Cami Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Idag har jeg drevet med vår-rengjøring. Har kommet over noen gamle sekker og bager, og noen ødelagte klær. Hvor skal jeg kaste det? Var på vei ut døra med en søplesekk med sekker og skulle kaste det i søppeldunken (restavfall) men så ble jeg plutselig usikker. Kan jeg kaste det der? Eller er det et annet sted jeg må levere det eller noe? Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Du kan kaste det i restavfall, men lokket på kontaineren må kunne lokkes igjen ellers vil den ikke bli tømt. De tar heller ikke med ekstra restavfall. Finn gjerne en gjennvinningsstasjon istedenfor. Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 ødelagte klær kan bare kastes i søppeldunken. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 er det ting som er brukanes kan du legge det ut på finn og prøve å få noen til å komme å hente det. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Restavfall, nærmeste miljøstasjon, fretex eller finn.no Alt etter mengden og kvaliteten på det du skal kaste Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Lag et stort bål .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå