IntelAmdAti Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 jeg hadde en gammel pc med to harddisker winxp installert på en av de. nå vil jeg flytte disk nr. 2 ifra gamlepcen inn i den jeg bruker nå, det er en 80gb disk uten os installert på. på maskinen jeg bruker nå er det installert win98se - vil det da funke å putte inni 80gb disken og ha denne som nr.2 disk? jeg tenker da på om filsystem er kompatible. merk at jeg ikke skal formatere eller slette noe ifra noen av diskene mine. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Går jo greit det. Er disken NTFS så må du bruke et 3rd party program. Sålenge du setter win98 disken til boot. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 oki, takker så mye! =D Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 vet du navnet på ett sånt prog jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Star Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Søk på download.com ntfs reader eller no.. der jeg fant mitt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå