Gå til innhold

Norge tar imot 10.000 flyktninger fra Syria.


Anbefalte innlegg

41 prosent av byens innbyggere er innvandrere eller svenskfødte med innvandrerforeldre.

 

Nei, det blir ikke muslimsk maktovertakelse denne gangen heller.

 

Av de 43% er 53% fra Europa (og 60% medregnet syd-amerika og nord-amerika)

 

Tilsammen finnes det innvandrere fra 178 forskjellige land.

 

Muslimer utgjør vel rundt 17% av byens befolkning

 

M9DmNxB.png

 

ehQrhs5.png

 

6sfukYs.png

Endret av Mr.M
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det har jo vær påstander om att alle disse som tigger penger ikke gjør det for seg selv ( eller familien)  men for en annen person som styrer det

på lik linje med halliker  ( selv om man strengt tatt ikke kan sameligne ) 

 

hvorfor driver de å tigger i stedet for gjør strøjobber , egentlig  ?

Ville du ansatt en person som inntil dagen får satt på gata og ba om penger? Jeg tenker de tar det de får, jeg. Skulle det dukke opp noe jobbing, så tar de gjerne det. Ingenting er bedre enn å jobbe litt for foret. Sliter nok veldig på psyken å skulle tigge for livets opphold.

 

 

Hvis de hadde valgt strøjobber så hadde de ikke trengt å tigge på gata

jeg hadde nok valgt å betale lit for jobber jeg ikke vill gjør selv hvis jobbene ble utfør tilfredsstillende.

alternativet er jo å gjør det selv ( om man har tid ) eller bruke en dyr handverker

Lenke til kommentar

Jo en del av oss har lenge forutsett, at det bare var et tidspørsmål før storflommer av innvandrere ville komme.

Det har vært ganske naivt å tro noe annet.

 

Når man har kauket og hylt i 30 år om "innvandring" så "treffer" man selvsagt en eller annen gang på ett eller annet.. Men heller ikke Frp så denne bølgen som har vært aktuell siste månedene.

 

Hvis du roper "ulv" "ulv" i 30 år, er det ikke utenkelig at det en vakker dag er en gråbein ute på tunet, men du er ikke synsk av den grunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ingen er for fri og hemningsløs asyl- og innvandring, problemet var at alle ble tatt på senga, både i Norge og resten av Europa.

 

Ingen så det komme (ikke Frp heller) og dermed må man snekre sammen noe regler i ettertid.

Sveriges(og Tyskland + Frankrike) innvandringspolitikk har vært galskap i hvertfall 15år nå , det måtte bare denne krisen til for at folk skulle skjønne det , men det er jo fremdeles de som ikke greier å forstå det. Endret av boundishh
Lenke til kommentar

 

Jo en del av oss har lenge forutsett, at det bare var et tidspørsmål før storflommer av innvandrere ville komme.

Det har vært ganske naivt å tro noe annet.

 

Når man har kauket og hylt i 30 år om "innvandring" så "treffer" man selvsagt en eller annen gang på ett eller annet.. Men heller ikke Frp så denne bølgen som har vært aktuell siste månedene.

 

Hvis du roper "ulv" "ulv" i 30 år, er det ikke utenkelig at det en vakker dag er en gråbein ute på tunet, men du er ikke synsk av den grunn.

 

 

Sant nok. Men dette går litt dypere enn som så.

Lenke til kommentar

Hvis du roper "ulv" "ulv" i 30 år, er det ikke utenkelig at det en vakker dag er en gråbein ute på tunet, men du er ikke synsk av den grunn.

Klar tale er noe annet enn 'ulv ulv'. Man er ikke synsk, men forutseende.

 

FRP fram http://www.dagbladet.no/2015/11/19/nyheter/politikk/partibarometer/innenriks/asyl/42030760/

 

Forresten: Hvor er den økonomiske ansvarlige politikken 'alle' partiene klaget om på pengeforbruket til FRP ... fram til nå har de jo kjørt en langt mer uansvarlig økonomisk politikk selv - pengene fosser jo ut

Endret av KarpeSkrotum
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvis de hadde valgt strøjobber så hadde de ikke trengt å tigge på gata

jeg hadde nok valgt å betale lit for jobber jeg ikke vill gjør selv hvis jobbene ble utfør tilfredsstillende.

alternativet er jo å gjør det selv ( om man har tid ) eller bruke en dyr handverker

 

Det forutsetter at de faktisk blir tilbudt strøjobber. Det tviler jeg sterkt på. I hvert fall ikke nok til å holde dem unna gata. Ingen sitter frivillig og tigger om penger hvis de har andre, bedre alternativer.

Endret av fivebigcities
Lenke til kommentar

 

Hvis de hadde valgt strøjobber så hadde de ikke trengt å tigge på gata

jeg hadde nok valgt å betale lit for jobber jeg ikke vill gjør selv hvis jobbene ble utfør tilfredsstillende.

alternativet er jo å gjør det selv ( om man har tid ) eller bruke en dyr handverker

 

Det forutsetter at de faktisk blir tilbudt strøjobber. Det tviler jeg sterkt på. I hvert fall ikke nok til å holde dem unna gata. Ingen sitter frivillig og tigger om penger hvis de har andre, bedre alternativer.

 

Da er det lit underlig at disse rumenerne ( det ble påstått at det var det )  som fikk enkelt tilbud om strø jobber nektet å , de ville heller tigge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...