Gå til innhold

Norge tar imot 10.000 flyktninger fra Syria.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser ingen blå linjer med strek under. Da anntar jeg at du ikke har kilder. Grunnen til at jeg spør om kilder er forklart, mye av det du sier er rent vås. Uten kilder regner jeg med alt du sier er vås.

Siden du ikke svare på det jeg spurte om og samtidig  påstår at det er meg som bare fare med vas uten at du har oppdatert  deg på nyhetene så regner jeg med at du aller innerst ikke er interessert i kilder

Du er bare ute etter å provosere

Da er det på tide å at du slapper av , tenker deg litt om og svarer på det jeg spør om

Lenke til kommentar

likevel er det ingen regjering som har fått lov til å sende han ut under påstander at det er for utrygt for han . det til tross for at familien til Krekkar  påstår at det er trygt nok for han

Hvor har familien til Kreket sagt at det er trygt for ham å reise tilbake?

Eksempel på vås som du har lirt av deg (og som er beviselig feil):

Enda rarere blir det når ingen regjering har klart å sende slike bråkmakere ut av landet eller at de forsøker å plaser bråkmakeren sammen med flyktningene

Hver eneste regjering har sendt slike bråkmakere ut av landet og hver eneste regjering har separert slike bråkmakere bort fra asylmottak.

Jeg er oppdatert på nyheter, jeg vet hvorfor han ikke kan sendes til Irak, derfor spør jeg heller ikke hvorfor han ikke kan sendes til Irak. Jeg synes ikke det er underlig at han ikke kan sendes til Irak. Jeg er oppdatert på nyheter, jeg vet at han har vært i fengsel og at politikere ville tvangsflytte ham. Men jeg kan ikke huske å ha lest noe om at familien til Kreket har sagt at det er trygt for ham å reise til Irak. Dette er kilder jeg har etterspurt som du nekter å levere. Da vet jeg så utmerket vel hvor den påstanden har sin opprinnelse fra. Den kommer direkte fra din fantasi som så mye annet du har å bidra med.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

likevel er det ingen regjering som har fått lov til å sende han ut under påstander at det er for utrygt for han . det til tross for at familien til Krekkar  påstår at det er trygt nok for han

Hvor har familien til Kreket sagt at det er trygt for ham å reise tilbake?

Eksempel på vås som du har lirt av deg (og som er beviselig feil):

Enda rarere blir det når ingen regjering har klart å sende slike bråkmakere ut av landet eller at de forsøker å plaser bråkmakeren sammen med flyktningene

Hver eneste regjering har sendt slike bråkmakere ut av landet og hver eneste regjering har separert slike bråkmakere bort fra asylmottak.

Jeg er oppdatert på nyheter, jeg vet hvorfor han ikke kan sendes til Irak, derfor spør jeg heller ikke hvorfor han ikke kan sendes til Irak. Jeg synes ikke det er underlig at han ikke kan sendes til Irak. Jeg er oppdatert på nyheter, jeg vet at han har vært i fengsel og at politikere ville tvangsflytte ham. Men jeg kan ikke huske å ha lest noe om at familien til Kreket har sagt at det er trygt for ham å reise til Irak. Dette er kilder jeg har etterspurt som du nekter å levere. Da vet jeg så utmerket vel hvor den påstanden har sin opprinnelse fra. Den kommer direkte fra din fantasi som så mye annet du har å bidra med.

fint at du tok til fornuften

det man at familien til kreker hadde sagt at det var trygt å reise hej var noe som ble sagt på radio

det ble ihvertfall påstått  at broren til krekar mente at det var trygt for han

her er det fler liker til forhandlingen om den saken

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/mulla-krekar/broren-til-mulla-krekar-proever-aa-faa-ham-til-nord-irak/a/23392342/

https://www.google.no/search?q=bror+trygt+krekar&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=UHg6VaiXOdHtauHygKgE

du sier

men når krekar forsatt er her så er det noe som ikke stemmer i påstandene dine

Lenke til kommentar

fint at du tok til fornuften

det man at familien til kreker hadde sagt at det var trygt å reise hej var noe som ble sagt på radio

det ble ihvertfall påstått  at broren til krekar mente at det var trygt for han

her er det fler liker til forhandlingen om den saken

Du har sagt at familien til kreket sier det er trygt for kreket å reise hjem.

Da ringer alarmbjellene. Er det trygt for ham å reise hjem? Hvorfor er han da i Norge? Jeg aldri hørt noen si at det er trygt for kreket å reise hjem. Likevel påstår du at familien hans har sagt det. Og du har ingen kilde på det, annet enn at du har hørt det på radio. Vel, jeg har hørt på radio også. Vet du hva de sa på radioen? At du dikter opp din egen virkelighet og når andre spør om kilder på dine påstander har du ikke noe å komme med. Og attpåtil så kan du anklage meg for å ikke følge med i nyhetsbilde om en nyhet som aldri har eksistert! Hvordan skal jeg oppdatere meg på "nyhetene" når "nyhetene" kun er oppdiktet i ditt eget hode?

men når krekar forsatt er her så er det noe som ikke stemmer i påstandene dine

Alt stemmer i påstandene mine. Men det er direkte feil i påstandene dine.

Du sa og jeg siterer ordrett: "Enda rarere blir det når ingen regjering har klart å sende slike bråkmakere ut av landet eller at de forsøker å plaser bråkmakeren sammen med flyktningene"

Jeg sa:

"Hvilken regjerning har ikke klart å sende slike bråkmakere ut av landet? Vanligvis er en regjeringsperiode på 4 år. Din påstand sier dermed at hver eneste periode på 4 år har 0 bråkmakere blitt sendt ut av landet. Hvis ikke du var klar over det kan jeg opplyse at det er feil."

Din påstand er beviselig feil. Alle regjeringer har sendt hundrevis av bråkmakere ut av landet.

http://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/200-utsendte-utlendinger-sto-bak-1800-straffesaker/8532047.html

Vi kan konkludere med det motsatte av trolleinnlegget ditt:

-det er ikke underlig at enkelte flyktninger blir bråkmakere

-det er ikke underlig at ingen regjering har sendt ut bråkmakere fordi alle regjeringer har sendt ut hundrevis av bråkmakere.

-ingen har sagt at det er trygt for kreket å reise hjem (det finnes ikke kilder på det, det er sålangt bare noe som stammer fra ditt hode, altså fantasi)

-det er ikke underlig at kreket ikke blir sendt hjem når vi vet at det ikke er trygt for ham der

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

her er det du som tar feil samtidig som du skiter i linken jeg ga deg

hvorfor driver du på sånn ?

angående bråkmaker , så er det Mula krekar jeg snakker om .

det er det ingen regjering som har klart å sende hjem

men du må jo ha alt med teskje før du kanskje tro på meg

det er ikke underlig at kreket ikke blir sendt hjem når vi vet at det ikke er trygt for ham der

Det vet vi ingen ting om

derimot så tror regjeringen at det ikke er trygt nokk for han , slik at de unngår  bråk fra internasjonale  organisasjoner

Lenke til kommentar

Da må det være trygt nok

man reiser ikke på feire til det landet man vil ha beskyttelse mot

Jeg har da reist på ferie til Norge flere ganger, men at det er trygt å dra på ferie til Norge medfører ikke at det er trygt å forbli der over lengre tidsrom.

det er forskjell på lit uroligheter ( trygt for korte perioder ) og  fult kaos

Men så er jo denne mulan veldig kjent .

da vil nok de som skal ta han vite når han kommer til landet

Lenke til kommentar

Da må det være trygt nok

Jeg har da reist på ferie til Norge flere ganger, men at det er trygt å dra på ferie til Norge medfører ikke at det er trygt å forbli der over lengre tidsrom.

det er forskjell på lit uroligheter ( trygt for korte perioder ) og  fult kaos

Men så er jo denne mulan veldig kjent .

da vil nok de som skal ta han vite når han kommer til landet

Tja, nå er da grunnen til at jeg syns det trygt å stikke innom i kortere perioder nettopp at der er fullt kaos. ;)
Lenke til kommentar

I ettertid så spesifiserte du kreket! Det gjorde du ikke da du originalt kom med påstanden! Da var det overhode ikke snakk om kreket, da var det snakk om "bråkmakere" i flertall. Leser vi samme sitat? Kan du gjengi hva som står her?

"Enda rarere blir det når ingen regjering har klart å sende slike bråkmakere ut av landet eller at de forsøker å plaser bråkmakeren sammen med flyktningene"

Er det kreket? Er det entall? Må man lese tankene dine for å forstå hva du sier?

Lenke til kommentar

Du har aldri gitt noen link på fantasien din om at noen har sagt at det er trygt for kreket å reise hjem! Kan ikke du gi skikkelige kilder istedenfor å bare spre vas og løgn? Har du aldri lært å sitere? Oppgi kilde og vis nøyaktig hvilken tekst som støtter det du sier. Jeg klarer ikke å finne det på egenhånd.

Det vet vi ingen ting om

derimot så tror regjeringen at det ikke er trygt nokk for han , slik at de unngår bråk fra internasjonale organisasjoner

Jo det vet vi noe om! Vi vet at Irak ikke kan garantere for å ikke bruke tortur eller dødsstraff mot kreket. Dette har ingenting med "bråk fra internasjonale organisasjoner" å gjøre. Hvor har du det fra? Enda en fantasi du har funnet på i hodet ditt?

Igjen: KILDER. Hvorfor skal du bare spre vås og fjas og løgn? Hvorfor kan du ikke si noe som du faktisk kan vise støtte til i virkeligheten?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

I ettertid så spesifiserte du kreket! Det gjorde du ikke da du originalt kom med påstanden! Da var det overhode ikke snakk om kreket, da var det snakk om "bråkmakere" i flertall. Leser vi samme sitat? Kan du gjengi hva som står her?

"Enda rarere blir det når ingen regjering har klart å sende slike bråkmakere ut av landet eller at de forsøker å plaser bråkmakeren sammen med flyktningene"

Er det kreket? Er det entall? Må man lese tankene dine for å forstå hva du sier?

jeg har hel tiden snakke om krekar , du har bare ikke oppfattet det

Lenke til kommentar

Du har aldri gitt noen link på fantasien din om at noen har sagt at det er trygt for kreket å reise hjem! Kan ikke du gi skikkelige kilder istedenfor å bare spre vas og løgn? Har du aldri lært å sitere? Oppgi kilde og vis nøyaktig hvilken tekst som støtter det du sier. Jeg klarer ikke å finne det på egenhånd.

Det vet vi ingen ting om

derimot så tror regjeringen at det ikke er trygt nokk for han , slik at de unngår bråk fra internasjonale organisasjoner

Jo det vet vi noe om! Vi vet at Irak ikke kan garantere for å ikke bruke tortur eller dødsstraff mot kreket. Dette har ingenting med "bråk fra internasjonale organisasjoner" å gjøre. Hvor har du det fra? Enda en fantasi du har funnet på i hodet ditt?

Igjen: KILDER. Hvorfor skal du bare spre vås og fjas og løgn? Hvorfor kan du ikke si noe som du faktisk kan vise støtte til i virkeligheten?

nå lure jeg på hvordan du kan kall artikler fra både NRK og dagbladet for min fantasi

Det må du forklare meg

en garanti vi ikke vet så mye om betyr ikke at den er sikker

altså at Irak ikke garantere sikkerheten betyr at det verken er trygt eller sikkert der 

Ergo så vet vi lite om hvor sikkert det er der

Lenke til kommentar

Artikler fra NRK og dagbladet er ikke fantasi. Når har du linket til NRK og dagbladet?

At noen har sagt at det er trygt for kreket å reise hjem, det er din fantasi. Eller har det opphav fra et annet sted enn ditt hode? Da kan du vel være grei å linke til det og gjengi den teksten du støtter deg på?

Det er en utfordring. Tar du den?

At Irak ikke kan garantere for at kreket ikke vil bli torturert eller henrettet er vel selve definisjonen på usikkert?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

jeg har hel tiden snakke om krekar , du har bare ikke oppfattet det

Enda en løgn? Eller kan du vise meg hvor i ditt opprinnelige innlegg du snakket om kreket? Det er greit å legge til kilde på slike påstander. For når du ikke har lagt ved kilde vet jeg at det kun er noe du har diktet opp fra din fantasi.

Jeg skal gjengi det her i sin helhet:

når dette skjer 10 ganger så har man plutselig 100 tusen som er kommet hit

men så har man jo også andre som forsøker å få opphold her i landet

forøvrig så trodde jeg at de som kommer hit , kommer fordi de risikerer livet sitt i hjemlandet fordi "demokrati" ikke er godtatt der , ikke fordi de ypper til bråk

Da virker det lit merkelig at enkelte av dem også ypper til bråk her i landet

er de ikke interessert i å være med på å bygge opp hjemlandet sitt ?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Det store med Krekar er jo at han har tatt seg ferietur heimover. Hadde han ikke vært i søkelyset og vært kontroversiel, ville ingen brydd seg.

Da må det være trygt nok

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2014/02/24/194148/far-innvilget-asyl-drar-til-hjemlandet-pa-ferie?page=1

Får innvilget oppholdstillatelse i Norge, og drar deretter rett på ferie til hjemlandet.

"Hvor farlig er det egentlig i hjemlandet deres, når dem påstår at dem trenger beskyttelse i Norge - og dem bare etter noen få måneder i Norge kan returnere til hjemlandet på ferie?"

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...