Gå til innhold

URBAN ART Lanzarote 68

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette synes jeg var et artig og interessant bilde. Det er tydelig at en kreativ sjel har sett muligheten til å tegne et ansikt på det hvite sølet. Det å oppdage noe slikt er ikke for alle tror jeg, og ved å gjøre det, avfotografere og dele så når denne kunsten, som ellers ville bli forbigått, et bredere publikum. Fint komponert i bildeflaten, hvor du gjør rett i å ta med litt mer enn bare selve tegningen.

(Jeg er ikke noen fan av disse rammene du legger rundt bildene, fargene er litt for glorete og tar unødig fokus, men det er nok bare smak og behag.)

Henning

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Artig sak, med en hvite spøkelseskladden med en rose(?) i gapet. Som hsp sier, kreativt sett og godt utført.

Dagens smil fra meg :-)

Lenke til kommentar

Dette synes jeg var et artig og interessant bilde. Det er tydelig at en kreativ sjel har sett muligheten til å tegne et ansikt på det hvite sølet. Det å oppdage noe slikt er ikke for alle tror jeg, og ved å gjøre det, avfotografere og dele så når denne kunsten, som ellers ville bli forbigått, et bredere publikum. Fint komponert i bildeflaten, hvor du gjør rett i å ta med litt mer enn bare selve tegningen.

(Jeg er ikke noen fan av disse rammene du legger rundt bildene, fargene er litt for glorete og tar unødig fokus, men det er nok bare smak og behag.)

Henning

Nei, ikke alle liker rammeverkene mine.

Men det har blitt en vane som nok har kommet for å bli når jeg presenterer på fotosider.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Henning

Nei, ikke alle liker rammeverkene mine.

Men det har blitt en vane som nok har kommet for å bli når jeg presenterer på fotosider.

Roar

Full respekt for det, om ikke annet er det definitivt et særpreg som gjør det lett å skille ut dine bilder fra andre, for eksempel her inne på bildekritikkoversikten.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Dette kan jo også være en av hattifinattene i historien om

mumitrollene . Det jeg ser av de andre kommentarene er at jeg ikke er alene om å la fantasien løpe løpsk .

Det er viktig å dokumentere gatekunsten der og da , den kan jo bli overmalt dagen etter.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...