Rolf Kristensen Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Rustrød Patina 2 Den samme Opelen som på det første bildet i denne serien fra Båstnes, men her forfra. Se bildet Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Grunnen til at jeg ikke kjente igjen noen av bildene var nok at du har konsentrert deg om andre områder av jordet med den metallharde avlinga. Det var høyt gras da jeg var der. Litt pirk blir det når jeg ville tatt noen mm. til av venstrekanten og kutta vingen på den lyseblå for å få linja ut på bildekant. Ellers liker jeg godt at du har runda hjørnene med en vignett. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Grunnen til at jeg ikke kjente igjen noen av bildene var nok at du har konsentrert deg om andre områder av jordet med den metallharde avlinga. Det var høyt gras da jeg var der. Litt pirk blir det når jeg ville tatt noen mm. til av venstrekanten og kutta vingen på den lyseblå for å få linja ut på bildekant. Ellers liker jeg godt at du har runda hjørnene med en vignett. Roar Mange takk for det Roar ! Hyggelig at du likte noe av bildet Det er slett ikke lett å unngå å få uønskede elementer i bildekantene, da alt står meget tett plassert her. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Fint bilde igjen Rolf! Vet ikke helt hva jeg synes om vignetten.. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Fint bilde igjen Rolf! Vet ikke helt hva jeg synes om vignetten.. Mange takk for kommentaren Helene ! Roar liker vignetten...du liker den ikke. Smaken er som baken....todelt Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Mye vrak dette, men gjør seg som fotografiske objektiver. Fin dokumentasjon. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Før rullet de på grus/asfalt , nå står de og gresser til de er borte for godt. Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Hei, Rolf. Et "likandes" bilde, dette også, og vignetten i hjørnene er en fin "touch" ! Jeg synes komposisjonen er fin, - man kan ane linjer i bildet som bidrar til "orden og harmoni" Jeg håper du har "kilovis" med bilder fra denne, og evt. andre turer til denne berømte "bilgravlunden" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Mye vrak dette, men gjør seg som fotografiske objektiver. Fin dokumentasjon. Vennlig hilsen Ragnar Mange takk for den Ragnar ! Det har blitt mye bilvrak i det siste, men jeg har ikke så mye annet å bidra med fotografisk for tiden. Tenkte jeg skulle fullføre denne serien med 10 bilder.....så får det være nok Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Før rullet de på grus/asfalt , nå står de og gresser til de er borte for godt. Mvh Alec Mange takk Alec ! Svenske naturvern-myndigheter har visst kastet sitt blikk på dette her og er nok ikke veldig imponerte, så det spørs vel om det ikke blir mennesker som får de bort før naturen. Synd for oss fotografer når det skjer Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Hei, Rolf. Et "likandes" bilde, dette også, og vignetten i hjørnene er en fin "touch" ! Jeg synes komposisjonen er fin, - man kan ane linjer i bildet som bidrar til "orden og harmoni" Jeg håper du har "kilovis" med bilder fra denne, og evt. andre turer til denne berømte "bilgravlunden" ! M v h Albert. Hei Albert og mange takk for hyggelig kommentar ! Det kommer nok noen til herfra, jeg har ikke så mye annet å bidra med for tiden. Det var første gangen jeg var her, men har tenkt å ta en tur igjen om ett par måneders tid, når det blir grønt og frodig. Da vil det sikkert oppleves ganske annerledes å være her vil jeg tro. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Likte denne tilnærmingen. Som å se inn i en annen verden. Et vell av motiver her, vil eg tru.. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 Likte denne tilnærmingen. Som å se inn i en annen verden. Et vell av motiver her, vil eg tru.. Mange takk smort1 ! Hyggelig at du likte bildet Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg