smort1 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Løsrevet! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Resultatet er stilig synes jeg ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg har ventet på at du skulle komme med denne! I en eller annen variant. Dette ble bra det! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Resultatet er stilig synes jeg ! Vennlig hilsen Ragnar Takker, Ragnar! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Jeg har ventet på at du skulle komme med denne! I en eller annen variant. Dette ble bra det! He, he, takker, Helene! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Ser muligens ut som figuren er på vei mot venstre så kanskje litt mer luft der. men det må prøves før man kan si noe sikkert. Funker jo godt som det er også. Hva med et ørlite kutt oppe så øverste linje går ut på øvre ramme til venstre? Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 Ser muligens ut som figuren er på vei mot venstre så kanskje litt mer luft der. men det må prøves før man kan si noe sikkert. Funker jo godt som det er også. Hva med et ørlite kutt oppe så øverste linje går ut på øvre ramme til venstre? Roar Takker, Roar! Framspring i fasaden til venstre gjør at det ikke er mer å gå på. Kuttet oppe ser jeg har noe for seg, ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg