Albert Andersson Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 En nokså vanlig kjøttmeis ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Another one of your masterpieces! Best regards Bekir Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 Another one of your masterpieces! Best regards Bekir Hei, Bekir. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Ja, jeg har en hel smala av dem. Bare gråspurven som er i større antall. Skal de i tillegg få like mange unger som i fjor så blir det vel ikke plass til meg på balkongen. Nevner også denne gang et lite bånnkutt så greina går reint ut på nedre ramme. Tæljoksen sjøl ser litt sur ut - er foringsplassen tom? Ellers god tegning i fjærdrakta - t.o.m. oppå hodet. Roar Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Flott!!.., som alltid. // Jan Åge Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Etter hvert så kjenner du vel hver enkelt av disse krabatene, kanskje du skulle gi de navn ? Skarp og fin som alltid med dus og behagelig bakgrunn. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 Ja, jeg har en hel smala av dem. Bare gråspurven som er i større antall. Skal de i tillegg få like mange unger som i fjor så blir det vel ikke plass til meg på balkongen. Nevner også denne gang et lite bånnkutt så greina går reint ut på nedre ramme. Tæljoksen sjøl ser litt sur ut - er foringsplassen tom? Ellers god tegning i fjærdrakta - t.o.m. oppå hodet. Roar Hei, Roar. Det kan godt hende at det bare var "lommerusk" igjen på fuglematerne, og det er jo god nok grunn til "å henge med nebbet" Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 Flott!!.., som alltid. // Jan Åge Hei, Jan Åge. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 Etter hvert så kjenner du vel hver enkelt av disse krabatene, kanskje du skulle gi de navn ? Skarp og fin som alltid med dus og behagelig bakgrunn. Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar. Takk for hyggelig tilbakemelding ! Enkelte fugler er "gamle kjenninger" men ofte går det så hurtig for seg, at gjenkjennelse "der og da" blir vanskelig M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Gikk du i fella og lot greina gå ut i hjørnet!? hihi Sorry... Men fuglen er perfekt skutt som alltid fra deg! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Hello Albert Nice picture og great tit Best regards Leif Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Om det er en veldig vanlig fugl, så er det i vertfall ett uvanlig flott artsbilde. Bra jobba....som vanlig Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 Gikk du i fella og lot greina gå ut i hjørnet!? hihi Sorry... Men fuglen er perfekt skutt som alltid fra deg! Hei, Helene. Ja, den feilen gjør jeg nesten hver gang, og får fortjent pepper så det svir ! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 Hello Albert Nice picture og great tit Best regards Leif Hei, Leif, og god ettermiddag ! Mange takk for hyggelig kommentar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 Om det er en veldig vanlig fugl, så er det i vertfall ett uvanlig flott artsbilde. Bra jobba....som vanlig Mvh. Rolf Hei, Rolf. Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Dette er bare helt supert Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Fantastisk flott. Har sagt alt jeg har å si om dine flotte fuglebilder tidligere. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Flott bilde av kjøttmeisa dette. Plus for bakgrunn. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 Dette er bare helt supert Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig kommentar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Nydelig og harmonisk! Dette kan du!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg