Gå til innhold

Untitled

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utsnitt og komposisjonsmessig ville jeg nok kutta i midtveis i det blå feltet oppe sett i høyresiden - ellers OK.

Her blir man jo litt nysgjerrig.

De 4 kan nok minne om aper, men tror ikke det er det når jeg ser klimaet. Tipper bjørn, men kan jo være helt på jordet - t.o.m. feil jorde.

Artig bilde.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Får assosiasjoner til rismarker..... Mulig jeg tar feil.

Synes uansett dette ble et veldig bra bilde. Flott komp og gode silhuetter mot de hvite fjellene. Store kontraster mellom fjellene og marken. Kraftig hvitt lys som skaper litt liv i bildet.

Veldig bra Bekir!

Lenke til kommentar

Hei Bekir! Jeg ble kjempenysgjerrig på hva det er de planter!? Jeg tenkte først som Pentaxen at det var risplanting, men da har de nok ikke plast på jordet sånn som her. I Norge bruker vi ofte plast på jordbæråkeren, men dette ser ikke ut som jordbær heller. Bildet var veldig spennende og gidt komponert synes jeg, en kunne alltids kappet litt i toppen som Roar sier, men det var fint sånn det står også. :) good job!

Lenke til kommentar

Utsnitt og komposisjonsmessig ville jeg nok kutta i midtveis i det blå feltet oppe sett i høyresiden - ellers OK.

Her blir man jo litt nysgjerrig.

De 4 kan nok minne om aper, men tror ikke det er det når jeg ser klimaet. Tipper bjørn, men kan jo være helt på jordet - t.o.m. feil jorde.

Artig bilde.

Roar

Bjørn?!! Da er du vel på feil jorde? ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...