Torbjørn Milje Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Åkeren Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Godt sett og tatt. Fine linjer i godt lys. At jeg ville sløyfa det mørke feltet opp og det samme nede kan du gjerne skrive på min smakskonto om du ikke vil prøve det ut. Men jeg tror det vil øke spenningen i bildet. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Forsterkning av lys/skygge og antageligvis kontrast passer bildet meget bra. Og for en gangs skyld litt uenig med Roar. Jeg ville beholde det mørke feltet over og den horisontale randen nederst som en slags ramme oppe og nede. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Dette var dritkult! Det er mulig Kneppen har rett i at et kutt oppe ville gjort seg, ikke vet jeg. Legg gjerne ut en variant så vi får se. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Hei, Torbjørn. God komposisjon med spennende linjer og friske farger, - absolutt severdig ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 Tusen takk for hyggelige og fine kommentarer Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg