Roar Kneppen Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 URBAN ART Lanzarote 68 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Dette synes jeg var et artig og interessant bilde. Det er tydelig at en kreativ sjel har sett muligheten til å tegne et ansikt på det hvite sølet. Det å oppdage noe slikt er ikke for alle tror jeg, og ved å gjøre det, avfotografere og dele så når denne kunsten, som ellers ville bli forbigått, et bredere publikum. Fint komponert i bildeflaten, hvor du gjør rett i å ta med litt mer enn bare selve tegningen. (Jeg er ikke noen fan av disse rammene du legger rundt bildene, fargene er litt for glorete og tar unødig fokus, men det er nok bare smak og behag.) Henning Lenke til kommentar
okjo Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Hehe, kunne tro det var et Melgaard/Munch verk Vh Oddmund Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Artig sak, med en hvite spøkelseskladden med en rose(?) i gapet. Som hsp sier, kreativt sett og godt utført. Dagens smil fra meg :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 Dette synes jeg var et artig og interessant bilde. Det er tydelig at en kreativ sjel har sett muligheten til å tegne et ansikt på det hvite sølet. Det å oppdage noe slikt er ikke for alle tror jeg, og ved å gjøre det, avfotografere og dele så når denne kunsten, som ellers ville bli forbigått, et bredere publikum. Fint komponert i bildeflaten, hvor du gjør rett i å ta med litt mer enn bare selve tegningen. (Jeg er ikke noen fan av disse rammene du legger rundt bildene, fargene er litt for glorete og tar unødig fokus, men det er nok bare smak og behag.) Henning Nei, ikke alle liker rammeverkene mine. Men det har blitt en vane som nok har kommet for å bli når jeg presenterer på fotosider. Roar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Dette synes jeg var et artig og interessant bilde. Det er tydelig at en kreativ sjel har sett muligheten til å tegne et ansikt på det hvite sølet. Det å oppdage noe slikt er ikke for alle tror jeg, og ved å gjøre det, avfotografere og dele så når denne kunsten, som ellers ville bli forbigått, et bredere publikum. Fint komponert i bildeflaten, hvor du gjør rett i å ta med litt mer enn bare selve tegningen. (Jeg er ikke noen fan av disse rammene du legger rundt bildene, fargene er litt for glorete og tar unødig fokus, men det er nok bare smak og behag.) Henning Nei, ikke alle liker rammeverkene mine. Men det har blitt en vane som nok har kommet for å bli når jeg presenterer på fotosider. Roar Full respekt for det, om ikke annet er det definitivt et særpreg som gjør det lett å skille ut dine bilder fra andre, for eksempel her inne på bildekritikkoversikten. Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Ser ut som en rød rode med rødt søl omkring, kanskje det skal forestille blod ? - men da blir det jo litt dramatisk. Uansett er det et uttrykk som skiller seg ut, og som du fint formidler videre til oss. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Artig sett både av selve kunstneren og av han som fotograferte det! Fine farger og her synes jeg ramma passet utmerket! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Kunstnerisk preg over dette Flott ramme også. God tur, og mange bilder! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Dette er grøss og gru, et spøkelse på høylys dag. Flott formidlet dette i en fin innramming. Ikke heng dette på veggen er du snill, folk med dårlig hjerte kan risikere å dø når de ser bildet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Dette kan jo også være en av hattifinattene i historien om mumitrollene . Det jeg ser av de andre kommentarene er at jeg ikke er alene om å la fantasien løpe løpsk . Det er viktig å dokumentere gatekunsten der og da , den kan jo bli overmalt dagen etter. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Morsomt bilde!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg