Gå til innhold

Norge tar imot 10.000 flyktninger fra Syria.


Anbefalte innlegg

 

 

Snakk om å bygge sin eigen fantasi oppå faktisk fakta. Det du fortelle er løgn, tull, fjas og du tolker data med bias på at flyktninger er farlig og dermes så blir outputen frå dine analyser ein konklusjon du hadde bestemt deg på forhånd. Sannheita er at bare dei lettlurte greier å ta dine argumenter seriøst.

 

http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-01-14/debunking-the-muslim-nogo-zone-myth

 

Og disse flyktningene frå Syria er ikke sterkt religiøse, de har same slakke holdninger til religion som nordmenn flest. Så igjen feiler argumentene dine med å dra inn disse "liksom" no-go sonene som bare er tillatt for muslimer....

 

 

 

Du blir lurt trill rundt lillefingeren, har du lest hva som står i artikkelen?

Det står at hele Birmingham, den 3. største byen i Stor-Britannia, er en muslimsk no-go zone.

Det er selvfølgelig helt feil, dette er det vi kaller å feie problemer under teppet og spinne nyhetssaker. Når du ikke kan løse et problem, er det beste du kan gjøre å late som det ikke eksisterer.

Jeg forstår at du er lett påvirkelig og at det kan være vanskelig å sortere riktig og gal informasjon, mediene kan ikke alltid fortelle sannheten, og noen ganger tar de feil (det er mennesker som skriver og lager artikler), når man leser mellom linjene får man med seg mer.

 

I Sverige er det mer enn 150 "no-go" zones hvor politiet og myndigheter ikke beveger seg uten store styrker, og helst ikke da.

Tidligere i tråden nevnte jeg en episode hvor en politipatrulje ble omringet av titalls mennesker, mens 10 politibiler var 500m unna og krysset fingrene fordi de ikke turde å komme nærmere.

I ettertid ble politiet kritisert for å la to betjenter i stikken ved å ikke hente de ut, men de valgte å ikke risikere et opprør og holdt seg unna.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke bare rekruttere til IS ifra vestlige land?

http://www.thegatewaypundit.com/2015/02/jobs-for-isis-swedish-recruitment-agency-shut-down-after-caught-recruiting-for-islamic-state/


Manglende kontroll er også et problem, hva gjør vi når IS stiller seg i flyktningkøen? 

 

 

 

 

Jeg er for innvandring, men om IS kommer hit er det ikke da snakk om en invasjon?

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Tillater meg å poste en av de mange reaksjonene på Fox-historien:

 

post-52698-0-28222100-1441273011_thumb.png

 

Og siterer meg selv fra tidligere diskusjoner om emnet:

 

Det er litt fascinerende hvordan vi lettere aksepterer overdrivelser når de angivelig foregår i andre land. Norske freppere snakker om Sveriges no-go soner, engelske Farage snakker om Frankrike, den amerikanske "eksperten" Emerson snakker om England...

 
Og ja, noen postet i sin tid her på forumet en utenlandsk videosnutt der man snakket om no-go soner i Oslo. Det ble så dumt at selv forumets innvandringsmotstandere ba ham ta seg en bolle.
 
"No-go" soner, i ordets rette betydning, altså soner der offentlige myndigheter har overgitt kontrollen til lokale krefter og politiet holder seg unna, finnes ikke noe sted i vestlige land.
 
I afrika og asia, derimot, har grupper som IS og al-Shabaab slike områder, som voktes med væpnet makt.
 
Og andre steder der det er de facto krig eller borgerkrig, som i Ukraina. Men i Birmingham, Paris, Malmø eller Oslo? Nei. At det finnes ungdommer i forstedene i Paris og Gøteborg som kaster stein på politi og brannmenn endrer ikke det.

 

Geir :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

I Sverige er det mer enn 150 "no-go" zones hvor politiet og myndigheter ikke beveger seg uten store styrker, og helst ikke da.

Tidligere i tråden nevnte jeg en episode hvor en politipatrulje ble omringet av titalls mennesker, mens 10 politibiler var 500m unna og krysset fingrene fordi de ikke turde å komme nærmere.

I ettertid ble politiet kritisert for å la to betjenter i stikken ved å ikke hente de ut, men de valgte å ikke risikere et opprør og holdt seg unna.

 

Spol 6 uker frem i tid, og samme kilde har denne overskriften:

 

Massiv polisinsats på Koppargården

 

Så var det mulig for politiet å ta seg inn der allikevel.

 

Nå kjenner jeg ikke Koppargården så godt, men det lille jeg har lest minner meg om det franske problemet med "utenforskap" i det såkalte "banlieues", forstader adskilt fra byene og uten egne sosiale institusjoner. Du kan ikke integrere ungdommer i en ghetto når eneste veien til den nasjonale kulturen er en motorvei og ungdommene ikke har bil.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

I Sverige er det mer enn 150 "no-go" zones hvor politiet og myndigheter ikke beveger seg uten store styrker, og helst ikke da.

Tidligere i tråden nevnte jeg en episode hvor en politipatrulje ble omringet av titalls mennesker, mens 10 politibiler var 500m unna og krysset fingrene fordi de ikke turde å komme nærmere.

I ettertid ble politiet kritisert for å la to betjenter i stikken ved å ikke hente de ut, men de valgte å ikke risikere et opprør og holdt seg unna.

 

Spol 6 uker frem i tid, og samme kilde har denne overskriften:

 

Massiv polisinsats på Koppargården

 

Så var det mulig for politiet å ta seg inn der allikevel.

 

Nå kjenner jeg ikke Koppargården så godt, men det lille jeg har lest minner meg om det franske problemet med "utenforskap" i det såkalte "banlieues", forstader adskilt fra byene og uten egne sosiale institusjoner. Du kan ikke integrere ungdommer i en ghetto når eneste veien til den nasjonale kulturen er en motorvei og ungdommene ikke har bil.

 

Geir :)

 

Jeg regner med du bare leser overskriften når du poster "kilder", her er utdrag fra artikkelen du linket til (jeg leste den).

 

Politiet får øye på en mopedist som kjører uten hjelm, og de skal stoppe han.

 

11 politibiler og 2 politi-mc rykket ut, en del til Koppsberg mens en del var standby i utkanten, klare til å bistå.

 

Det sier litt, gjør det ikke?

 

Du sier at det er mulig for politiet å ta seg inn der, og du har rett, det er mulig og det er jo bevis på at 11 patruljer kan stoppe en mopedist uten hjelm. Kan det være dette politiet mener med "no go-zone"? At det rett og slett er farlig å rykke inn der uten store forsterkninger?

 

"Därefter anlände förstärkningen. Sammanlagt 11 polisbilar och två polismotorcyklar befann sig då på eller i närheten av området. Och den här gången gick det bra ur polisens synvinkel. Inga övriga oroligheter uppstod därefter, även om det var upprört bland ett par åskådare."

 

I den inkallade förstärkningen ingick två av de tidigare områdespoliserna i Landskrona. Den ene var samme polis som hotades av en mobb på Koppargården den 14 maj och som då tvingades dra sitt tjänstevapen. Den gången gick polisförstärkningen som bekant inte in i området för att bistå sin kollega, utan höll sig avvaktande utanför en halv kilometer bort."

 

Her er to små avsnitt fra artikkelen, siste gang de rykket inn i Köppargården for å stoppe en mopedist turde ikke forsterkningene å kjøre etter, de ventet en halv kilometer unna mens politifolkene inne rett og slett løp for livet.

 

 

 

At myndighetene i Sverige lyver om "no-go zones" er en interessant konspirasjonsteori, kan det være for oppmerksomhet de gjør det?

 

For å bli seriøs igjen, myndighetene har helt rett, politiet trenger store styrker der og ambulansepersonalet som krever militært beskyttelseutstyr bør blir utstyrt med det.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Geir kan uten problemer svare for seg selv, men jeg klarer ikke la være. Du beskylder Geir for å ikke lese ordentlig. Samtidig insinuerer du at han synes alt er i sin skjønneste orden, selv om han nettopp har skrevet følgende:

 

Nå kjenner jeg ikke Koppargården så godt, men det lille jeg har lest minner meg om det franske problemet med "utenforskap" i det såkalte "banlieues", forstader adskilt fra byene og uten egne sosiale institusjoner. Du kan ikke integrere ungdommer i en ghetto når eneste veien til den nasjonale kulturen er en motorvei og ungdommene ikke har bil.

Her skriver han svart på hvitt at alt ikke er i sin skjønneste orden. Leser du bare starten på innlegg?

Lenke til kommentar

Hva med lærdommen? Hvilke erfaringer har vi fra Sverige, Tyskland, Frankrike?

Hva gjorde de galt?

Hvordan kan vi gjøre det bedre?


Det har en forverrende virkning om media dekker kriminalitet begått av innvandrere, det øker og rasjonaliserer fremmedfrykten. Derfor sensureres nasjonalitet til gjerningsmenn. 
Slik jeg ser det så har vår kultur møtt en sterkere kultur, nå har vi hatt en kristen periode og snart vil vi få en muslimsk periode. Noen vil kjempe imot (ABB) mens andre vil konvertere (de var aldri kristen uansett så hvorfor ikke) og andre vil flytte til et mer kristent land.
Sånn er det, jeg har lest mye historie og forandringer skjer enten man liker det eller ikke.


Jeg er for innvandring og jeg vil innvandrere skal få det best mulig og integreres best mulig. Det har man ikke lykkes med i stor nok grad i for eksempel Sverige.


Kan problemet være at det er egoistisk motivert å integrere fremmede kulturer? Når det ikke er mulig å integrere vil jeg tro det er en enorm provokasjon at vi fremdeles forsøker oss på det?
Dytt noen og de dytter tilbake, er det selve forsøket på integrasjon som er første steinkast ifra oss?
Er løsningen at vi blir mer innvandringsvennlig istedenfor at innvandrere blir mer vestlig-vennlig?

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Geir kan uten problemer svare for seg selv, men jeg klarer ikke la være. Du beskylder Geir for å ikke lese ordentlig. Samtidig insinuerer du at han synes alt er i sin skjønneste orden, selv om han nettopp har skrevet følgende:

 

Nå kjenner jeg ikke Koppargården så godt, men det lille jeg har lest minner meg om det franske problemet med "utenforskap" i det såkalte "banlieues", forstader adskilt fra byene og uten egne sosiale institusjoner. Du kan ikke integrere ungdommer i en ghetto når eneste veien til den nasjonale kulturen er en motorvei og ungdommene ikke har bil.

Her skriver han svart på hvitt at alt ikke er i sin skjønneste orden. Leser du bare starten på innlegg?

 

Det gikk litt fort på tastaturet der, jeg har redigert innlegget :)

 

 

 

Fantastisk innlegg av Vannliljen nedenfor. Jeg er enig med deg at barn kan bli godt integrert, det forutsetter at de har norske klassekamerater/venner og/eller en norsk forelder. Utfordringen er som du sier at innvandrere segregerer seg, går på egne skoler eller reiser tilbake til hjemlandet for å gå på skole der.

Mange vil ikke integreres, og de vil ikke at deres barn skal integreres. De vil ikke lære norsk eller norsk kultur.

Med en gang vi krever at de skal gjøre det, da kaster vi den første steinen og så har vi det gående. Slik ser jeg det.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Men nok om det der.

 

Hva med lærdommen? Hvilke erfaringer har vi fra Sverige, Tyskland, Frankrike?

 

Hva gjorde de galt?

 

Hvordan kan vi gjøre det bedre?

 

 

Jeg er for innvandring og jeg vil innvandrere skal få det best mulig og integreres best mulig. Det har man ikke lykkes med i stor nok grad i for eksempel Sverige.

 

 

Kan problemet være at det er egoistisk motivert å integrere fremmede kulturer? Når det ikke er mulig å integrere vil jeg tro det er en enorm provokasjon at vi fremdeles forsøker oss på det?

Dytt noen og de dytter tilbake, er det selve forsøket på integrasjon som er første steinkast ifra oss?

Er løsningen at vi blir mer innvandringsvennlig istedenfor at innvandrere blir mer vestlig-vennlig?

Et problem er at det ikke har gått nok tid. Barn født og oppvokst i landet vil i stor grad være bedre integrert. Dessverre kommer det også mye an på om disse barna går i barnehage (noe som ikke alltid er tilfellet) og hvor bra de senere behersker språket. Er ikke uvanlig med gebrokkent norsk hos barn som er født og oppvokst i Norge. Det har mye med mødre som ikke jobber og heller tar seg av barna som da ikke får den dosen med norsk kultur som de trenger for å gli smertefritt inn i samfunnet. Når man føler seg utenfor blir man kritisk og holder seg til det man kjenner fra før (foreldrenes kultur). Det er ikke noe galt med det, men når problemet blir såpass at det skapes egne innvandrermiljøer innenfor landets grenser er det klart det er problematisk. Det blir dem mot oss.

 

Så er det hele tiden familiegjenforeninger osv. som kan tenkes å gi motsatt effekt av intergreringen. Løsningen som finnes er vel strengt tatt perioder med innvandringsstopp. Uansett så vil ikke flyktningsstrømmen ta slutt så lenge roten av konfliktene eksisterer. Vesten er i for stor grad opptatt av å være passive og å ikke kritisere sider ved religion og livssyn som åpenbart er problematiske i møtet med frie samfunn. Problemet blir ikke borte før man gjøre noe med dette.

Endret av Vannlinjen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg regner med du bare leser overskriften når du poster "kilder", her er utdrag fra artikkelen du linket til (jeg leste den).

 

Neida, jeg leser så mye jeg kan og orker, også denne gangen. Og jada, utdragene dine er riktige nok. Men de forteller ikke hele historien. I tillegg er det jo samme kilden som du selv brukte, så det er vel ikke rart om de har den samme vinklingen. Men noe falt ut:

 

Politiet får øye på en mopedist som kjører uten hjelm, og de skal stoppe han.

11 politibiler og 2 politi-mc rykket ut, en del til Koppsberg mens en del var standby i utkanten, klare til å bistå.

Det sier litt, gjør det ikke?

 

 

Du får det til å høres ut som det trengtes 11 politibiler for å stoppe en mopedist uten hjelm. Slik var det selvsagt ikke. Det greide MC-patruljen fint å gjøre på egen hånd. Men så utartet det seg:

 

"Så snart de fått stopp på mopedisten, en 25-årig man, dök en annan man med kopplingar till mopedisten upp. Mannen spottade den ene mc-polisen i ansiktet och uttalade allvarliga hot. Han greps och förstärkning larmades till platsen. Strax efter anslöt ytterligare någon man till platsen. Även han blev aggressiv och omhändertogs."

 

Og resultatet:

 

"Och den här gången gick det bra ur polisens synvinkel. Inga övriga oroligheter uppstod därefter, även om det var upprört bland ett par åskådare."

 

Det står også at de som ble anholdt var kjente fra forrige episode:

 

"Samma personer som var upphovet till händelserna den 14 maj, då polisen av rädsla för upplopp avstod från att gå in i Koppargården, ska enligt uppgifter till Landskrona Posten vara bland dem som omhändertogs under tisdagskvällen."

 

Kanskje var det greit med forsterkninger da, gitt historikken...?

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare rekruttere til IS ifra vestlige land?

http://www.thegatewaypundit.com/2015/02/jobs-for-isis-swedish-recruitment-agency-shut-down-after-caught-recruiting-for-islamic-state/

 

 

Manglende kontroll er også et problem, hva gjør vi når IS stiller seg i flyktningkøen? 

 

 

 

 

Jeg er for innvandring, men om IS kommer hit er det ikke da snakk om en invasjon?

 

Du har peppret tråden med innlegg nå i ett par dager hvor du i flere av dem bærer deg over andres manglende evner til å lese statistikk, mattekunnskaper, at folk er lett påvirkelige og what not. Det blir jo ett paradoks når det kommer ifra en som tydeligvis har kjøpt alle de billigste FRP argumentene og slukt dem rått og som tydeligvis har latt deg påvirke av krigstypene i tabloidene.

 

Litt som morra mi som ikke tørr å gå på Grønland etter alt hun har lest om utlendinger og denne bydelen i tabloidene så hadde du vel, med din bakgrunns"kunnskap" om temaet, vært livredd for å reise til Birmingham eller til og med Sverige på grunn av alle de slemme muslimene.. Og det kan nesten virke som at du ikke vet at vi har og har hatt invandringsstopp i Norge nå over lengre tid. De eneste som kommer inn er arbeidsinnvandrere som vi jo ønsker hit og evnt ett fåtall asylsøkere og flyktninger slipper igjennom nåløyet, ingen andre.

 

Og at du faktisk setter spørsmål ved om vi skal gi IS krigere (som også utgir seg for å være dette), som vi er i krig med, opphold i Norge!?! Var det seriøst ment? Altså at vi skal ta inn flyktninger for så å ta inn de som de flykter ifra, som Norge er i krig med, inn i skjønn forening?

 

Og ikke minst at vi, som FN og flyktningehjelpen og utallige poster her i tråden har prøvd å poengtere, ikke kan hjelpe alle menneskene i hjemlandet men at en stor del må vekk og av disse er det 8000 vi skal ta vare på. Det er vårt bittelille bidrag som alle med ett hjerte ser at må være innafor. Og at du ikke har fått med deg at SAMTLIGE av de andre partiene vil sende penger og bistand og hjelpe så godt som det lar seg gjøres OGSÅ i hjemlandet og ikke minst gjøre det vi kan for å få flyktningeleirene opp på en standard som er verdig uskyldige mennesker i nød. Altså i motsetning til deg og FRP klarer samtlige av de andre partiene å ha to tanker i hodet på en gang.

 

Hadde satt pris på om du hadde tenkt deg om en gang til før nye poster med nye dommedagsprofetier blir servert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kortversjonen av de ulike landenes problemer:

 

Frankrike: Hadde betydelig innvandring av mennesker fra tidligere kolonier, som ble regnet som "franske". Disse menneskene kom utenfra og levde etter egne tradisjoner, men i fred og ro. Samtidig(?) begynte franske arkitekter sitt prosjekt for å "dekonstruere" det gamle Frankrike. Et ledd i dette var å bygge forstadghettoer utenfor storbyene. Disse bestod av betongkaserner og skulle være uavhengige av de tradisjonelle byene. En merkelig idé synes nok mange, inklusive franskmenn flest, som betakket seg med mindre de måtte bo der (sosialboliger), og i så fall flyttet ut så fort de kunne.

 

Så ble det innvandrerne som havnet der istedet. Og skapte det såkalte "utenforskapet". De opprinnelige innvandrerne gjorde sine jobber (om de hadde noen) og levde med sine skjebne, men deres barn, annen generasjon, havnet dermed utenfor på alle måter. Ingen kontakt med fransk kultur, ingen jobber, ingen tilhørighet. Og det første etter hvert til de kjente ungdomsopptøyene.

 

Merk at her var det ikke ideologi inne i bildet, det var ingen islamister som stod bak og trakk i trådene, slik som i England. Bare god gammeldags fattigdom.

 

England neste...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

Jeg regner med du bare leser overskriften når du poster "kilder", her er utdrag fra artikkelen du linket til (jeg leste den).

 

Neida, jeg leser så mye jeg kan og orker, også denne gangen. Og jada, utdragene dine er riktige nok. Men de forteller ikke hele historien. I tillegg er det jo samme kilden som du selv brukte, så det er vel ikke rart om de har den samme vinklingen. Men noe falt ut:

 

Politiet får øye på en mopedist som kjører uten hjelm, og de skal stoppe han.

11 politibiler og 2 politi-mc rykket ut, en del til Koppsberg mens en del var standby i utkanten, klare til å bistå.

Det sier litt, gjør det ikke?

 

 

Du får det til å høres ut som det trengtes 11 politibiler for å stoppe en mopedist uten hjelm. Slik var det selvsagt ikke. Det greide MC-patruljen fint å gjøre på egen hånd. Men så utartet det seg:

 

"Så snart de fått stopp på mopedisten, en 25-årig man, dök en annan man med kopplingar till mopedisten upp. Mannen spottade den ene mc-polisen i ansiktet och uttalade allvarliga hot. Han greps och förstärkning larmades till platsen. Strax efter anslöt ytterligare någon man till platsen. Även han blev aggressiv och omhändertogs."

 

Og resultatet:

 

"Och den här gången gick det bra ur polisens synvinkel. Inga övriga oroligheter uppstod därefter, även om det var upprört bland ett par åskådare."

 

Det står også at de som ble anholdt var kjente fra forrige episode:

 

"Samma personer som var upphovet till händelserna den 14 maj, då polisen av rädsla för upplopp avstod från att gå in i Koppargården, ska enligt uppgifter till Landskrona Posten vara bland dem som omhändertogs under tisdagskvällen."

 

Kanskje var det greit med forsterkninger da, gitt historikken...?

 

Geir :)

 

Poenget mitt var at det er urelevant hva de rykket inn for, om det var manglende skiltlys på mopeden eller høylytt festing.

 

Skal de inn der så trenger du store styrker, uansett årsak til at de rykker inn. Det er også hva de selv uttaler, enslige biler skal ikke kjøre inn og helst skal ikke politibetjentene gå ut av bilen engang.

Blir bilen stående der mens politibetjenter gjør jobben sin blir bilene vandalisert.

 

De kommer ikke til å kjøre dit uten store styrker igjen, fordi det bor så farlige folk der.

 

 

 

 

 

Og at du faktisk setter spørsmål ved om vi skal gi IS krigere (som også utgir seg for å være dette), som vi er i krig med, opphold i Norge!?! Var det seriøst ment? Altså at vi skal ta inn flyktninger for så å ta inn de som de flykter ifra, som Norge er i krig med, inn i skjønn forening?

 

Ja, jeg er veldig nysgjerrig på hva innvandrings-ukritiske syntes om det. Hva syntes du? Ta de inn? Sende de tilbake til hjemlandet? Gi de ferie i Norsk fengsel?

 

Vi har et ansvar for å beskytte flyktningene vi tar inn, men jeg blir ikke forundret om innvandrings-ukritiske sier vi bare kan ta inn IS-krigere også, hvis alle bare kan være venner så går det jo bra?

Lenke til kommentar

Om vi skal ta inn terrorister?

 

Nei, vi skal ta inn flyktninger.

 

Men hvordan skille terrorist fra flyktning? Jeg spør ikke for å være frekk, jeg bare ser ingen måte det kan gjøres på. Ikke bare kan papirer forfalskes men de kan kastes og du møter opp som papirløs.

Jeg mener, hvis IS skulle ha lyst til å invadere Norge, det er jo bare å gå rett inn mens staten spanderer alt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

Om vi skal ta inn terrorister?

 

Nei, vi skal ta inn flyktninger.

 

Men hvordan skille terrorist fra flyktning? Jeg spør ikke for å være frekk, jeg bare ser ingen måte det kan gjøres på. Ikke bare kan papirer forfalskes men de kan kastes og du møter opp som papirløs.

Jeg mener, hvis IS skulle ha lyst til å invadere Norge, det er jo bare å gå rett inn mens staten spanderer alt.

 

 

PST (Politiets sikkerhetstjeneste) jobber med dette. Her kan du lese mer om PST:

 

http://www.pst.no/

 

Rask googling gir meg dette:

 

Mellom fem og ti av rundt 1.000 kvoteflyktninger som er plukket ut av FN for å komme til Norge, er terrorister, ifølge Politiets sikkerhetstjeneste (PST).

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Flyktninger-pa-vei-til-Norge-mistenkt-for-terrorisme-8039986.html

 

Nei, terrorister kan ikke "invadere" Norge som det passer dem.

 

Hva var det uansett du ville fram til nå?

Lenke til kommentar

 

Om vi skal ta inn terrorister?

 

Nei, vi skal ta inn flyktninger.

 

Men hvordan skille terrorist fra flyktning? Jeg spør ikke for å være frekk, jeg bare ser ingen måte det kan gjøres på. Ikke bare kan papirer forfalskes men de kan kastes og du møter opp som papirløs.

Jeg mener, hvis IS skulle ha lyst til å invadere Norge, det er jo bare å gå rett inn mens staten spanderer alt.

 

 

Dette var ikke premissene dine i første omgang hvor du jo skrev:

"Men et spørsmål, la oss si at en gjeng soldater fra IS søker asyl i Norge, hva syntes du vi skal gjøre? I Irak ville de blitt skutt eller bombet ved første mulighet, men nå står de på grensen og søker asyl. Hva syntes du er riktig å gjøre?"

 

Altså at vi var klar over at dette var IS krigere. Men nå snakker du om de som prøver å snike seg inn sammen med de sivile flyktningene. Disse både skal og blir luket ut av PST (ref posten til Gypsy over).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...