Joachim_F Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Regjeringen har bestemt seg for når de vil slukke FM-nettet.I 2017 blir det stille i bilen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Ved utgangen av 2014 lyttet litt over 56% av radiolytterne til digital radio i Norge, og et av kravene for at FM-nettet skulle slukkes var at digital radio måtte brukes av over halvparten av radiolytterne. Merk at de skriver digital radio og ikke DAB/DAB+. Det betyr at bruken av nettradio teller som argument for DAB+. Hvorfor bruker de et sånt kriterie i stedet for krav om minst 50% bruk av DAB+ for å trumfe gjennom nettopp DAB+? Tenk om nettradio sto for 50% og DAB+ sto for 1%. Det er jo helt idiotisk å bruke nettradio som argument for DAB+. Jeg skulle gjerne sett de 56 prosentene delt inn i DAB (som skal slukkes), DAB+ og nettradio. For alt jeg vet kan disse 56 prosentene like mye være et argument for å legge ned DAB+ til fordel for nettradio. Endret 16. april 2015 av Simen1 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Vi har den beste regjeringen i verden. Jævelig ræva overskrift forresten. Appellerer ikke særlig om man kommer fra forumet. Endret 16. april 2015 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Tulling9000 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 blir ikke stille i min bil AUX inngang er tingen, radiokanalene som taper på det Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 blir ikke stille i min bil AUX inngang er tingen, radiokanalene som taper på det Ja, kan være greit å høre podcasts synes jeg, men når jeg hører på musikk føler jeg det blir noe helt annet å høre på radio.. Siden man vet at mange andre hører på det samme som deg osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg