Villfaren Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Troll maybe? Men siden det er en liten sannsynlighet for at dette er seriøst så spør eg deg hvilke verdier du mener vi kan skylle i dass? - Selvforhøyelse- Illusjonen om fellesskap - Kvasikollektivisme - Fordumming - Hykleri Gode norske verdier. Såpass ja. Trist du sitter igjen med dette da, men eg opplever det ikkje slik. Men snu på det da og spør deg selv om dette minner deg om noe? Samtlige av de poengene du poengterer er jo akkurat det mange er lei av når det kommer til muslimer. Kravstore det er så synd i meg Allah dyrkende folk! Ingen som er så ille som muslimene idag når det kommer til akkurat de tingene du nevner om den generelle nordmannen! 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Ja for faen, vi må passe oss så vi ikke lar folk som flykter fra nervegass og IS få komme inn og formere seg. Kunne godt få kommet inn, så lenge dem drar tilbake 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Men om de 11K øker til f.els. 30K per år, så vil Stovner og andre områder bli segregert i høy fart. Det kommer ikke til å skje. Husk at det tross alt måtte masse politiske forhandlinger til for å kompromisse om 8K over en treårs-periode. At noen privat økonomer har slengt ut at Norge har råd til 100.000 flyktninger etc., betyr ikke at det blir offisiell politikk. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Ja for faen, vi må passe oss så vi ikke lar folk som flykter fra nervegass og IS få komme inn og formere seg. Eg ønsker de velkommen de som trenger det. Men når eg ser tjukke/veltrente mannfolk med selfiestang, og smarttlf av disse såkalte flyktningene, og utsultete barn,og kvinner litt lengre sør så blir eg irritert. For en forskjellsbehandling! Og dette fokuset med å umiddelbart hjelpe de med arbeid, bolig osv , kontra de som allerede er her, og har vært her i årevis. Hva med de? Nei faen for en falsk mediedekning det har vært i det siste! 1 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Men om de 11K øker til f.els. 30K per år, så vil Stovner og andre områder bli segregert i høy fart. Det kommer ikke til å skje. Husk at det tross alt måtte masse politiske forhandlinger til for å kompromisse om 8K over en treårs-periode. At noen privat økonomer har slengt ut at Norge har råd til 100.000 flyktninger etc., betyr ikke at det blir offisiell politikk. Familiegjenforening? Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Eg ønsker de velkommen de som trenger det.Men når eg ser tjukke/veltrente mannfolk med selfiestang, og smarttlf av disse såkalte flyktningene, og utsultete barn,og kvinner litt lengre sør så blir eg irritert.For en forskjellsbehandling! Må de være så jævla tynne bare fordi de har blitt angrepet av IS og nervegass? 2 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Eg ønsker de velkommen de som trenger det.Men når eg ser tjukke/veltrente mannfolk med selfiestang, og smarttlf av disse såkalte flyktningene, og utsultete barn,og kvinner litt lengre sør så blir eg irritert. For en forskjellsbehandling! Kan man ikke være reell flyktning fordi man eier en smart-telefon? Og hver så snill ikke referer til utsultede barn og kvinner. De Ku Klux Klan kledde demonstrantene vil kaste Molotov-cocktail på begge grupper hvis de får sjansen. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Men om de 11K øker til f.els. 30K per år, så vil Stovner og andre områder bli segregert i høy fart. Det kommer ikke til å skje. Husk at det tross alt måtte masse politiske forhandlinger til for å kompromisse om 8K over en treårs-periode. At noen privat økonomer har slengt ut at Norge har råd til 100.000 flyktninger etc., betyr ikke at det blir offisiell politikk. Familiegjenforening? Selv ikke da vil jeg påstå. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Ja for faen, vi må passe oss så vi ikke lar folk som flykter fra nervegass og IS få komme inn og formere seg. Eg ønsker de velkommen de som trenger det. Men når eg ser tjukke/veltrente mannfolk med selfiestang, og smarttlf av disse såkalte flyktningene, og utsultete barn,og kvinner litt lengre sør så blir eg irritert. For en forskjellsbehandling! Og dette fokuset med å umiddelbart hjelpe de med arbeid, bolig osv , kontra de som allerede er her, og har vært her i årevis. Hva med de? Nei faen for en falsk mediedekning det har vært i det siste! Les denne a: http://www.independent.co.uk/voices/comment/surprised-that-syrian-refugees-have-smartphones-well-sorry-to-break-this-to-you-but-youre-an-idiot-10489719.html Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Eg ønsker de velkommen de som trenger det.Men når eg ser tjukke/veltrente mannfolk med selfiestang, og smarttlf av disse såkalte flyktningene, og utsultete barn,og kvinner litt lengre sør så blir eg irritert.For en forskjellsbehandling! Må de være så jævla tynne bare fordi de har blitt angrepet av IS og nervegass? Mange av de som "flykter" flykter fra borgerkrigen. Burde ikkje disse kanskje kjempe mot regimet da, istedenfor å flykte i håp om å få det bedre ? Og hvorfor går de igjennom trygge land istedenfor å bli der om det var pga frykten? Jo, selvfølgelig for å få flest mulig goder. Se bare til Danmark, med engang de halverte støtten så vandrer de gjerne 50mil ekstra for å komme til ett land som har mer. Utakknemelig idioter! Da har de det ikkje SÅ ondt! Eg ønsker de velkommen de som trenger det.Men når eg ser tjukke/veltrente mannfolk med selfiestang, og smarttlf av disse såkalte flyktningene, og utsultete barn,og kvinner litt lengre sør så blir eg irritert. For en forskjellsbehandling! Kan man ikke være reell flyktning fordi man eier en smart-telefon? Og hver så snill ikke referer til utsultede barn og kvinner. De Ku Klux Klan kledde demonstrantene vil kaste Molotov-cocktail på begge grupper hvis de får sjansen. Skjønte du poenget mitt med forskjellsbehandlingen ? Det som no skjer i syria har da pågått i mangen år i f.eks afrika Men om de 11K øker til f.els. 30K per år, så vil Stovner og andre områder bli segregert i høy fart. Det kommer ikke til å skje. Husk at det tross alt måtte masse politiske forhandlinger til for å kompromisse om 8K over en treårs-periode. At noen privat økonomer har slengt ut at Norge har råd til 100.000 flyktninger etc., betyr ikke at det blir offisiell politikk. Familiegjenforening? Selv ikke da vil jeg påstå. Absolutt mulig du har rett. Det vil bare tiden vise. Ja for faen, vi må passe oss så vi ikke lar folk som flykter fra nervegass og IS få komme inn og formere seg. Eg ønsker de velkommen de som trenger det. Men når eg ser tjukke/veltrente mannfolk med selfiestang, og smarttlf av disse såkalte flyktningene, og utsultete barn,og kvinner litt lengre sør så blir eg irritert. For en forskjellsbehandling! Og dette fokuset med å umiddelbart hjelpe de med arbeid, bolig osv , kontra de som allerede er her, og har vært her i årevis. Hva med de? Nei faen for en falsk mediedekning det har vært i det siste! Les denne a: http://www.independent.co.uk/voices/comment/surprised-that-syrian-refugees-have-smartphones-well-sorry-to-break-this-to-you-but-youre-an-idiot-10489719.html Hehe, mhm. Den artikkelen er veldig subjektiv! Eg ser da en relativt ny samsung blant de folka, om det var det at en tlf kunne være så billig du ville frem til ? Noe også artikkelen la litt vekt på. Poenget mitt var det at det kanskje var andre som burde hatt plassen til disse folka. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Ja jeg er sikker på at framtidige etniske nordmenn setter pris på det som skjer den dag i dag. Jeg er sikker på at du ikke vet hva framtidige nordmenn mener, og ganske sikker på at du sikke er spesielt representativt for dagens heller... På bare noen få tiår kommer skaden som denne tankegangen fører til være umulig å reparere og vårt folk vil være en minoritet i sitt eget land Hvilken skade er det? Og vi vil ikke engang se ut som nordmenn lengre. Jeg synes de var pene begge to jeg. Hvorfor skal vi se ut som nordmenn, er det noen slags egen arisk skjønnhet vi går glipp av hvis våre barn blir lysebrune, og i så fall, er det skadelig for oss? Geir Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Mange av de som "flykter" flykter fra borgerkrigen. Burde ikkje disse kanskje kjempe mot regimet da, istedenfor å flykte i håp om å få det bedre ? Og hvorfor går de igjennom trygge land istedenfor å bli der om det var pga frykten? Jo, selvfølgelig for å få flest mulig goder. Hvilken gruppe burde de kjempe for, synes du? Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Ja jeg er sikker på at framtidige etniske nordmenn setter pris på det som skjer den dag i dag. Jeg er sikker på at du ikke vet hva framtidige nordmenn mener, og ganske sikker på at du sikke er spesielt representativt for dagens heller... På bare noen få tiår kommer skaden som denne tankegangen fører til være umulig å reparere og vårt folk vil være en minoritet i sitt eget land Hvilken skade er det? Og vi vil ikke engang se ut som nordmenn lengre. Jeg synes de var pene begge to jeg. Hvorfor skal vi se ut som nordmenn, er det noen slags egen arisk skjønnhet vi går glipp av hvis våre barn blir lysebrune, og i så fall, er det skadelig for oss? Geir Og der har man det. Et komplett selvdestruktivt individ som ikke bryr seg om sitt eget folk og helt ute av stand å sette seg inn i konsekvensene for framtiden til det europeiske folk Endret 25. september 2015 av geita_ Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Et komplett selvdestruktivt individ som ikke bryr seg om sitt eget folk og deres fremtid. Nå er du øyensynlig mer opptatt av personkarakteristikker enn å svare på andre folk spørsmål, men jeg prøver et par spørsmål til jeg: Hvordan ødelegger det meg om mine barnebarn blir lysebrune? Og hvordan i all verden er hudfargen avgjørende for et folks fremtid? Du må gjerne svare på de du siterte også... Geir Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Mange av de som "flykter" flykter fra borgerkrigen. Burde ikkje disse kanskje kjempe mot regimet da, istedenfor å flykte i håp om å få det bedre ? Og hvorfor går de igjennom trygge land istedenfor å bli der om det var pga frykten? Jo, selvfølgelig for å få flest mulig goder. Hvilken gruppe burde de kjempe for, synes du? Nei si det. Eg mener jo at Bashar burde vært tatt ut for lengst, samma hvem som gjorde det så lenge det blei gjort. Så starter kampen mot IS. . Forferdelig dårlige valg begge to, men ett sted må en begynne, og det blir da ikkje bedre av å flykte ? Dette var en ulmebrann som fikk holde på for lenge og som til slutt blei ett inferno som er vanskelig å slukke.. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Nå er du øyensynlig mer opptatt av personkarakteristikker enn å svare på andre folk spørsmål, men jeg prøver et par spørsmål til jeg: Hvordan ødelegger det meg om mine barnebarn blir lysebrune? Og hvordan i all verden er hudfargen avgjørende for et folks fremtid? Du må gjerne svare på de du siterte også... Geir Kan ikke du heller svare på hvorfor du personlig ikke drar ut av Norge og bosetter deg i et av de mange multikulturelle områdene rundt om i europa (mange å velge mellom) siden du er så glad i et fargerikt felleskap? Kansje du til og med kan prøve en av disse "ikke eksisterende no-go sonene" vi hører så mye om. Hva med å flytte til Tøyen? Det er jo ikke så alt for langt om du ikke vil til sverige eller frankrike Stå fram som et godt eksempel på et fargerikt felleskap du og stopp den hvite flukten fra Tøyen. http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/Den-hvite-flukten-fra-Toyen-7213488.html Endret 25. september 2015 av geita_ Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Nei si det. Eg mener jo at Bashar burde vært tatt ut for lengst, samma hvem som gjorde det så lenge det blei gjort. Så starter kampen mot IS. . Forferdelig dårlige valg begge to, men ett sted må en begynne, og det blir da ikkje bedre av å flykte ? Dette var en ulmebrann som fikk holde på for lenge og som til slutt blei ett inferno som er vanskelig å slukke.. De aller fleste av opprørerne kjemper mot både regimet og IS, så den er grei. Jeg lurte på hvem du bør kjempe for. Al-Nusra har ganske mye makt blant opprørerne. Som du kanskje vet er dette en gren av al-Qaida, så det er kanskje ikke så kult. En annen sterk gruppe er Ahrar ash-Sham, som består av ulike mindre grupper salafister. Så kan vi fortsette å liste opp hundre grupper til om vi vil. Det er ganske kaotisk. Så, si at du var en flyktning. Hvilken gruppe ville du valgt? Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Nei si det.Eg mener jo at Bashar burde vært tatt ut for lengst, samma hvem som gjorde det så lenge det blei gjort.Så starter kampen mot IS. . Forferdelig dårlige valg begge to, men ett sted må en begynne, og det blir da ikkje bedre av å flykte ? Dette var en ulmebrann som fikk holde på for lenge og som til slutt blei ett inferno som er vanskelig å slukke..De aller fleste av opprørerne kjemper mot både regimet og IS, så den er grei. Jeg lurte på hvem du bør kjempe for. Al-Nusra har ganske mye makt blant opprørerne. Som du kanskje vet er dette en gren av al-Qaida, så det er kanskje ikke så kult. En annen sterk gruppe er Ahrar ash-Sham, som består av ulike mindre grupper salafister. Så kan vi fortsette å liste opp hundre grupper til om vi vil. Det er ganske kaotisk. Så, si at du var en flyktning. Hvilken gruppe ville du valgt? Tåpelig vendig av diskusjonen. Handler ikkje om å velge hvilken terroristgruppe eg vil ha, men i hvilken ende det må begynne å skje forandringer i, slik at det blir mindre flyktninger. Det selvsagte svaret her er jo ingen. Men å felle staten er en god start synst eg. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Tåpelig vendig av diskusjonen. Handler ikkje om å velge hvilken terroristgruppe eg vil ha, men i hvilken ende det må begynne å skje forandringer i, slik at det blir mindre flyktninger. Det selvsagte svaret her er jo ingen. Men å felle staten er en god start synst eg. Jeg synes ikke det er tåpelig. Vi snakker ikke generelt om borgerkrigen og hvilken løsning som er ønskelig, vi snakker om enkeltpersoner. Du spør om de som flykter ikke heller burde bli igjen å kjempe. Hvis du mener dette, da bør du vel ha en idé om hvem de bør og kan kjempe for, og hvordan? Det er et ganske drastisk valg å flykte fra hjemmet sitt, så jeg antar bare at du har tenkt gjennom det du sier når du kritiserer de som har tatt dette valget. Så. Du er i Syria. Å bli tvunget til å sloss for regimet er en reell trussel, og opprørerne i umiddelbar nærhet er dominert av ekstreme islamister. Du synes det er en god start å felle staten, så hvordan gjør du det? Endret 25. september 2015 av Sheasy Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Hvite mennesker blir et sjeldent syn om 100 år, vi holder på å dø ut. Er det ikke rettferdig at Afrika får revansj på europeerne som ødela kontinentet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå