traveldag Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 https://m.youtube.com/watch?v=PzusSqcotDw Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Skjønner ikke hva du mener engang med at det ikke tilpasser seg og blir en fullgod borger over tid!?! Altså ikke engang etter 3-4 generasjoner? Sannsynligvis er det ett fåtall av oss som sitter her og kaller oss etnisk norske som har begge tippolderforeldrene sine født og oppvokst i Norge, mener du ærlig talt at det er raseavhengig hvor godt man vil gjøre det i det norske samfunnet mer enn kultur, miljø og oppvekst? Jeg snakker ikke om raser, jeg snakker om kultur. Tar vi inn for mange så får vi segregerte områder, hvor det er ingen etniske nordmenn. Da vil 3-4 generasjon, ha like mye problemer som de tidligere generasjonene. Det er ingenting som tilsier at det alltid vil gå mot det bedre. Både i USA (svarte) og i Frankrike (muslimer) så har de ikke klart å redusere forskjellene. Og som en digresjon for å få satt ting litt i perspektiv. Det er godt over 500 millioner mennesker som bor i Europa, i bare Tyskland er det 80 millioner mennesker. Er det mulig at med littegranne innsats og vilje så kunne det være overkommelig å hjelpe den forventede millionen som innbefatter både flyktninger og asylsøkerne og what not ifra alle land? Er det urimelig og forvente at Europa skulle kunne klare dette? Ett bredt estimat som tar for seg alt og alle over en fire års periode er 8 billioner dollars, forøvrig det samme som Obama tilbudte det Muslimske brorskap for å roe gemyttene i 2013 om vi skal tro ryktene. Det er ca 250 millioner, hvis du bare inkluderer land hvor asylsøkerne ønsker å bo. Tar du med at England vil nekte å være med på en slik avtale, så er det egentlig ca 190 millioner mennesker som kan ta vare på asylsøkerne som kommer. Hvis det kommer 2 millioner asylsøkere per år, så er det 1% av Europas befolkning. Å ta vare på så mange mennesker er ikke billig, og koster langt mer enn ditt anslag på 8 billioner dollar. Sverige alene brukte 5 billioner dollar på 80K per år. 2 millioner per år vil ihvertfall koste 50-100 billioner dollar. Dette er de direkte kostnadene, de indirekte kostnadene vil være enda høyere og stige for hvert år. Eneste måten jeg ser vi ikke skal kunne få til dette på er om de mørke kreftene som har en rasebevisst fascistisk agenda skulle få bli hørt og få skapt motsetninger som ikke finnes og som blir trodd av mannen på gata (og ikke minst politikerne) med falske hypoteser om dommedag og Jihad. Så man kan vel koke det hele ned til holdning. En motsetning som ikke finnes?! Ta en titt på svensk politikk og fortell meg at det finnes ingen motsetning mellom masseinnvandring og god velferd? Grunnen til at "mørke krefter" vokser etter høy innvandring, er fordi den eneste måten du kan overbevise folk, er ved å lyve til dem om konsekvensene av asylinnvandringen. Hadde du vært ærlig, så hadde det aldri blitt godtatt. Det blir ikke bare segregerte områder, dette kan samfunnet styre med tanke på hvor det bygges mottak, boliger etc. Man har flere verktøy, blant annet unngå at alle innvandrerbarn begynner på en og samme skole. Vi trenger ikke bare å la det flyte fritt og falle seg som det vil, vi både kan og må ha regler som kvotering som sørger for spredelse av barn og unge med innvandrerbakgrunn. Vi styrer dette akkurat som vi vil og kan takke oss selv om vi får oss ett Rinkeby i Oslo. Når jeg gikk på skolen i Oslo så hadde vi 5 "utlendinger" i klassen på ca 20, disse ble så grundig integrert at det blir umulig å skille dem ifra oss på annet enn utseende. Jeg kjøper ikke tesen din om at innflyttere aldri blir fullgode nordmenn på alle måter. Og de tallene du kommer trekkende med der blir vel litt urimelige. Plutselig skal vi ikke ta høyde for at Europa har over 500 mill innbyggere men koker det ned til 190 mill? Det er ikke bare å nekte flyktninger og asylsøkere på dørstokken slik situasjonen er idag, det er jo tross alt bare U.K. som ikke er medlem av Schengen. Men folk kommer og må da tas imot åkke som, det er endel andre regler som spiller inn også innen EU og ikke minst FN. Og hvor du fikk at det skal komme 2 millioner asysløkere pr år å banke på døra vår vet jeg ikke. At det i det hele tatt skal ta år før IS er nedkjempet nå som verdenssamfunnet ENDELIG begynner å samle seg rundt Assad skjønne jeg heller ikke. Det hadde jo vært å skyte oss selv i foten. Flyktningestrømmen vil gi seg så fort vi har stabilisert regionen og fjernet sharia svina. Man får ikke asyl om man kommer ifra en fredelig region, dette må vi sørge for og det må selvfølgelig prioriteres foran noe annet. Europa kan også legge ett langt sterkere press på både nord og sør Amerika og ikke minst landene i regionen med tanke på å ta imot flyktninger. Saudi Arabia har å bli boikottet om de fortsetter den kvalme kynismen sin. Når det er sagt klarer ikke det elendige landet å organiserer de famøse mekka vandringene sine uten at det blir katastrofe engang på tross av at de bader i gull og glitter, så spørs vel hvordan det går. Men gjøre en innsats og prøve må de om de skal ha ett håp om å unngå internasjonale sanksjoner og verdenssamfunnets vrede på sikt. Det er også flere andre land i midtøsten som prøver seg på samme, dette må svi og det må ikke bli verdt det for dem. Vi kan ikke ha det sånn at Libanon blir sittende med 4 millioner flyktninger mens landene rundt bare kan velge å være drittsekker, sånn fungerer ikke verden og regler må på plass og håndheves. Som du skjønner så er det meste opp til oss og hvordan vi velger å takle situasjonen. Det som aldri hjelper uansett er å isolere seg og sitte å grine over alle de skumle muslimene som kommer å tar pensjonen vår.. Det hele blir litt virkelighetsfjernt og vil virke mot sin hensikt. Her er det å gå fram som ett godt eksempel å klare og både være streng, sette krav og samtidig være rettferdig. Dette vil blåse over men ikke helt av seg selv dessverre. Enten kjenner du ikke til fakta, eller så forstår du ikke. Når flyktninger kommer hit så samler de seg i samme områder, uavhengig av hvor myndighetene plasserer de ved ankomst. Når andelen flyktninger når rundt 40%, da begynner norske familier å flytte vekk i økende tempo. Gi det noen år og andelen flyktninger/innvandrere er blitt 100%. Dette er et problem uten noen løsning. Inntil dette problemet blir løst vil innvandring gjøre flere og flere områder ubeboelige for nordmenn og andre vestlige. Sverige har dette problemet, men ingen klarer å løse det. Hvis vi ikke klarer å løse problemet i Sverige, vil vi heller ikke klare å løse det her. 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 https://m.youtube.com/watch?v=PzusSqcotDw Jeg er enig både med Aslan og Maher. Muslimske land er ikke en og samme ting. Men Maher har rett (jeg har sett hele hans innslag også), man kan ikke frikjenne en religion for handlinger begått i dens navn, spesielt ikke når handlingene har basis i de hellige skrifter. Her er det åpenbart en forskjell på kristne og muslimske land, de førstnevnte tolker bare unntaksvis voldsbudskapene i Bibelen bokstavelig lenger. Og ja, kvinnelig omskjæring er i hgovedsak et afrikansk problem, ikke et muslimsk. På samme måte som søskenbarnekteskap og blodhevn er et asiatisk problem, ikke et muslimsk. Disse skikkene er de samme på landsbygda i hinduistiske India. (Vi hadde blodhevn i Norge i vikingetiden, og vendettaer forekom i vår tid i de katolske middelhavslandene.) Så vold og faenskap er ikke noe særegent muslimsk, Aslan har helt rett i det, og ikke alle muslimske land driver med det. Men det gjøres i Islams navn, og støttet av islamske stater, som Saudi-Arabia. Da er det ikke urimelig å å se det som et muslimsk problem, og forvente at muslimske land og muslimer flest tar avstand fra det. Geir Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Hvis du ikkje ser problemet så er du jo blind! Områder der det nærmest kun er innvandrere, der skolen nesten ikkje snakker norsk, der skolen praktiserer flere innvandrer verdier enn norske eksisterer jo her til lands allerede! Hvorfor bryr du deg om dette? Fuck norske verdier. Skyll dem ned i dass. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Når flyktninger kommer hit så samler de seg i samme områder, uavhengig av hvor myndighetene plasserer de ved ankomst. Når andelen flyktninger når rundt 40%, da begynner norske familier å flytte vekk i økende tempo. Gi det noen år og andelen flyktninger/innvandrere er blitt 100%. Nei, det er faktisk ikke riktig så enkelt. Innvandrere (dette er ikke særegent for flyktninger) vil naturlig søke sammen med andre av samme etnisitet der en slike gruppe av en viss tyngde alt finnes etablert i samfunnet. Slik oppstod de pakistanske strøkene på Grønland og Tøyen. Arbeidsinnvandrerne fra Pakistan fikk jobber i Oslo, og ble boende i Oslo. Og siden de ikke snakket språket (og ikke lot sine koner lære språket) var det naturlig å velge områder der naboer og kjøpmenn snakket pakistansk. På samme måte kom det mange somaliere på kort tid, og de havnet på Løkka og Sagene. Andre innvandrergrupper nådde ikke et slikt tyngdepunkt, og er godt spredd rundt i landet. De har ingenting å vinne på å forlate lokalmiljøet der de er etablert og flytte til Oslo hvor de har ingenting. Så har innvandrerne også sosial mobilitet, med derav følgende geografisk ditto. De pakistanerne som jobbet hardt og tjente gode penger flyttet ut av de små leilighetene på Grønland og Tøyen og kjøpte seg terrasseleiligheter og rekkehus i Groruddalen og på Holmlia. Nordmennene der tok pengene de fikk og flyttet til bedre bydeler, eller til større boliger utenfor byen. Dette er en helt naturlig utvikling. Du finner ikke mange pakistanere på Vindern eller Holmenkollen, det sosiale spranget er for stort. Idag, 50 år etter at de første pakistanerne kom, er det bare to bydeler som har tippet 50% innvandrerbefolkning, det er Stovner og Søndre Nordstrand. Og da bare hvis vi tar med østeuropeere og vestlige innvandrere. Og det er faktisk ikke en stigende tendens, dette, om vi ser på de ikke-vestlige for seg så er faktisk trenden synkende. Andelen er i ferd med å flate ut. De blir ikke 100% om ikke noe spesielt skjer framover. Geir 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Det blir ikke bare segregerte områder, dette kan samfunnet styre med tanke på hvor det bygges mottak, boliger etc. Man har flere verktøy, blant annet unngå at alle innvandrerbarn begynner på en og samme skole. Vi trenger ikke bare å la det flyte fritt og falle seg som det vil, vi både kan og må ha regler som kvotering som sørger for spredelse av barn og unge med innvandrerbakgrunn. Vi styrer dette akkurat som vi vil og kan takke oss selv om vi får oss ett Rinkeby i Oslo. Når jeg gikk på skolen i Oslo så hadde vi 5 "utlendinger" i klassen på ca 20, disse ble så grundig integrert at det blir umulig å skille dem ifra oss på annet enn utseende. Jeg kjøper ikke tesen din om at innflyttere aldri blir fullgode nordmenn på alle måter. Enten kjenner du ikke til fakta, eller så forstår du ikke. Når flyktninger kommer hit så samler de seg i samme områder, uavhengig av hvor myndighetene plasserer de ved ankomst. Når andelen flyktninger når rundt 40%, da begynner norske familier å flytte vekk i økende tempo. Gi det noen år og andelen flyktninger/innvandrere er blitt 100%. Dette er et problem uten noen løsning. Inntil dette problemet blir løst vil innvandring gjøre flere og flere områder ubeboelige for nordmenn og andre vestlige. Sverige har dette problemet, men ingen klarer å løse det. Hvis vi ikke klarer å løse problemet i Sverige, vil vi heller ikke klare å løse det her. Ja det er kjørt ja, vi har ingen selvbestemmelsesrett overfor oss selv. Ingen verktøy å bruke, intet håp annet enn at slemmingene samler seg i getthoer og presser ut de norske arierene.. Forskjellen på oss er at du har resignert mens jeg enda skjønner at dette kan løses. Men som sagt, det vil ikke gå av seg selv, lar vi det bare skure å gå så ender vi som Sverige. Poenget med det jeg skrev var jo at nettopp dette ikke nødvendigvis trenger å skje i Norge. PS. Fin post av Geir over som man burde titte på før man graver seg helt ned. Endret 25. september 2015 av Thoto79 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Derfor blir ikke den såkalte innvandringmotstanden oppfattet seriøst Buss med ti flykningfamilier angrepet http://www.nrk.no/verden/asylsokere-mott-med-ku-klux-klan-drakt-og-steiner-i-finland-1.12571758 Alt sammen er klassisk rasisme som ligger latent i endel personer. Det varierer bare med tid & sted hvornår det det slår ut. 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Gjenbruk. Tror jeg har sett samme klippet postet her i 4 forskjellige tråder, sansynligvis av samme mann med flere nick men en agenda.. Skjønner ikke hva disse ekstreme religiøse idiotene har med flyktningene å gjøre, det er tross alt slike misforståtte mullaher de flykter ifra. Hvilken ekstremister? Alle i videoen så på seg selv som "moderate" muslimer haha Endret 25. september 2015 av geita_ Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Hvis du ikkje ser problemet så er du jo blind! Områder der det nærmest kun er innvandrere, der skolen nesten ikkje snakker norsk, der skolen praktiserer flere innvandrer verdier enn norske eksisterer jo her til lands allerede! Hvorfor bryr du deg om dette? Fuck norske verdier. Skyll dem ned i dass. Og der har du det en migrant-vennlig egentlig tenker Er heller slike folk som dette som burde bli sendt ut av landet til et tilfeldig midt-østen land der islam er alfa omega og se hvor godt han får det. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Gjenbruk. Tror jeg har sett samme klippet postet her i 4 forskjellige tråder, sansynligvis av samme mann med flere nick men en agenda.. Skjønner ikke hva disse ekstreme religiøse idiotene har med flyktningene å gjøre, det er tross alt slike misforståtte mullaher de flykter ifra. Hvilken ekstremister? Alle i videoen så på seg selv som "moderate" muslimer haha Det er ikke opp til ekstremisten å bedømme hva han er i andres øyne. Kunne tatt en liknende retorikk når det kommer til deg, men skal prøve å spare meg siden det er fredag. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Det blir ikke bare segregerte områder, dette kan samfunnet styre med tanke på hvor det bygges mottak, boliger etc. Man har flere verktøy, blant annet unngå at alle innvandrerbarn begynner på en og samme skole. Vi trenger ikke bare å la det flyte fritt og falle seg som det vil, vi både kan og må ha regler som kvotering som sørger for spredelse av barn og unge med innvandrerbakgrunn. Vi styrer dette akkurat som vi vil og kan takke oss selv om vi får oss ett Rinkeby i Oslo. Når jeg gikk på skolen i Oslo så hadde vi 5 "utlendinger" i klassen på ca 20, disse ble så grundig integrert at det blir umulig å skille dem ifra oss på annet enn utseende. Jeg kjøper ikke tesen din om at innflyttere aldri blir fullgode nordmenn på alle måter. Enten kjenner du ikke til fakta, eller så forstår du ikke. Når flyktninger kommer hit så samler de seg i samme områder, uavhengig av hvor myndighetene plasserer de ved ankomst. Når andelen flyktninger når rundt 40%, da begynner norske familier å flytte vekk i økende tempo. Gi det noen år og andelen flyktninger/innvandrere er blitt 100%. Dette er et problem uten noen løsning. Inntil dette problemet blir løst vil innvandring gjøre flere og flere områder ubeboelige for nordmenn og andre vestlige. Sverige har dette problemet, men ingen klarer å løse det. Hvis vi ikke klarer å løse problemet i Sverige, vil vi heller ikke klare å løse det her. Ja det er kjørt ja, vi har ingen selvbestemmelsesrett overfor oss selv. Ingen verktøy å bruke, intet håp annet enn at slemmingene samler seg i getthoer og presser ut de norske arierene.. Forskjellen på oss er at du har resignert mens jeg enda skjønner at dette kan løses. Men som sagt, det vil ikke gå av seg selv, lar vi det bare skure å gå så ender vi som Sverige. Poenget med det jeg skrev var jo at nettopp dette ikke nødvendigvis trenger å skje i Norge. PS. Fin post av Geir over som man burde titte på før man graver seg helt ned. Staten har ingen virkemidler å bruke når folk er kommet hit, den er nødt til å behandle de som fullverdige borgere, gi de penger, bolig, velferd og alt annet. Staten har ikke noe valg, for alt annet vil bare være å kaste bensin på bålet. At du vet dette kan løses er en løgn. 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Hvis du ikkje ser problemet så er du jo blind! Områder der det nærmest kun er innvandrere, der skolen nesten ikkje snakker norsk, der skolen praktiserer flere innvandrer verdier enn norske eksisterer jo her til lands allerede! Hvorfor bryr du deg om dette? Fuck norske verdier. Skyll dem ned i dass. Ikke la dere lure av Mr.M, Thoto79, tom waits for alice og traveldag samt andre her inne som vil ha mer Islam i Norge. Dette er det dem egentlig vil fram til https://www.youtube.com/watch?v=1le8KiPqt5I&feature=youtu.be Endret 25. september 2015 av geita_ Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Steining er ofte en passende straff, så jeg ser ikke helt problemet med det. Folk som flytter til Spania fordi de misliker innvandring burde for eksempel steines bort fra valgurner på livstid. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Steining er ofte en passende straff, så jeg ser ikke helt problemet med det. Folk som flytter til Spania fordi de misliker innvandring burde for eksempel steines bort fra valgurner på livstid. Nå skal det sies at det er en del rare nordmenn som har bosatt seg i spania , men jeg trur ikke de lager noe særlig problemer og ikke ønsker de hellig krig mot spanjolene heller. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Det tror de som rømmer fra hellig krig og statlige problemer ikke kommer til Norge for å innføre det samme de rømmer fra de heller boundishh. Samme som jeg ikke tror nordmenn som flytter til Spania er imot varme dager og en avslappende atmosfære Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Ikke la dere lure av Mr.M, Thoto79, tom waits for alice og traveldag samt andre her inne som vil ha mer Islam i Norge. Nei. Tror ikke hverken jeg eller de andre du nevner ser det som noe mål å ha mest mulig "islam" i Norge. Men når det engang er slik at det eksisterer et flykningproblem som må håndteres av EU/Norge, bør man vel gjøre det beste ut av det? Ditt ønske og løsning er at pøbelen skal gå ut i gatene å ta hånd om det. Vanligvis innebærer det steiner, vold, og brannbomber, etc. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Ikke la dere lure av Mr.M, Thoto79, tom waits for alice og traveldag samt andre her inne som vil ha mer Islam i Norge. Nei. Tror ikke hverken jeg eller de andre du nevner ser det som noe mål å ha mest mulig "islam" i Norge. Men når det engang er slik at det eksisterer et flykningproblem som må håndteres av EU/Norge, bør man vel gjøre det beste ut av det? Ditt ønske og løsning er at pøbelen skal gå ut i gatene å ta hånd om det. Vanligvis innebærer det steiner, vold, og brannbomber, etc. Jeg er for bærekraftig utvikling. Av denne grunn er jeg imot overbefolkning (ikke problemstilling for oss i vesten) og ukontrollert over-innvandring (kan bli aktuelt i vår livstid), og også overforbruk av resursser (sannsynligvis aktuelt for vår generasjon). Jeg har stor interesse for hvordan samfunn kollapser, moderne og antikke. Hva tror du de tenkte på påskeøya når de hogget ned det siste treet der? Krig er drevet av resurssknapphet. I perioder med overbefolkning i forhold til tilgjengelige resursser blir det mye krig om de tilgjengelige resurssene. Det er tilfelle også i dag veldig mange steder i verden. Det kan være landområder, vann, mat, mineraler, olje/gass det kriges om. Religion brukes for å samle støtte til sin sak / sin side av krigen. Liten digresjon, men innvandring er ikke bærekraftig. Det er ingen tvil om at den kommer til å stoppe. Spørsmålet er inntil det skjer, skal vi innvandre ukontrollert eller skal vi gjøre innvandringen kontrollert? Min påstand er at vi kan hjelpe mange ganger så mange dersom vi har kontrollert innvandring. Dere som er innvandringsukritiske legger ubevisst innsats i å hjelpe færre mennesker. Det er paradoksalt siden dere jo ønsker å redde alle. Endret 25. september 2015 av Pycnopodia 2 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Dere som er innvandringsukritiske legger ubevisst innsats i å hjelpe færre mennesker. Det er paradoksalt siden dere jo ønsker å redde alle. Hvor har du det fra at VI ønsker å hjelpe alle? Muligens foretrekker vi at de hjelper seg selv? Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Hvis du ikkje ser problemet så er du jo blind! Områder der det nærmest kun er innvandrere, der skolen nesten ikkje snakker norsk, der skolen praktiserer flere innvandrer verdier enn norske eksisterer jo her til lands allerede! Hvorfor bryr du deg om dette? Fuck norske verdier. Skyll dem ned i dass. Troll maybe? Men siden det er en liten sannsynlighet for at dette er seriøst så spør eg deg hvilke verdier du mener vi kan skylle i dass? Og før du googler "hva er norske verdier" og "hva er samfunnsverdier" så spør deg selv spm "hvordan ønsker eg å ha det der eg bor?" 2 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Det blir ikke bare segregerte områder, dette kan samfunnet styre med tanke på hvor det bygges mottak, boliger etc. Man har flere verktøy, blant annet unngå at alle innvandrerbarn begynner på en og samme skole. Vi trenger ikke bare å la det flyte fritt og falle seg som det vil, vi både kan og må ha regler som kvotering som sørger for spredelse av barn og unge med innvandrerbakgrunn. Vi styrer dette akkurat som vi vil og kan takke oss selv om vi får oss ett Rinkeby i Oslo. Når jeg gikk på skolen i Oslo så hadde vi 5 "utlendinger" i klassen på ca 20, disse ble så grundig integrert at det blir umulig å skille dem ifra oss på annet enn utseende. Jeg kjøper ikke tesen din om at innflyttere aldri blir fullgode nordmenn på alle måter. Enten kjenner du ikke til fakta, eller så forstår du ikke. Når flyktninger kommer hit så samler de seg i samme områder, uavhengig av hvor myndighetene plasserer de ved ankomst. Når andelen flyktninger når rundt 40%, da begynner norske familier å flytte vekk i økende tempo. Gi det noen år og andelen flyktninger/innvandrere er blitt 100%. Dette er et problem uten noen løsning. Inntil dette problemet blir løst vil innvandring gjøre flere og flere områder ubeboelige for nordmenn og andre vestlige. Sverige har dette problemet, men ingen klarer å løse det. Hvis vi ikke klarer å løse problemet i Sverige, vil vi heller ikke klare å løse det her. Ja det er kjørt ja, vi har ingen selvbestemmelsesrett overfor oss selv. Ingen verktøy å bruke, intet håp annet enn at slemmingene samler seg i getthoer og presser ut de norske arierene.. Forskjellen på oss er at du har resignert mens jeg enda skjønner at dette kan løses. Men som sagt, det vil ikke gå av seg selv, lar vi det bare skure å gå så ender vi som Sverige. Poenget med det jeg skrev var jo at nettopp dette ikke nødvendigvis trenger å skje i Norge. PS. Fin post av Geir over som man burde titte på før man graver seg helt ned. Staten har ingen virkemidler å bruke når folk er kommet hit, den er nødt til å behandle de som fullverdige borgere, gi de penger, bolig, velferd og alt annet. Staten har ikke noe valg, for alt annet vil bare være å kaste bensin på bålet. At du vet dette kan løses er en løgn. Eneste løgnen her er at du skriver at jeg vet dette kan løses. Det er noe ganske annet enn at jeg ikke bare resignerer.. Og at vi ikke kan gjøre noe, at vi ikke har noen virkemidler eller verktøy å bruke, at vi ikke kan sette krav eller få noen til å følge gitte regler vi ønske er jo helt merkelig. Er det ikke vi som bestemmer i Norge? Hva gjør vi da med andre problematiske ting som oppstår i samfunnet? Ingenting fordi vi ikke har bestemmelsesrett i eget land? Skjønner ikke hva du mener med dette engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå