Missmar Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Hei. Jeg har en Acer Ferrari 4000 laptop med Windows XP Home Edition som jeg har brukt en recovery cd på. Nå får jeg ikke koblet til trådløst nett. Laptopen finner alle nettverk innen rekkevidde, men når jeg prøver å koble til får jeg bare "begrenset eller ingen forbindelse". Når jeg prøver å "reparere tilkobling" stopper det opp mens det står "fornyer ip-adresse" på skjermen. Noen som har noen ideer om hvordan dette kan fikses? Er det noe jeg må sette opp etter å ha brukt recovery cd? Lenke til kommentar
Missmar Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Oppdater driver! Får beskjed om at nettverket ikke kunne tildele en nettverksadresse til datamaskinen. Når jeg kjører cmd og ipconfig står det under Ethernet-kort at medium ikke er tilkoblet. Hvordan kobler jeg det til? Endret 16. april 2015 av Missmar Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 XP på en laptop fra 2005? Nei, du må nok enten koble til meg kabel og laste ned slik eller laste ned på en annen maskin og overføre med f.eks en minnepinn. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Du må laste ned driverne på en annen pc og overføre dem via en USB stick eller lignende, til den aktuelle PCen... Har du sjekket om alle andre drivere også er på plass, som chipset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå