Dinsdale Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 **Mod for Max Payne 2** Handlingen følger boka bedre en filmen. Det betyr at hendelsesforløpet er annerledes selv om utgangspunktet er den samme. * Hele indre Oslo er gjenskapt ned til "minste" detalj * Verden er er ekstremt interaktiv * Mo-cap og lipsync * De originale skuespillerene gjør stemmer og skuespill * Spillet inneholder masse små oppdrag som går utenfor handlingen: * Proffen må lokalisere sitrondrops * "Schpiller ingen rolle hvem jeg er"-Stein skal befri jentene hos Bjørn S. i Max Payne-stil. * Filla rømmer fra Barnehjemmet. Dette er et stealthbrett. * Faren til Pelle spiller om hvor mye han kan " Drekka og male" samtidig. RTS. * Lena "fikser" ikke endel ting. Du skal på stealth-oppdrag med full oppakning og gru. Rollefiguren din, Lena, er stein og fikser ikke det meste. Det vil da finnes et "steinometer" nede til venstre som indikerer hvor stein hun er. "Steinometeret" må aldri bli tomt og du finner jointer på lure steder. * Du får et par kung fu-oppdrag som taxisjåføren. Disse er tatt helt ut av sammenhengen, men handler stort sett om at du skal banke kunder som ikke betaler. * Flere småoppdrag vil komme. * Alle kjøretøy kan brukes, men siden Pelle og Proffen er 14 år kan du ikke kjøre noen av dem, bare sitte i dem. På småoppdrag kan de brukes av Lena. * Nesten alle bygninger er interaktive. Du kan spise lunch på stortinget og middag på Slottet. ***mer info følger**** Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 *grin* hehe høres interresant ut Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Si fra når den er ferdig! Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Det blir modden sin det Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 **Mod for Max Payne 2** Handlingen følger boka bedre en filmen. Det betyr at hendelsesforløpet er annerledes selv om utgangspunktet er den samme. * Hele indre Oslo er gjenskapt ned til "minste" detalj * Verden er er ekstremt interaktiv * Mo-cap og lipsync * De originale skuespillerene gjør stemmer og skuespill * Spillet inneholder masse små oppdrag som går utenfor handlingen: * Proffen må lokalisere sitrondrops * "Schpiller ingen rolle hvem jeg er"-Stein skal befri jentene hos Bjørn S. i Max Payne-stil. * Filla rømmer fra Barnehjemmet. Dette er et stealthbrett. * Faren til Pelle spiller om hvor mye han kan " Drekka og male" samtidig. RTS. * Lena "fikser" ikke endel ting. Du skal på stealth-oppdrag med full oppakning og gru. Rollefiguren din, Lena, er stein og fikser ikke det meste. Det vil da finnes et "steinometer" nede til venstre som indikerer hvor stein hun er. "Steinometeret" må aldri bli tomt og du finner jointer på lure steder. * Du får et par kung fu-oppdrag som taxisjåføren. Disse er tatt helt ut av sammenhengen, men handler stort sett om at du skal banke kunder som ikke betaler. * Flere småoppdrag vil komme. * Alle kjøretøy kan brukes, men siden Pelle og Proffen er 14 år kan du ikke kjøre noen av dem, bare sitte i dem. På småoppdrag kan de brukes av Lena. * Nesten alle bygninger er interaktive. Du kan spise lunch på stortinget og middag på Slottet. ***mer info følger**** Har dere starta på den? Hvor lenge sån ca. er det til den er ferdig? Digger bøkanne til Ambjørnsen Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hvis dette faktisk kommer til å skje, så har du min "stemme"... JEG og alle jeg kjenner kommer til å spille den, STÅ PÅ! Lenke til kommentar
Gjest oleeid23 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Dette høres litt fett ut ja. Fortsett der du... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 **Mod for Max Payne 2** Handlingen følger boka bedre en filmen. Det betyr at hendelsesforløpet er annerledes selv om utgangspunktet er den samme. * Hele indre Oslo er gjenskapt ned til "minste" detalj * Verden er er ekstremt interaktiv * Mo-cap og lipsync * De originale skuespillerene gjør stemmer og skuespill * Spillet inneholder masse små oppdrag som går utenfor handlingen: * Proffen må lokalisere sitrondrops * "Schpiller ingen rolle hvem jeg er"-Stein skal befri jentene hos Bjørn S. i Max Payne-stil. * Filla rømmer fra Barnehjemmet. Dette er et stealthbrett. * Faren til Pelle spiller om hvor mye han kan " Drekka og male" samtidig. RTS. * Lena "fikser" ikke endel ting. Du skal på stealth-oppdrag med full oppakning og gru. Rollefiguren din, Lena, er stein og fikser ikke det meste. Det vil da finnes et "steinometer" nede til venstre som indikerer hvor stein hun er. "Steinometeret" må aldri bli tomt og du finner jointer på lure steder. * Du får et par kung fu-oppdrag som taxisjåføren. Disse er tatt helt ut av sammenhengen, men handler stort sett om at du skal banke kunder som ikke betaler. * Flere småoppdrag vil komme. * Alle kjøretøy kan brukes, men siden Pelle og Proffen er 14 år kan du ikke kjøre noen av dem, bare sitte i dem. På småoppdrag kan de brukes av Lena. * Nesten alle bygninger er interaktive. Du kan spise lunch på stortinget og middag på Slottet. ***mer info følger**** Har dere starta på den? Hvor lenge sån ca. er det til den er ferdig? Digger bøkanne til Ambjørnsen Tviler på det, det var jo bare en ide, som trådstarteren spesifisterte. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Slettes ikke dum den der. Originale mods er det få av.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hadde vært gøy med Pondus mod.. Lenke til kommentar
[NavySealsTeam]x-master Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Da trur eg noen skal begynne ...eh NO!!!! fordi å skape oslo ned i minste detalj tar jo sin tid .....vis noen starter no kansje dere blir ferdi litt over halveis neste år ?? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Kom igjen, noen må lage det! Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Det blir nok, som Per_Helge sier, ingenting av, da tha Threadmaker kun kommer med en ide! Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Dumt at kanskje ingen lager den ideen for fy faan så bra ide det er... Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Dumt at kanskje ingen lager den ideen for fy faan så bra ide det er... Ja, det er en god ide, men det er ikke nødvendig å banne Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Slutt nå, det gjør vel ikke noe at noen banner. Jeg er ikke veldig glad i banning, men det så ikke helt teit ut der. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Dumt at kanskje ingen lager den ideen for fy faan så bra ide det er... Ja, det er en god ide, men det er ikke nødvendig å banne Det er vell heller ikke en idè å ha flere meter lang signatur , maskin spec skal stå i profilen. Anyway, knall idè om noen lager moden er en annen sak Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Præ-hæ, knallbra forslag! Også Lena da... Den biten med steinometeret til Lena er jo veldig kult, dette skulle jeg betalt gode penger for å sett en spillbar mod av! Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Filmen gikk jo for noen dager siden på NRK2,men jeg så den ikke(så bare 2min.).Den var faktisk fra 1992. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå