Gå til innhold

Norge tar imot 10.000 flyktninger fra Syria.


Anbefalte innlegg

 

 

 

Ja uff tenk å måtte høre på en hel masse logikk og realistiske komentarer rundt en situasjon som berører millioner av mennesker.

 

 

For meg er det hverken logikk eller realistisk. Det er bare masse svada. Men du må gjerne rette på meg, vise til fakta. Altså at Tyskere ikke lengre kan føde barn for eksempel?  Den er jeg spent på! Entertain me! 

 

Når du avfeide en av de mest velformulerte og tankevekkende videoene rundt temaet som "svada" er det ikke mye håp for diskusjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du avfeide en av de mest velformulerte og tankevekkende videoene rundt temaet som "svada" er det ikke mye håp for diskusjon.

 

 

 

Det er ditt synspunkt, jeg har kommet med mine sider av saken mens du bare "gir" opp pga du mener videoen er bra. Veldig bra. Men fortell meg gjerne, hva som er så bra med denne videoen. For det lille jeg så var bortkastet tid.

Lenke til kommentar

 

Når du avfeide en av de mest velformulerte og tankevekkende videoene rundt temaet som "svada" er det ikke mye håp for diskusjon.

 

 

 

Det er ditt synspunkt, jeg har kommet med mine sider av saken mens du bare "gir" opp pga du mener videoen er bra. Veldig bra. Men fortell meg gjerne, hva som er så bra med denne videoen. For det lille jeg så var bortkastet tid.

 

Det som er bortkastet tid er å diskutere dette temaet når logikk må gi etter for følelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hvilken standard synes du et svar til det bildet bør ha? Jeg regner med du er enig i at bildet er latterlig.

Like høy standard som Geir sitt innlegg.

 

Jeg oppfattet det vel egentlig som et eksempel på hvordan han mener andre i tråden diskuterer...

 

Geir :)

Korrekt. Kanskje det gjorde meg like ille, dog?

Lenke til kommentar

Like høy standard som Geir sitt innlegg.

Det hadde selvsagt vært fint, men da hadde det ikke vært mange deltakere i diskusjonen. Og bildet hadde ikke blitt postet, for det er minst like tåpelig som responsen. Jeg synes ikke elendige innlegg fortjener bedre enn elendige svar, men om noen likevel har lyst til å gi gode svar til elendige innlegg så er jo det fint.

Lenke til kommentar

hvorfor stopper man ikke alt det tullet  IS , og de andre bråkmakerne ?

hvorfor hjelper man dem ikke slik at det ikke er nødvendig at de setter livet til enda en gang ?

hvorfor tvinger man ikke gjennom demokrati ?

 

Det pågår jo en krig mot IS akkurat nå, men akkurat hvorfor de ikke er stoppet enda har nok MANGE svar. 

 

Nr to må du formulere på ny for jeg skjønner ikke helt spørmålet? 

 

Det hjelper jo lite sålenge IS er der?

Lenke til kommentar

 

Utrolig provoserende å se flyktninger kaste vekk mat og vann som blir utdelt. Dette skjedde i Ungarn nylig: http://www.liveleak.com/view?i=344_1441354394

 

 

Potethode, du har ikke interesse eller fått med deg hvorfor det skjedde da?

 

Nei da forsvinner jo "poenget ditt"

Jeg tenkte kun at videoen kunne skape litt diskusjon. Hadde ikke noe poeng eller skjult agenda som du skal ha det til. Jeezus.

Lenke til kommentar

 

 

 

Det som er bortkastet tid er å diskutere dette temaet når logikk må gi etter for følelser.

 

 

Begynner å bli bortkastet dette ja, du får jo aldri ut noe poeng. 

 

"You cannot change their mind even if you expose them to authentic information. Even if you prove that white is white and black is black. You cannot change the basic perception and illogical behavior"

Lenke til kommentar

 

 

"You cannot change their mind even if you expose them to authentic information. Even if you prove that white is white and black is black. You cannot change the basic perception and illogical behavior"

 

 

Men du beviser jo ingenting? Og denne personen beviste ingenting så lenge jeg så, men opplys meg gjerne om hva og når han beviser saker og ting :) 

Lenke til kommentar

 

hvorfor stopper man ikke alt det tullet  IS , og de andre bråkmakerne ?

hvorfor hjelper man dem ikke slik at det ikke er nødvendig at de setter livet til enda en gang ?

hvorfor tvinger man ikke gjennom demokrati ?

 

Det pågår jo en krig mot IS akkurat nå, men akkurat hvorfor de ikke er stoppet enda har nok MANGE svar. 

 

Nr to må du formulere på ny for jeg skjønner ikke helt spørmålet? 

 

Det hjelper jo lite sålenge IS er der?

 

Hvorfor hjelper man dem ikke på en måte slik at de holder seg i de opprettede leirene , i stedet for å sette livet på enda en prøve ved rømme i  dårlige båter ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...