Davday90 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Vet ikke om jeg skal fylle ut ja eller nei på spørsmålet om jeg har fullført førstegangstjeneste /tidligere høyere utdanning? Jeg tjenestegjorde i 6 måneder men ble tvangsdimmitert pga ryggen, er det da fullført? jeg fullførte jo helt til de tvang meg ut, så har jeg gått et år på NITH men stoppa da det ikke var noe bestod heller ikke året. Lenke til kommentar
signii Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Har du tjenesteuttalelse? For å få godkjent to poeng for førstegangstjeneste må du sende inn dokumentasjon i form av dokumenter du får når du blir dimmittert. Jeg tviler på at du får poeng, men huk heller av og send det du har. Så kan heller SO velge å ikke gi deg poengene. Lenke til kommentar
Davday90 Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 jeg har ingenting men kan vel spørre forsvaret om papirer? jeg har jo gått 1 år på norges informasjons teknologiske høyskole uten å ha bestått tho.. men stod ikke noe om fullført.. Lenke til kommentar
signii Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Du kan prøve, men jeg tror ikke du vil få poeng for det. Om du har gått ett år på høyere utdanning må du ha bestått 60 studiepoeng for å få to tilleggspoeng. Også dette må dokumenteres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå