helt egne ekle lille ignorante måte. Og der kom personangrepene Godt argumentert. Argumenter, som i faktakunnskaper om verden, mennesker og velferdssamfunnet biter ikke på deg. Så, you are very welcome. Det er engelsk, bruk google translatern. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Du har ihvertfall skjønt dette, altså forskjellen på etnisitet og utseende, språk og kultur etc. Jeg går ikke ett øyeblikk av veien for å si akkurat hva jeg mener om Islam og alt det uakseptable faenskapet som forfektes av Islamister. Jeg kan også poengtere hvor lite inkluderende jeg er til dette og at jeg kommer til å kjempe på alle måter og til siste slutt for at sharialover og religiøs fascisme aldri får fotfeste i Norge. Samtidig så ville jeg ha hjulpet hvilken som helst muslim som trengte hjelp, slik vi ser mange muslimer trenger hjelp idag. Dette blir nok en gåte for mange, slik som for eks geita_ her, ettersom de anser menneskene og doktrinene for en og samme sak. Ignoranse kalles slikt. En låvedørsmentalitet som forsvinner i det øyeblikk man åpner en bok eller beveger seg litt utenfor gårdstunet sitt.... Du lover å kjempe mot Islam ja Må bare ta "ansvar" og slippe inn problemet i første omgang Ja, det er her problemet ligger. Alle wahabister burde blitt nektet adgang til Norge. Når feminister verden over klarer å forby en person som bare driver litt vågal sjekkemetodekurs (dating) for å komme inn i landet deres, burde vi ihvertfall klare å stoppe ondskap fra å få fotfeste i Norge. Alle moskeer med drakonisk budskap bør også med tvang legges ned. For la det være inderlige klart, det fundementalistiske og drakonske ved islam er ONDSKAP i organisert form. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå