Gå til innhold

Norge tar imot 10.000 flyktninger fra Syria.


Anbefalte innlegg

Man må ikke ha innvandrere, men man må ha reproduksjon

Innvandrere er greit. De må jobbe og forsørge seg selv. De bidrar til staten og økonomisk vekst.

Flyktninger sitter og naver i fleire tiår. Jeg kjenner selv folk som flyttet fra Russland som "Afganske flyktninger", altså, etter å ha budd 10 år i Russland.

De har ikke jobbet 1 eneste dag. På 15 år her i Noreg. Nå gikk hun av med 100% alderspensjon i en alder av 62. Uten å jobbe 1 eneste dag.

 

Jeg kjenner innvandrere. Som jobbet fra dag enn. i 20 år. Mannen i familien er 68 år og må jobbe delvis. Fordi han får kun halve alderspensjon. Det er ikke nok for å greie seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man må ikke ha innvandrere, men man må ha reproduksjon

Hvem er vi? Jeg må ikke ha reproduksjon. Jeg må i alle fall ikke ha unge, norske menn. Men, det var ikke det jeg siktet til. "Men man gjør noe med det, men om det er nok er en annen sak (igjen)". Det samme gjelder innvandrede voldtektsmenn, vi gjør noe med det.

Lenke til kommentar

Hvem er vi? Jeg må ikke ha reproduksjon. Jeg må i alle fall ikke ha unge, norske menn. Men, det var ikke det jeg siktet til. "Men man gjør noe med det, men om det er nok er en annen sak (igjen)". Det samme gjelder innvandrede voldtektsmenn, vi gjør noe med det.

Du personlig nei, men et samfunn (land).

Innvandrende voldtekstmenn kan man la være å ta inn = 100% effektivt.

Lenke til kommentar

Nei, men mange av de 'farlige' unge mennene blir fort voksne og mindre kriminelle når de får ansvar - for å se det på en annen måte.

Kom igjen. I følge ditt resonnement godtar vi da at kvinner blir antastet, og synes ikke det er så farlig om norske jenter blir voldtatt, fordi menn voldtar sjeldnere om vi bare gir de litt tid til å bli eldre. Vi er fortsatt her, flere uker etterpå:

 

Igjen, det er akkurat samme argument som det du bruker. Om du ikke er villig til å kaste ut unge menn, da godtar du at jenter blir voldtatt og synes ikke det er så farlig.

 

Jeg er enig at det er latterlig, men det er ditt resonnement.

Å lage et skille ved 'tilførsel' fungerer ikke, ref:

 

Fødsler er da selve definisjonen på tilføring. Men, det spiller ingen rolle, fordi tilføring ikke bør ha noe å si. Da får vi slike konsekvenser:

 

- Å ta med seg radioaktivt materiale inn i stuen er å tilføre økt risiko for kreft og andre skader, og man godtar derfor dette.

- Finner man radioaktivt materiale i stuen, og velger å ikke gjøre noe med det, så har man ikke tilført noe. Man godtar derfor ikke konsekvensene, selv om de er lett å unngå.

 

Du er enig?

Å dra frem nødvendigheten av reproduksjon holder ikke, fordi man ikke trenger unge menn til det.

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar

Å dra frem nødvendigheten av reproduksjon holder ikke, fordi man ikke trenger unge menn til det.

Men av reproduksjon blir det også unge menn - hvis du ikke vil ha 40åringene til å produsere til de dør og abortere guttebarna. Det sier selv at da fjerner du nordmenn. Norge dør ut.

 

Så reproduksjon med begge kjønn er nødvendig(man må knuse egget for å lage omelett) - kriminelle fra utlandet er det ikke. Da blir de i tillegg.

Lenke til kommentar

Men av reproduksjon blir det også unge menn - hvis du ikke vil ha 40åringene til å produsere til de dør og abortere guttebarna. Det sier selv at da fjerner du nordmenn. Norge dør ut.

 

Så reproduksjon med begge kjønn er nødvendig(man må knuse egget for å lage omelett) - kriminelle fra utlandet er det ikke. Da blir de i tillegg.

Unge, norske menn er ikke nødvendig for denne reproduksjonen. Man kan importere sædceller (det kan umulig telle som innvandring), for eksempel, eller kvinner kan reise til utlandet for å bli befruktet. Mulighetene er mange.

 

Vi kan også ta en annen vinkling. Resonnementet ditt gjelder ikke bare ikke-vestlige innvandrere. Det gjelder arbeidsinnvandrere fra Sverige, familiebesøk fra Danmark og turister fra Tyskland.

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar

 

Hvorfor er det idioti og ha en viss kontroll på folk som vil inn i landet vårt?
Fordi han er anarkist og er ideologisk mot grenser. For oss som ikke er ideologisk mot grenser så er det en god nyhet.

 

Og iforholdtil den forrige diskusjonen. Det er ingen mangel på ukvalifiserte arbeidere. Idag er det faktisk altfor mange som søker slike jobber. Hadde vi latt markedet bestemme ville lønnen ha falt.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

 

Må være noe av den mest impotente beslutningen denne regjeringen har tatt inntil nå. Hvis målet med dette er å tøyle flyktningstrømmen til Norge vil det ikke ha noe å si. Mesteparten av flyktningene kommer ikke med fergetrafikken og fergeselskapene har ikke lov til å nekte asylsøkere tilgang til Norge uansett. Så hva er egentlig vitsen? Så Anundsen kan få en stjerne i boka blant menigheten? Kanskje noe mer flesk man kan legge til i oppfølgeren til den neste skrytevideoen Anundsen kommer med?

Endret av Gjest slettet-ld9eg7s96q
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...