Gå til innhold

Drift av ENK, MVA ved videresal av varer.

Scorpio7

Anbefalte innlegg

Eg har nyleg starta opp eit ENK kor eg jobbar som tømrar. Under noken oppdrag teke eg meg sjølv av innkjøp av materiale osv til kunden. Eg er også registrert i foretaksregisteret, men er usikker på korleis sjølve faktureringsprosessen (frå meg til mine kundar) foregår når det gjeld videresalg av varer. Er det nokon som kan gje meg ei innføring i dette?

Kan bruke eit eksempel: Eg held no på hos ein kunde kor eg handlar inn eindel av det som trengs sjølv. Isolasjon, spiker, skruer, osv..

Alle desse kvitteringane har eg tatt vare på. Eg fører desse summane opp på min faktura til kunden, men korleis er det med f eks mva ved videresalg av varer? Vidersel eg varen til kunden ink mva, og mottar sjølv mva frådrag?

Set pris på om nokon har kunnskap til å hjelpe meg med dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
korleis er det med f eks mva ved videresalg av varer? Vidersel eg varen til kunden ink mva, og mottar sjølv mva frådrag?

Du setter din egen utsalgspris ved å legge på X antall prosent* avanse/fortjeneste på din innpris (ekskl. mva), og legger deretter til mva på ut-prisen, akkurat som du gjør med din egen timepris. Momsen du har betalt på varene ved innkjøp kommer helt riktig til fradrag i din omsetningsoppgave.

*) Du kan selvsagt la være å ta avanse, og heller ta det igjen på timeprisen - det er en annen debatt -moms-messig blir det uansett det samme: 25% mva på din utsalgspris, enten den er lik eller høyere enn din innkjøpspris (ekskl.mva).)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...