Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kobling av anlegg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skal bruke originalhøyttalere i tillegg håper jeg? 3,5" sammen med 12" og ingeting i mellom vil bli temmelig dårlig.

Siden du ikke har nok kanaler på forsterkeren til alle høyttalerne må du koble fronthøyttalerne rett på spilleren.

Du kobler forsterkeren til spilleren med kabelsettet du kjøpte (RCA-kablene).

Strømkablene i settet brukes til forsterkeren.

12"-bassen kobles til forsterkeren.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis den har noe større, som f.eks. 6,5" i dørene, så ville jeg brukt de i tillegg. Å sitte med bare subwoofer og diskant vil gi veldig rumlete og tynn lyd.

Høyttalerne i dørene er mindre enn 3,5".. Burde jeg vurdere å gå til innkjøp av 6x9 å ha bak i hattehylla?

Lenke til kommentar

Høres veldig merkelig ut. Jeg går ut i fra 3,5" Polk-ene du har kjøpt skal erstatte de originale i dashbordet. Da er det veldig uvanlig med enda mindre høyttalere i dørene. Det vanløige der er 5,25" eller 6,5". Er du sikker på at de er mindre?

Nøyaktig hva slags bil er det? (Årsmod).

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar

Høres veldig merkelig ut. Jeg går ut i fra 3,5" Polk-ene du har kjøpt skal erstatte de originale i dashbordet. Da er det veldig uvanlig med enda mindre høyttalere i dørene. Det vanløige der er 5,25" eller 6,5". Er du sikker på at de er mindre?

Nøyaktig hva slags bil er det? (Årsmod).

De polkene jeg har kjøpt skal erstatte de som er i dørene foran. Er en Golf Syncro 1993 modell. Mener det skal være noe høytalere i dashbordet også som er noe større ja. 

Lenke til kommentar

Veldig uvanlig. Men det er de største høyttalerne du burde prioritere. Hvor store er de i dashen?

Edit: Jeg ville i det minste koblet de på og hørt hvordan det ble. Når de alikevel er der.

Høytalern i dashen er noe større ja, usikker hvor stor den er! Skal se hva jeg får til på Fredagen :) Takk for hjelpen! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...