heggi Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hvor finner jeg siste firmware til t610 og kan jeg instalere dette selv?? Har datakabel.. En ting til, mister jeg alt som er på tlf når jeg oppdaterer?? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 sjekk denne tråden, for bruksanvisning http://forum.myt610.net/viewtopic.php?t=168 edit: ser ikke ut til at det går an å oppgradere firmware på denne måten I utgangspunktet så blir ingenting du har på telefonen borte, med unntak av sist oppringte nummer liste. Men de garanterer ikke for at noe ikke blir borte så backup av ihvertfall telefonlista er vel grei å ha Lenke til kommentar
heggi Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Takker for svar ! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 bzzlink: hvordan tar du backup av telefonlista? De fordømte sim-kortene takler jo bare ett nummer pr navn, og har man noen hundre kontakter går jo ikke det så bra... Lenke til kommentar
gveiset Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Du kan enkelt ta bakup ved å benytte "Send alle navn" (eller noe i den duren, har ikke telefonen framfor meg), som kan du sende det via IR eller Bluetooth. Finner valget i telefonboka. Da kan du sende alle kontaktene dine til en PC. Blir da det opprettet en vCard fil på pcen. vCard er en adressebok fil i windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå